[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 11:43

Wow kan het gewoon moeilijk lezen met al die smilies :+

Nou zag iig dat rivaldo jarig is en zijn baasje voor haar 1e autorijles gaat.
Spannend hoor !!!

Tallechie kwam ook even voorbij. Daan had geen zin in zijn geplande geboorte wou het
liever zelf regelen haha. Fijn dat het goed gaat *\o/*

Naaltje leuk veulentje hoor ik ben helemaal niet goed in namen. ;)

Ga straks weer lekker naar de pony's. Ga ze ontwormen en de afspraak voor de tandarts is ook eindelijk
geregeld. (is lastig voor 6 paarden met 4 eigenaren)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 11:44

pas op vandaag....1 april (hier is vanmiddag spoedberaad in een voetbalkantine,dat ze een dierentuin gaan maken....ja daaaag 1 april (spoedberaad is normaal in gemeentehuis ha ha ) :o

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 11:46

naaltje leuk veulen, ik zou niet echt een naam weten.
gem je kunt ze toch opslaan als gif. ?
happytime haha zal ik ook niet geloven

VanHuisUit schreef:
Wie weet toevallig :)* een goede pensionstalling in Zelhem waar ze ook voor een dag / avond een box verhuren?

ik weet wel deze stal in zelhem als het goed is kun je daar ook je paard stellen : Stal Schennink
en er zit ook een mini camping waar je ook je paard kan stallen maar ik weet niet of dat iets is,
dat is kijfakker.
hun site en hyves met foto's

eefielover

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 12:40

Jee Rivaldo jarig, gefeliciteerd!! Is Diddle nou ook jarig? In dat geval ook jij gefeliciteerd!!

Tallechie geniet er maar van! Fijn dat alles goed gegaan is!

Las veel over wedstrijd planning enzo. veel plezier en succes alvast! ;)

1 april, een collega verteld me net dat ze gaat trouwen met de man met wie ze twee maanden verkering heeft.. Ze lijkt echt heel serieus en is iedereen aan het uitnodigen en woont ook al samen met hem. Bruiloft zou al in juli zijn.. tja.. wat moet je geloven. Ik heb gezegd dat ze het me morgen nog maar een keer moet vertellen. ;)

Verder ben ik al weer dingen vergeten. Fijne dag allemaal. Vanmiddag even paarden doen en vanavond voor de zoveelste keer werken aan mn trailer. Het witte hout is wel echt mooi dus dat was het wachten wel waard.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 12:48

Zo jullie zijn al weer druk aan het kletsen geweest!

Waren 2 paardjes jarig, gefeliciteerd!!

Tallechie kwam nog even langs, geniet van je kleine! En rust lekker uit! Ben benieuwd naar foto's!

Laura, ik schijt ook voor auto rijden. Ben dan 22 en heb nog niets geprobeerd voor me rijbewijs :P Ook omdat ik t geld liever uit geef aan silvester haha! Maar als ik naast iemand zit, zit ik al met tranen op de snelweg :P

Lacuna, succes op stal! Wat voor grasmaskers heb jij? Moet er ook nog 1 voor sil... maar ze verschillen in prijs van 20 tot 50 euro...

Poeltje Je hebt het lekker druk! Ben wel jaloers, lijkt me echt super vet!

Naaltje fijne buiten rit! (hier is het niet zo lekker weer!)

Ik heb zojuist mijn scooter opgehaald :D Dat ding stond al 3 weken op mijn werk omdat ik mijn sleutel kwat was haha! Maar heb de sleutel weer gevonden! Dus na een kwartier kickstarten kon ik eindelijk weer naar huis rijden! Hoef ik morgen iig geen half uur te fietsen naar me werk!

Moet nu gaan leren voor tentame voor woensdag :( Morge, zondag en dinsdag eigenlijk geen tijd om te leren.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 13:24

Hier gelukkig nog geen 1 april grappen meegemaakt. Zag op i-net wel een bierpad voorbij komen, vond ik wel lachen!

@Jenkins, lekker dat je je scootertje terug hebt. Gelijk maar even een reserve sleutel laten maken?
Het is idd erg druk, maar héél leuk. Die ritten zijn ook altijd heel gezellig. Je kunt onze menvereniging inhuren voor ritten, dus de ene keer rijdt je een verjaardag en dan een keer een rit voor gehandicapten. Heel tof!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 13:37

Aaarrggg net heel stuk getypt, geeft ie foutmelding.

Tallechie: fijn dat het drinken nu goed gaat.
Naaljte: hoe oud is jarige geworden. Mooi kado toch, een buitenrit,
Rivaldo; veel plezier met je 1e les

Heb vanmorgen beide mannen gemend, ging heel fijn.

Nu snel naar bed, straks nog hele waslijst met klussen.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 14:43

Poeltje, ik had 2 reserve sleutels :P
1tje zat aan de sleutel die ik kwijt was... en 1tje bleek al die tijd aan de sleutelbos van me vriend te zitten :P Maar dat hadden we niet door haha!

Tine slaaplekker :P

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 15:11

:D de smileys zijn leuk maar wel vermoeiend *\o/* beetje hyper ziet alles eruit nu :o

@Jenkins dacht dat ik blond was maar jij kunt er ook wat van }:0 ;)

@Tallechie jeetje meid jij bent alweer online, goed zeg. Wat goed dat alles lekker loopt met Daan, knappe man is dat dan al. Fijn hoor dat je eraf bent en nu dus echt moeder, join the club :7

Citaat:
VHU: in Onstwedde is ook een mendurance. Als je die wilt meerijden, kunnen jullie hier overnachten.
Dat hadden we nog staan he, die afspraak :j maar de mendurance in Onstwedde is geen officiele, telt dus niet mee voor puntentelling, dat vind ik een beetje zonde om dan mee te doen. Kost toch een heel weekend plus vrijdag. Dus dan spaar ik dat liever op voor een echte wedstrijd zowel qua tijd ook van groom en kosten voor alles te huren etc :$ . Maar mocht er weer een officiele komen: dan kom ik zeker :j *\o/*
Vandaag liet mijn groom weten dat ze de mendurance in Zelhem weer mee wil groomen ben ik super blij mee want dan kan ik ons daarvoor op gaan geven. Zo fijn als je een vast iemand hebt die met je mee naar wedstrijden wil.

Citaat:
ik weet wel deze stal in zelhem als het goed is kun je daar ook je paard stellen : Stal Schennink
en er zit ook een mini camping waar je ook je paard kan stallen maar ik weet niet of dat iets is,
dat is kijfakker.

Ik had die Stal Schennink ook gespot maar dat is dus wel een fijne stal? Ziet er op de website erg goed uit. Zal ze eens gaan bellen, als ik hoor van anderen die daar in de buurt zitten dat het goed is heb ik er wat meer vertrouwen in. Zag de minicamping ook, maar denk dat ik liever ga voor zoiets als Schennink, ook omdat Rizanta zo groot is en ik ook zit met mijn wagen etc. Bedankt voor de tip!

Voor de rest even niet alles meegekregen, erg he. Wel dat Gem spierpijn heeft en met Tine gaat het gelukkig weer wat beter. Babs gaat nog even mennen, Lacuna maakt graasmaskers op maat en kan gelukkig even naar de poownsels. Naaltje heeft haar onderzoeksvoorstel af (nu nog uitvoeren :D ) en gaat met Diddle'tje aan het rijden.

Ik heb niets gereden of paard/poowns gezien vandaag, vanochtend lekker gewerkt met mijn pubergroep studenten, vanmiddag even twee uurtjes in de moestuin gewerkt. Snel naar huis voor zoonlief op te vangen maar die is nu weer naar buiten met vriendinnetje op zoek naar de poes. Vriendinnetje zei dat ze heel goed kon zoeken :(:)

-:(- deze vind ik zo grappig :evaw:

Sorry, erg lang bericht geworden :+

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 15:36

die nieuwe smiley's zijn cool haha.

Jenkins, gelukkig heb je je sleuteltje weer terug

vhu, vind je het niet lastig dat je iedere keer van alles moet gaan huren om op wedstrijd te gaan?

Laura gefeliciteerd met rivaldo

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 15:44

Citaat:
vhu, vind je het niet lastig dat je iedere keer van alles moet gaan huren om op wedstrijd te gaan?

Gaat in principe alleen om auto plus trailer, valt dus wel mee. Maar moet ook overnachting regelen voor paard, dat is het ingewikkeldste vind ik. Plus natuurlijk groom voor 2 dagen (ook als ik peerd heenbreng). En dan nog alles eromheen met eten, drinken etc. Plus als Bart in het buitenland zit opvang voor zoonlief. Is Bart niet in buitenland moet ik toch opvang regelen op de vrijdag als ik het paard wegbreng ...pffff. Vandaar dat ik dat hele circus wel wil optuigen, maar dan wel alleen voor 'echte' wedstrijden...

En ik huur echt liever dan dat ik er apart een zware auto voor zou kopen of een trailer. En nu heb ik gewoon goed materiaal. En het is in verhouding niet eens zo duur hoor. Maar het is Pinksterweekend dus moet wel op tijd met alles zijn. En ach, als ik nu elke week op wedstrijd ging maar dat is natuurlijk ook niet zo :D

Ze hebben geen enkele smiley met paardje voor de wagen is toch wat he.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 01-04-11 15:51, in het totaal 2 keer bewerkt

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 15:44

Goedemiddag,

Vanochtend al vroeg richting het Brabantse land... om de stermerrie 'Brummerhoeve Millenia' te laten keuren voor de dochter van mijn vriendin. Gelukkig is alles voorspoedig gegaan en zijn we met de pony huiswaarts gekeerd. Ze staat nu al lekker in de wei met de andere pony's gaat het super goed *\o/* . Bij deze een foto van de site van Brummerhoeve.
Het is een ontzettend braaf leuke pony waar ze nog veel plezier aan gaan beleven :oo

Dit is een oude foto en hier zit niet het dochtertje van mijn vriendin op ;) Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 01-04-11 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 15:52

Is vast hele fijne pony, fijn dat het goed is afgelopen!!

Oja, voor het geld van het huren max plm 10x 67,50 (trailer weekend) en plm 10x 140,- voor de auto (auto weekend) onderhoud en koop ik geen nieuwe VW bus plus 1,5 paards trailer. Dus het is wat dat betreft ook veel praktischer :$

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 16:04

Jaaaaaa, Millenia gekocht, gefeliciteerd Ollie!! Goed ras *\o/* , goede fokker, goede afstamming, sterpredikaat, mooie leeftijd..... daar gaat vriendins dochter veel van leren _O- .

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 16:06

Zo, gaaf beestje hoor, Ollie! Gefeliciteerd met de aanwinst.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 16:09

VHU: wat gek dat Onstwedde geen officiele is. Was toch altijd wel zo??? In ieder geval wel jammer.
Ollie: gefeliciteerd. Ziet er goed uit op de foto! Ik moet nog 2 dagen wachten (wat duurt wachten lang :j ) voor onze knapperd hier thuis komt.
Jenkins: was sleutels kwijt maar weer gevonden (heb ergens te snel gelezen, had het gemist)
VHU: kun je die groom klonen?????
Lacuna: beroerd dat het nog zo slecht gaat met je. :(:)

Net veel te lang, maar wel erg lekker geslapen. Maar moet wel deel van mijn lijst gaan schrappen, gaat niet meer lukken.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 16:16

Fijn dat je lekker hebt geslapen.
Klopt dat Onstwedde altijd een officiele was. Maar dit jaar dus niet :+ Hoop volgend jaar wel weer.
Groom is niet kloonbaar, zonder haar erbij zou ik echt niet weten hoe het allemaal zou moeten dus ben echt super blij met haar. Omdat ze met haar eigen paard nog niet ment en zowiezo geen mendurance gaat doen vindt ze het superleuk bij mij te groomen dus helemaal _/-\o_

Moet met zoonlief naar hockey, doei!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 17:20

Dan maar hopen dat het volgend jaar weer officieel is. Dan heb ik wel een stal/wei/bed en voedsel voor alle levende wezens.

Jammer dat ze niet te klonen is, kan wel een groom gebruiken. Wil zo graag aangespannen weer eens op buitenrit. Tallechie is nog wel even uit de running.

Heb een megadruk weekend, dus vrees dat ik de paarden niet kan trainen zoals ik wil. Bah.

Zie trouwens net (zie mijn onderschrift met de paardennamen onder elkaar) dat ik vanaf zondag een RAT op stal heb. :))

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 17:29

ollie, wat een leuke pony zeg!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 17:47

whaha, rat op stal tine _O- :))

@VHU; bus en trailer kopen is dan 1.. maar bus in wegenbelasting is ook erg schrikken hoor := ik snap je wel dus :j
leuke pony gezien die ollie heeft ont-brabant ;)

@jenkins; hier is het ook geen mooi weer, dreigend, afentoe wat druppels etc...
Ik heb een nieuwe cap gekocht.. geen uvex, geen bruine, en eigenlijk net boven budget.. maar hij zat goed.. damn ^)
Dids mee naar buiten genomen, was érg euh.... inspannend.. Hij had vandaag namelijk een aansteldag.. hij liep op zijn tenen, te zoeken naar redenen om te gaan rennen, en die vond hij (stilstaande auto's, grassprieten, pratende mensen..) de stukken plastic, pionnetjes etc daar keek hij dan weer niet naar...
Eerste stukje in het bos zóooo onwijs :+: gedraafd, ik kon gewoon blijven doorzitten zo relaxed.. en hij hield het lang vol ook :j
tot ik hem een galopje liet maken _O- toen ging het knopje om.. dus we hebben er een galoprit van gemaakt, als je wil rennen mag je rennen hoor :(:)
Nog een paar minuten met een meneer staan kletsen, hij had 2 honden bij, was wel gezellig :)

dat was dids' verjaardag, ohnee, hij kreeg ook nog 1,5 handje brokjes :+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 18:21

Naaltje lekker op buitenrit geweest.

VHU ook druk bezig geweest en denk aan nog meer mendurance ritten....... superleuk.

Ik hoop zondag nog op buitenrit te kunnen gaan.

Tine ik ben bezig met de startlijst van westerbork 23 April a.s. en zag je startcoupons langskomen.
Zie ik jullie toch eindelijk irl !! Helaas zie ik geen tijd genoeg om eens bij je te groomen, je woont niet zo ver weg ........ zou best leuk zijn.. 8-)
*\o/* spannend dat Thabor zondag komt !!

Ollie, gefeliciteerd, dat paardje ziet er gaaf uit !!

Ik had melody vanmiddag gelongeerd, maar dat was een fiasco :o

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 18:31

Biancacoo, grappig dat jij met de lijst van Westerbork bezig bent. Ik weet niet of ik een briefje op de coupons heb gedaan, maar kun je mij zo laat mogelijk indelen?? zou inderdaad leuk zijn, maar ja, die volle agenda's he?

Ben zo benieuwd hoe het met de paarden onderling gaat. Wij gaan het weekend van 15 april ivm bruiloft naar Vlieland, dus zou wel erg fijn zijn als de paarden zich goed gedragen. Anders wordt het voor de oppas ook zo vervelend.

Naaltje lekker gescheurd in het bos.

Nou, heb net eindelijk het snoeien van de rozen klaar gekregen. Moet nog wel alle takken opruimen, maar goed, dat heeft minder haast.

Ik ga eens in mijn pannetjes kijken. :9

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 18:57

Wat leuk een bruiloft op Vlieland, vind dat zo'n heerlijk eiland.
Citaat:
bus in wegenbelasting is ook erg schrikken hoor
nou dat kan je wel zeggen ja, nadat we alles hadden bestudeerd, want we waren echt bezig te orienteren om er een te kopen, houden we mijn Golfje maar even aan en doen het gewoon zo. We hebben jaren een campertje gehad maar die zat in die speciale belasting, dat kan tegenwoordig niet meer, helaas.

Ben jij wedstrijdsecretaresse Biancacoo? Mijn longeerwerk met Rizanta is ook altijd een fiasco ze maakt er een grote circusvoorstelling van -:(- zoals het plaatje is gaat zij ook en dat op een volte aan een lijntje, voel je je erg klein. Bij Riette en Peter loopt ze keurig, echt ze neemt me zo in de maling. Ik longeer haar dus niet meer :o

Moet aan de kook, heb zo geen zin :\

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 19:00

hihi, diddle doet nooit zo blij aan de longe :))

owja VHU; die cap, rood met zwart was het toch, van casco? Dat is een oude kleur (niet van dit seizoen) dus ''mijn'' winkel kon hem niet meer bestellen en ze hadden hem ook niet meer...

mensen geinteresseerd in mijn cap? :P

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 19:31

Citaat:
Dat is een oude kleur

Nou ja zeg :r

We hebben pizza's besteld :oo