de smileys zijn leuk maar wel vermoeiend
beetje hyper ziet alles eruit nu
@Jenkins dacht dat ik blond was maar jij kunt er ook wat van
@Tallechie jeetje meid jij bent alweer online, goed zeg. Wat goed dat alles lekker loopt met Daan, knappe man is dat dan al. Fijn hoor dat je eraf bent en nu dus echt moeder, join the club
Citaat:
VHU: in Onstwedde is ook een mendurance. Als je die wilt meerijden, kunnen jullie hier overnachten.
Dat hadden we nog staan he, die afspraak
maar de mendurance in Onstwedde is geen officiele, telt dus niet mee voor puntentelling, dat vind ik een beetje zonde om dan mee te doen. Kost toch een heel weekend plus vrijdag. Dus dan spaar ik dat liever op voor een echte wedstrijd zowel qua tijd ook van groom en kosten voor alles te huren etc
. Maar mocht er weer een officiele komen: dan kom ik zeker
Vandaag liet mijn groom weten dat ze de mendurance in Zelhem weer mee wil groomen ben ik super blij mee want dan kan ik ons daarvoor op gaan geven. Zo fijn als je een vast iemand hebt die met je mee naar wedstrijden wil.
Citaat:
ik weet wel deze stal in zelhem als het goed is kun je daar ook je paard stellen : Stal Schennink
en er zit ook een mini camping waar je ook je paard kan stallen maar ik weet niet of dat iets is,
dat is kijfakker.
Ik had die Stal Schennink ook gespot maar dat is dus wel een fijne stal? Ziet er op de website erg goed uit. Zal ze eens gaan bellen, als ik hoor van anderen die daar in de buurt zitten dat het goed is heb ik er wat meer vertrouwen in. Zag de minicamping ook, maar denk dat ik liever ga voor zoiets als Schennink, ook omdat Rizanta zo groot is en ik ook zit met mijn wagen etc. Bedankt voor de tip!
Voor de rest even niet alles meegekregen, erg he. Wel dat Gem spierpijn heeft en met Tine gaat het gelukkig weer wat beter. Babs gaat nog even mennen, Lacuna maakt graasmaskers op maat en kan gelukkig even naar de poownsels. Naaltje heeft haar onderzoeksvoorstel af (nu nog uitvoeren
) en gaat met Diddle'tje aan het rijden.
Ik heb niets gereden of paard/poowns gezien vandaag, vanochtend lekker gewerkt met mijn pubergroep studenten, vanmiddag even twee uurtjes in de moestuin gewerkt. Snel naar huis voor zoonlief op te vangen maar die is nu weer naar buiten met vriendinnetje op zoek naar de poes. Vriendinnetje zei dat ze heel goed kon zoeken
deze vind ik zo grappig 
Sorry, erg lang bericht geworden