Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nog een kort laatste menrondje gedaan met de shet, welshje mocht aan de hand mee met ML/groom. Dat vonden ze beide echt super gezellig.
[BB] Welkom op 'Burg Happenstein', onze Rescue-puppy's in Sicilië
Geen idee of het lichamelijk of mentaal was, maar daar zat echt nog werk in. En dat is niet wat ik nu zoek. Dus maar weer verder kijken.greendragon schreef:Elisa2 schreef:Wat voor een pony zoek je precies GD? Leeftijd/ stokmaat etc.
Sneu van je shetje.
B/ kleine C pony, max 12 jaar, braaf en beleerd voor de kar. Geschikt voor beginners zeg maar.
greendragon schreef:Ik denk dat ik weet welke zwarte je bedoelt.
Die van GJ heb ik gezien, maar die staat er voor mijn gevoel al maanden op? Staat ook nul info in de advertentie.![]()
Ik houd MP goed in de gaten, maar als jullie iets tegen komen, bijv op FB, doe maar een PBtje met de link.![]()
Ik was vrijdag nog bij een hele leuke welsh gaan kijken. Echt een plaatje om te zien, merrietje, jaar of 6 en beleerd voor de kar, maar alweer doorverkocht en nog een keer doorverkocht, dus stond nu bij een handelaar die ohz beleerd. Maar die pony was super ril, aanraken bij oren of waar dan ook op haar lijf gaf direct spanning, wegdeinzen of een huidrilling. Spieren stonden ook enorm strak op ongewenste plekken. Echt zo zonde van zo'n jonge pony.Geen idee of het lichamelijk of mentaal was, maar daar zat echt nog werk in. En dat is niet wat ik nu zoek. Dus maar weer verder kijken.
Ik zou zaterdag nog bij een indoormarathon gaan helpen als vrijwilliger, maar die werd gecancelled vanwege de sneeuw. Was ook niet vertrouwd om met een auto, laat staan een trailer erachter, op pad te gaan.
greendragon schreef:Dennis schreef:
Zeker!
Ga even berichtje sturen...
er ligt me hier toch een pak sneeuw en meer is op komst
.