Ik ben net de paarden aan het voeren en loop wat rond op het erf. Uiteraard stiekem toch nog aan het kijken of ik Saskia ergens zie. Ineens hoor ik een kat miauwen. Ik denk nog wat raar, die grijze kater die hier al een tijdje loopt is toch door iemand meegenomen. Dus ik ga toch eens kijken.
En jawel, daar loopt Saskia. Het kostte nog wel wat moeite om haar te vangen, maar ze is terug!!!!!!!!!!!!!!
En ze heeft helemaal geen wonden of wondjes. Ik snap er niets van, waar was die enorme hoeveelheid bloed dan van?? Maar goed, is ook niet belangrijk meer. Nu maar flink kattenknuffelen (en dus flink aan de allergiepillen
)ZOOOOOOOOOOOOO BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
of eet hij alweer?
iets met voorjaar of zoiets denk ik haha.
moet ik bijkomen van een wedstrijdweekeind..honden hebben supergoed gelopen !! onwijs trots op ze
Cathey staat juist precies op dat ene stukje in de paddock waar het droog is en daar blijft ze dan de hele dag staan
. En nu de uitdaging aan mij mijzelf ook aan die tijden en afspraken te houden
. Ik heb er onwijs veel zin in maar daar moet ik dus mee oppassen want ik loop altijd veel te hard van stapel
van alle luchtjes in de peuter wc.....balen..26 kids...
goed bezig !!
Zag wel allemaal afgepeigerde en gestresste collega's dus ben gewaarschuwd...
helaas geen fototoestel bij me.
hoop dat je energie en rust vind met je paardje.... lekker uitwaaien..