Die smileys:

Rivaldo: gefeliciteerd met zijn verjaardag
Gem: fijn dat je les zo goed ging
VHU: in Onstwedde is ook een mendurance. Als je die wilt meerijden, kunnen jullie hier overnachten.
Naaltje: hopen dat ze het goedkeuren
VHU: inderdaad gekke Tallechie, ze vroeg ook of ik het jullie wilde laten weten. Wel grappig dat we zo aan elkaar denken

Happytime: dus zo'n operatie heeft geen resultaat. Ging er toch even aan denken, maar laat dan maar. Het gaat inmiddels gelukkig al wel weer beter. Ik hoop morgen wel weer even in het zadel te kunnen zitten en maandag weer gewoon naar les te kunnen.
Jenkins: wagenziek. Lastig. Ik moet ook niets lezen in de auto of achterste voren zitten.

Naaltje: hoe gaat het nu met woef? Gedraagt ie zich beter?
Nou, ik heb de paarden al op stal staan, wilde niet weer hele tijd achter ze aan moeten rennen, dan maar vroeg op stal. Kunnen ze gelijk goed drogen, heb 2 modderbeesten. BAH. Als zoon naar school is, wil ik met beide even in de bak gaan mennen.
Dan wil ik de wei nog iets aanpassen voor Thabor. Had al een stuk afgezet, maar doe er toch maar een 2e lint bij. Pony kan er op 2 plekken onderdoor, dus doe nu lint dat er zit iets omlaag en dan een 2e lint hoger.
Ik ga eens wat doen hier. Tot later.