[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 07:46

Goedemorgen.

Die smileys: :') -:(- Zitten zulke leuke bij. :\ :O :r :):)

Rivaldo: gefeliciteerd met zijn verjaardag
Gem: fijn dat je les zo goed ging
VHU: in Onstwedde is ook een mendurance. Als je die wilt meerijden, kunnen jullie hier overnachten.
Naaltje: hopen dat ze het goedkeuren
VHU: inderdaad gekke Tallechie, ze vroeg ook of ik het jullie wilde laten weten. Wel grappig dat we zo aan elkaar denken :j
Happytime: dus zo'n operatie heeft geen resultaat. Ging er toch even aan denken, maar laat dan maar. Het gaat inmiddels gelukkig al wel weer beter. Ik hoop morgen wel weer even in het zadel te kunnen zitten en maandag weer gewoon naar les te kunnen.
Jenkins: wagenziek. Lastig. Ik moet ook niets lezen in de auto of achterste voren zitten. %) :r
Naaltje: hoe gaat het nu met woef? Gedraagt ie zich beter?

Nou, ik heb de paarden al op stal staan, wilde niet weer hele tijd achter ze aan moeten rennen, dan maar vroeg op stal. Kunnen ze gelijk goed drogen, heb 2 modderbeesten. BAH. Als zoon naar school is, wil ik met beide even in de bak gaan mennen.
Dan wil ik de wei nog iets aanpassen voor Thabor. Had al een stuk afgezet, maar doe er toch maar een 2e lint bij. Pony kan er op 2 plekken onderdoor, dus doe nu lint dat er zit iets omlaag en dan een 2e lint hoger.

Ik ga eens wat doen hier. Tot later.

mirror666

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 07:54

@tine; succes met wei verbouwen etc :j ik merkt dat nu bij Dids met zijn strookje ook, best nog even werk om een strookje gras bij te geven := (nou staat hij ook achter 3 lagen :+ )

De hond doet het nu erg goed :j we zijn nu achter de specifieke situatie waarin hij ''knoppie om'' gaat, dus dat vermijden we nu :)

@laura; gefeliciteerd met je pony! :D

De mijne is ook jarig vandaag,dus hij krijgt een lijnzaadprutje en we gaan een rondje rijden :)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 07:55

Ah crap, ik typ die smileys gewoon uit gewoonte
en nou staan er allemaal andere, bizar :D

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 07:56

Hier meld ik me even. Heb vluchtig alles gelezen maar doe het via de telefoon. Bedankt voor de felicitaties.

Ik ben inderdaad eerder bevallen. Ik was 14 april uitgerekend. De geplande keizersnee stond voor zes april. Echter zijn woensdag de weeen begonnen. Dus richting ziekenhuis. Om 1730 had ik één cm ontsluiting. Waar op ze hebben besloten om de keizersnee direct te doen

Alles gaat goed. Mag vandaag voor het eerst uit bed. De kleine doet het super. Drinken gaat ook goed

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 07:57

Mogge, jullie hebben het over allemaal smilies maar ik zie alleen deze :)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 07:59

tallechie schreef:
Hier meld ik me even. Heb vluchtig alles gelezen maar doe het via de telefoon. Bedankt voor de felicitaties.

Ik ben inderdaad eerder bevallen. Ik was 14 april uitgerekend. De geplande keizersnee stond voor zes april. Echter zijn woensdag de weeen begonnen. Dus richting ziekenhuis. Om 1730 had ik één cm ontsluiting. Waar op ze hebben besloten om de keizersnee direct te doen

Alles gaat goed. Mag vandaag voor het eerst uit bed. De kleine doet het super. Drinken gaat ook goed

whieee, dat moet vreemd voelen of niet? ipv je buik te verbouwen ligt hij nu gewoon bij je :)
<3

@ollie; hmm.. ook als je een bericht plaatst ofzo?
zie je ze in de tekst ook niet staan?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 08:06

Goedemorgen allemaal

Zie dat Tallechie al weer even voorbij kwam !! Fijn dat alles met jullie zo goed gaat, geniet er lekker van.

Die smiley's !! superleuk, dat zouden ze het hele jaar wel vaker mogen doen, superleuk !!

Rivaldo en Naaltje gefeliciteerd met jullie paardjes

Verder nu even geen tijd, ik kom straks nog even langs.

Werkze en veel plezier vandaag.

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 08:21

Morgen allemaal.
Tallechie fijn dat je ook aan ons denkt. Maar ga nu maar van je zoontje genieten.

Ik ben vandaag extra vroeg beginnen werken zodat ik straks een half uurtje vroeger naar huis kan en dus nog heerlijk kan gaan mennen.

En natuurlijk zijn de smilies leuk :) :D :)) :):) :oo

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 08:22

ik vind ook dat dids eigenlijk wel een verjaardagsritje verdient :j vinden jullie ook niet? :P

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 08:23

Nu heb ik wel allemaal leuke paardensmilies :9

@Tallechie, wat fijn om te horen dat alles goed met je gaat.
@Naaltje, ik kom er zo aan hoor :D Even Brabant onveilig maken..... *\o/*

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 08:28

tsss :P
en niet even dids meeten he ^) om zijn proffessioneel besmeurde burka te bekijken enzo :+

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 09:02

En weer een goede morgen deze morgen!

@Gem: Je lesje klinkt heel leerzaam en leuk! Hoe vaker je zulke lesjes gaat doen, hoe beter het uiteindelijk gaat met je leidselvoering en de kracht die je dan nog hebt.

@Jenkins was wagenziek! Vervelend.. Heb ik ook last van (alleen als ik achterin zit trouwens). Heeft de McFlurry wel gesmaakt?

@Tine: Succes met je wei en het mennen!

@Tallechie: Fijn dat alles goed met je gaat en met de kleine natuurlijk. Rust maar fijn uit!

Gisteren even naar stal geweest. Kokkie voor de kar gezet. Onze trailer is bij de maker, omdat de remmerij niet goed is, dus even met de oude wagen gemend. Kokkie was flink heet. Dus eerst maar even lekker wat dressuurwerk geprobeerd. Uiteindelijk ging hij al mooi zakken en werd hij al wat rustiger. Nog even wat kegeltjes gereden en daarna weer gestopt.

Toen ik aan het rijden was, stond Bart in de bak en ging lekker rollen. Hij zag ons aankomen en heeft serieus 5 minuten op zijn kont gezeten en gekeken. Geweldig, wat moest ik weer lachen.

Nu lekker laatste dagje stage en dan weekend.

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 09:22

laura en naaltje, van harte gefeliciteerd met jullie paardjes
Natuurlijk heeft diddle een verjaardagsritje verdiend!
Fijn om even wat van Tallechie te lezen! Nu weer lekker van je knul genieten! we hopen natuurlijk wel stiekem op mooie-knul-foto's...
gaaf poeltje, jouw paard heeft humor.
Die nieuwe smilies zijn wel heel irritant.

ik ga vanmiddag onder begeleiding toch even naar mn paardsels toe. Ze gaan morgen op de wei en de graasmaskers moeten nog op maat gemaakt worden enzo en dat zijn toch dingen die ik zelf in elk geval in orde wil maken. Die maskers zijn al vervelend genoeg voor ze, dan moeten we er wel ff voor zorgen dat ze zo perfect als mogelijk zitten.
Hoop eraan te denken dat ik het fototoestel meeneem, want de ontwikkeling van Lotje moet natuurlijk wel even vastgelegd worden he.

groetjes, lacuna

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 09:26

Veel plezier op stal, Lacuna! Ben benieuwd naar je foto's..

Die nieuwe smileys zijn inderdaad heel vervelend. Herken de helft ook niet, haha.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 09:27

lotje-fotos :+:

oh stik.. m'n wasmachine is klaar ^) ik ga was ophangen...

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 09:52

Succes met je was.

Kokkie gisteren na het mennen
Afbeelding

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 09:56

haha die uitstraling ''FOOD!'' :))

ik ben een partij misselijk joh.. niet te geloven...
ga toch maar proberen wat te eten, want daarna wil ik naar die ruitershop, en dan door naar stal toe :)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 10:02

Jij ook gefeliciteerd naaltje :D

Jenkins: Wagenziek is erg lastig heb ik ook altijd last van :(

Aaahhh het gaat echt gebeuren, net dapper geweest om te bellen naar rijschool 22 april moet ik een hele dag, wish me luck! Dan ga ik eerst de hele dag op een oefenterrein rijden, voor de geintresseerde: www.snelweg.nl zie je dat terrein best lekker dan kan ik eerst even die auto leren kennen voor ik echt de weg op ga :)

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 10:08

Rivaldo: ik herinner me nog mijn eerste autorijles. Ik mocht meteen achter het stuur stappen en er mee vertrekken. Autorijschool lag aan een drukke ringweg. Heb volgens mij toen 7 kleuren van de regenboog gezien.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 10:11

cool laura! :D
@babs; ik scheet gedurende al m'n lessen 7kleuren.. vond autorijden echt doodeng :o
is goedgekomen hoor :)) rijd nu overal mee weg, van oud tot splinternieuw, automaat/schakelauto, groot/klein
:)

Vanavond gaan we kijken voor een autootje voor mijn mams, en het dingetje heeft een trekhaak!! Pa zijn werk heeft een klein aanhangertje, dus als het goed is kan ik dan met die auto oefenen met aanhanger rijden :D :D

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 10:14

hihi ik vind het best erg spannend ik heb al lange tijd het lopen uitstellen maar merkte al snel dat ik de drempel die ik over moet wel heel erg groot zie. Ze zeggen dat dat een bordeline trekje is, maar denk dat iedereen dat wel heeft alleen ervaar ik het wat erger.

Toen ik op die site kwam en zag dat ik de eerste dag de hele dag op zo'n terrein mocht rijden verlaagde dat wel heel erg mijn drempel zo kan ik auto, instructeur beter leren kennen. (Instructeur ontmoeten en les van krijgen zie ik nu als een van mijn angsten, geen idee waarom maar kan soms als iets mij niet lukt heftig reageren iets wat niet iedereen begrijpt of mee om kan/wil gaan) ik ben dan iemand die er mee wil stoppen en het opgeeft als iets niet goed gaat. Ik denk dat ik het daarom ook even zal vertellen, maar de kans zit er ook erg in dat het gewoon goed gaat :)

Tallechie fijn dat het zo goed gaat :D. Vind het erg leuk echt ons boktbaby :D :7

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 10:48

komt goed laura :)
Ik heb tijdens mijn 30 lesjes 3 instructeurs gehad trouwens.. van de 1e maar 4 lessen gehad, ik vond hem écht niks.. manier van doen, manier van instructie, heel die man.. brrrrr :=

Ik wilde naar de hei gaan met dids, maar denk toch maar dat ik voor 't andere bos ga :)) Ik ga m'n spullen pakken, naar een rooie cascocap zoeken maat M en kijken of ze een doppie voor mijn hoofd hebben :D

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 10:51

Lekker, Naaltje. Ga je ohz een ritje maken?

Pfoe, in de week van pasen heb ik echt een drukke planning kom ik net achter.. Pfoe!

22ste Parcours verkennen in Kootwijkerbroek.
23ste heb ik wedstrijd in Kootwijkerbroek
24ste hebben we officiele wedstrijd met tandem in biddinghuizen
25ste hebben we de marathon van biddinghuizen (is verdeeld in twee dagen)
27ste zomercompetitie wedstrijd van onze menvereniging
28ste Koetsentocht
30ste Wedstrijd in Kampen
1 mei Tulpenfestival koetsentocht.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 10:58

:wow: druk poeltje := :D

we gaan onder het zadel ja.. helaas geen groom..
maargoed, dan gaan we lekker oefenen met in vrijheid rustig draven (losse teugel lang pad voor je neus en dan niet zo onwijs snel willen gaan dat je onwijs onregelmatig gaat draven uit enthousiasme, kennen jullie het? :)) )

of wie weet kom ik een stalgenootje tegen die ook buiten wil rijden, hoewel ik het betwijfel dat er iemand is
:))

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 11:20

Ik vind ze leuk, de smiley's! Het lukt me alleen nog niet om ze te kopiëren en bewaren :( .

Jenkins: wagenziek..... heel vervelend! Ik kan geen kaarten lezen als we over hobbels of door bochten gaan, en mijn zoon gaat over zijn nek als hij zijn Nintendo niet kan laten liggen tijdens autorijden door de bergen %) .

Poeltje: wel heel erg leuke drukte :)) !

Succes met de auto rijlessen Rivaldo +:)+ ! Ben toch blij dat ik al ruim 20 jaar mijn rijbewijs heb. Denk dat het toen toch iets makkelijker was dan nu!

Pfff, heb wel spierpijn in r.arm en r.been na gisteren. Maar dat gaat goedkomen, dank voor jullie support :)