Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
remmen van de fiets werkten ook niet zo goed
dus daarna rest maar in een vlotte stap gedaan.
Nadat Alwyn was gearriveerd was het even onduidelijk hoe de verhoudingen lagen, dat wil zeggen Sim had het idee dat Alwyn enorm verdedigd moest worden, dus Freddy kreeg continue
omdat Sim
werd als hij maar naar Alwyn keek. Nu is het gelukkig beter, het hele spul staat weer gezellig naast elkaar. Af en toe een duw of een knauw (tje) en dat is het wel.
Maar niet elke keer doen
.. Ik werd opgehaald door iemand met een 2 span shetjes en voegde me daar bij, een keer is hij geschrokken van geluid achter zich.. maar was een spurtje meer niet
.. ben trots
L_Rivaldo schreef:Net heerlijk een ritje gemaakt door het diemerbos (alleen maar gedraafd op het steen en hoeven plakband plakken er nog oke uitMaar Piet elke keer doen
.. Ik werd opgehaald door iemand met een 2 span shetjes en voegde me daar bij, een keer is hij geschrokken van geluid achter zich.. maar was een spurtje meer Piet
.. ben trots
VanHuisUit schreef:Napie, nog gefeliciteerd, jij hebt wel een super jaar zeg!

ik had eerst die kleine erin gezet, die rent keihard naar die superdiepe plas door om er lekker mee te spelen, dus een waterbak in de toekomst zal geen probleem opleveren
,, daarna zal ik het wel meteen schoon moeten maken, en invetten, maar ach dan wordt het lekker soepel
Ben wel heel benieuwd naar je tuig!
.. ben wel van plan in april koetsiersbewijs te halen, maar snap dat je een bepaald nivo moet hebben per groep. Kost het veel ?

..