Ik lees bij jullie dus ook wel een vergelijkbaar programma! Fijn om te lezen, dan hoef ik me ook niet 'schuldig' te voelen als ze maar 1 of 2 keer in de week voor de sulky staat en uiteindelijk maar 3 keer per week aan het werk is. Het is echt wel stuk lastiger met de korte dagen. En dan heb ik ook nog een pony minder om te trainen, gelukkig.
mvermeulen1 schreef:Ik heb bij Elvis en smalle jacht patroon geschoren want hij heeft echt mega vacht.
Knappe pony! bijzonder kleurtje manen...
Muronia schreef:Wat leuk greendragon, en hoe ging de galop?
Nou best heel soepel eigenlijk.
Het galop commando zat er al goed op vanuit de DLL. Ze zat zo in de galop en dat voelde nog best gecontroleerd zo op een sulkietje. Kon het ook zo meerdere keren herhalen. Dus mijn galop-vrees(je) is helemaal verdwenen. Shetje vond het zelf ook best wel leuk, volgens mij. Ze deed er in ieder geval niet moeilijk over.
Ilsiie schreef:Super goed greendragon!
Ja heel blij mee!
Oef, omdraaien is niet grappig. Succes met je examen!
Dennis schreef:Sheeca was al even in stap voor de wagen kreupel, eerder al op de kliniek geweest. Maar dinsdag eindelijk gevonden wat het is. Blessure aan de aanhechting van de tussenpees rechts achter. Dat terwijl we er eigenlijk van overtuigd waren dat het links voor uit haar schouder kwam. Maar daar zijn we dus voorlopig wel even zoet mee.
ohjee, dat valt dan toch even tegen. Wel fijn dat je een duidelijke diagnose hebt. Je was er wel op tijd bij dan, als het zo onduidelijk was. Hoop op een vlot herstel, maar ja, dat kan wel even duren.