Net van mijn zoon alvast voor mijn verjaardag gekregen:
zelfgemaakte cavaletti in de stalkleuren: bordeaux rood, wit en GOUD.
haha past mooi bij de gouden springschoenen.

Ze staan nog te drogen, maar straks ga ik ze meteen inwijden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik las laatst op het endurance forum ook iets overeen in Nederland nieuwe therapie zo begreep ik, zal het even voor je kopieeren en aan je pb'en. Je kunt alleen in het EF als je lid bent, dus kan je geen link geven. Weet nou niet of dat hetzelfde is als wat jij zegt. Zo'n peesblessure is zoiets sluipends, ze lopen er soms helemaal niet kreupel op tot een moment het knap zegt en het dan echt helemaal mis is. Het hoeft ook niet door training te komen, kan ook langzamerhand ontstaan door bijv iets wat in het land mis is gegaan of bij wijze van als ze de trailer lomp opgaan of iets ergens ontlasten dat het ergens anders overbelast.... je doet als eigenaar altijd alles voor je dieren naar je beste vermogen en als je dat allemaal hebt gedaan dan kun je niet meer, hoe frustrerend het soms ook is
Moos gaat vooruit in het kwadraat
Biancacoo even langs
Avaluna kipje gekild door hond
nou die hond moet voortaan dan aan de lijn hoor, het is niet anders denk ik dan, ook al staat het opa-paardje bij jullie (eerder juist omdat die bij jullie staat). Onze Mies was ook helemaal into de kippen, heeft nooit een kip te grazen genomen maar wel een keer een eend en een duif (is echt drama als ze dat middenin het stadspark doen
wat een veren...) maar die kon echt niet los. Wiske vindt de vogels ook zeer interessant maar die luistert gelukkig goed (is natuurlijk altijd onder toezicht). Maar ... als ze alleen zou rondstruinen.... ik weet het niet hoor...Citaat:Onze Mechelse herder is bang van der.
onze Wiske is hier bang van een soort pitbull -chihuahua, dier is echt pocket formaat maar is zo agressief... ze durft er niet langs of heen als ze ze in de verte spot.

tine10 schreef:Wow, zie net op fb dat mijn marathoninstructeur in Dillenburg de dressuur heeft gewonnen. Topper!!
Gefeliciteerd met je punten.
en knippen en plakken enz kan ik al helemaal niet.....dus ergens op mijn pc staat een ingevulde lijst maar waar????? lang leve de pc