Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pretface vandaag.
gaan we weer mam?
Snuit lekker buiten tussen de hindernissen, super! Daar doe je hem zo'n plezier mee. Het is toch wel heel fijn voor hem dat je het toch met hem hebt geprobeerd en blijkbaar de juiste knoppen hebt ingedrukt. Dit is toch veel leuker dan gezelschapspoown
En Alwyn braaf, die kan volgende week weer laten zien waar hij goed in is
En dan ook de wedstrijd er nog even naast organiseren. Petje af. Zit niet op facebook, dus kan foto helaas niet zien

Heerlijk. Gister was natuurlijk ook een vrije dag, maar toen moest ik al vroeg op om het secretariaat te doen en ben ik hele dag bezig geweest. Heb nu lekker ontbijtje op en ga zo naar stal en daarna zus van Bieb rijden. Bieb krijgt ook een vrije dag.

en een crush op Dids 

En morgen moet ik naar Utrecht..
en enorm imposant voor de kar...

Lekker ontkenningsfase tot ik heb gedaan wat ik moest doen vandaag
Jij hebt een tijd terug eens iets gepost over leerpoetsdoekjes??
Waar kun je die halen?
Mentuig wordt nu veel vaker gebruikt dan 3x per jaar
dus moet ook meer aandacht aan besteed worden

Akshay schreef:bic!Jij hebt een tijd terug eens iets gepost over leerpoetsdoekjes??
Billendoekjes maar dan speciaal voor leer
Of haal ik nu iets door de war?
In elk geval, als dat zo wasWaar kun je die halen?
Mentuig wordt nu veel vaker gebruikt dan 3x per jaar
dus moet ook meer aandacht aan besteed worden
En maakt mij niet uit hoor dat ik laatste was, ik heb genoten, mijn paard heeft genoten, wat wil een mens meer.

t is hier in het zuiden echt prachtig weer
*zei zij terwijl ze binnen zit*
), was net het erf af toen bij buurman een caravan werd opgehaald. Dat leek me wat te veel, dus even terug ons pad op gedraaid en toen auto langs was weer verder gegaan. Heerlijk ontspannen gestapt. Eerste helft zeg maar over maaipad, tweede helft over de weg. Eerste auto kwam ons tegemoet, daar reageerde hij wat rillerig op toen auto naast ons was, maar hij deed niets geks. Auto die achterop kwam interesseerde hem niet. Bij het kruispunt zag hij iemand gebukt in de tuin, dat was wel even heel spannend. Hij heeft niets verkeerd gedaan, maar liep niet ontspannen. tine10 schreef:Tall: 3 blije hoofdenEn maakt mij niet uit hoor dat ik laatste was, ik heb genoten, mijn paard heeft genoten, wat wil een mens meer.
Aks: houdt mail ongeopend. Vwb doekjes, dan heb je er wel veel nodig voor een heel tuig denk ik.
Kraan is heel bij bedrijf aangekomen, was al vroeg weer thuis, dus eerst Rembrand even gelongeerd en net heerlijk gelest met Amerigo. Hij gaat nog steeds vooruit... ben heel benieuwd hoe het zaterdag met ons debuut in de M zal gaan.
Nu snel Thabor ohz rijden.