Biancacoo schreef:Lanouska kwam even voorbij maar is weer druk !!
hoe is het met het paardje gegaan wat operatief gecastreerd was, geen complicatie's verder gekregen na thuiskomst ??
en hoe is het met die supergave bonte van je moeder ?? zo'n stoer dier is dat !!!
met las vegas gaat alles goed loopt gewoon weer in de koppel.
volgens de DA is sjaak (de bonte) weer goed en kunnen we weer beginnen met op trainen maar wij zelf vinden hem toch nog niet goed genoeg en als je dat al zelf vindt kun je hem natuurlijk ook niet gaan trainen en hem dan verkopen. dus gaat sjaak vanaf volgende week naar de zelfde stal als onze jonge pony's en mag hij daar de winter over gaan spelen en herstellen. en dan gaan we begin volgend jaar kijken of ie goed loopt en dan op trainen en verkopen. en als dan nog niet goed loopt moeten we maar weer verder kijken wat we met hem gaan doen maar hij moet zo ie zo weg. dus voor niet al te veel geld ie sjaak nog steeds te koop
ik heb gister avond een super fijne les gereden. van het begin af aan liep het span in mijn tempo, af en toe draafde de paarden zelfs zo langzaam dat de rest me bijna in stap kon bij houden
. alleen met stilstaan gaat het linkerpaard altijd op rust staan
en ja dat mag natuurlijk niet in de proef. dus dat probeer ik er uit te krijgen alleen het peerd is nog al hard leers 
ik ben heerlijk tot aan volgende week woensdag vrij (door de aankomende verbouwing van de mc) en ja jullie kennen mij ik kan niet niks doen dus H.S vroeg of ik zaterdag middag mee wil naar een les van gerard leijten waarin H mee mag rijden en zondag ga ik met een amazone van H.S mee op wedstrijd in bronneger en jaja dan heb ik maandag diploma uitreiking in bunnik