Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Op de HK liet Simba zich niet goed zien want hoe harder de voorbrenger ging trekken des te langzamer en behoudener hij ging lopen....
helemaal super! Ik vind het leuk dat we gaan meeten met meerder uit dit topic
Vind jouw poowns/ de hele combi erg mooi trouwens, ik ben echt nog een echte beginner hoor wat dat betreft
. Ik wil wel eens naar de HA gaan om een oplossing te zoeken. Heb me wel ingelezen want uiteraard zijn er hier vele moeders met dergelijke problemen.
. Het ging best redelijk; Rick kon iig zien dat ik in lang vervlogen tijden mijn mendiploma gehaald had
.
.
!
. Hopelijk is iedereen zo wijs om de auto's in de garage te zetten ipv langs de weg
.
. Per direct ontslaan = per 1 april ontslaan)

(met die tanden die erin gedrukt werden waarschijnlijk
)
Eventjes wat gedronken enzo, morgenavond gaan ze naar een autootje kijken voor ma. Kan ze met de hond op pad
(wagenziek!)
En nog niks gehoord over mn nieuwe tuig.

een goede pensionstalling in Zelhem waar ze ook voor een dag / avond een box verhuren? Zoek goed logeeradres voor Rizanta van 10 op 11 juni, dan gaan we voor onze 2e mendurance wedstrijd (in Zelhem dus). Wil haar graag weer een dag van te voren brengen, scheelt stress op de wedstrijd. Het is bovendien 2 uur rijden met de trailer, dus niet fijn als ze eerst 2 uur op trailer moet staan, dan nog iets van 3 uur moet lopen voor de wagen en dan dezelfde dag nog weer 2 uur terug. En dat is voor mij ook niet fijn (vind rijden met trailer best wel inspannend en als je dan ook nog 3 uur of zoiets moet mennen, is wel veul).