leuk om te lezen wat partners van onze paardebeesten vinden. mijn vriend vind ze ten eerste lekker op zijn bord! maar gaat wel mee naar het kliniek(en houd het paard ook vast als ik wat wil gaan drinken) komt braaf naar de wedstrijden kijken,aait ze braaf over hun koppie. vult de watertonnen en...deed uit zichzelf een halster om bij 1 van de paarden(ik stond van: huh kan je dat???) maar hij zal nooit stallen mesten maar....hij zal nu meer bij de paarden zijn, want zijn 2 dochters heb ik aangestoken met het paardenvirus,dus die rijden nu ook allebei dus 3x paardenstank in huis ha ha
VanHuisUit
Geplaatst: 06-10-10 13:49
Die man van mij heeft niets met paarden, is er ook bang van. En dat merken ze zelfs onze Freddy nam hem de enige keer dat hij ermee liep in de maling . Maar ... als ik hem vraag en aangeef dat ik echt iemand erbij nodig heb komt hij wel (eventjes ). Maar paarden vasthouden kan hij eigenlijk al niet. Kun je nagaan, hij is dus bijna 2 meter he. En Alwyn vindt hem dan weer eng, schiet niet op.
@Tallechie, je lijf verandert zo enorm in zo'n korte tijd. Fijn dat je volgende week even langs kunt gaan voor controle. Maar die vraagtekens over is dit goed, of wat is dat, dat hou je echt die hele 9 maanden Als je de eerste echo hebt gehad voelt het wel als een mijlpaal, heb je het echt gezien (of heb je dat al?).
Vandaag weer zo'n heerlijke tweespan les gehad, mijn instructeur zei zelfs dat het super ging. Theorie geoefend, ging ook goed. Dus in principe moet het vrijdagmiddag goed gaan maar vind het toch wel spannend!
Mbt spingen op WEG, je zag nu ook de ruiters die minder ervaring hebben op het hoogste niveau, vond ik wel grappig, want je zag het dan al meters van te voren fout gaan. Maar wat een prachtige paarden zaten ertussen zeg.
Dat heb ik met een stalgenoot. Ik denk dat het door haar stem komt, heeft dezelde soort stem als de dochter van de vorige eigenaar.
Ze heeft laatst op veale gezeten, ze zat alleen maar en deed niks en veale ging ervandoor. Gisteren wilde ze hem uit het land halen, maar ze kreeg hem niet te pakken, terwijl iedereen hem uit het land kan halen
Poeltje heb jij egypte al vaker gereden? Zit er ook water bij? En het wegtraject is dat veel over asfalt?
Omdat die andere marathon niet doorgaat twijfel of ik misschien aan deze mee ga doen. Als ik het zo lees is het niet veel over asfalt. Twijfel, twijfel, twijfel
Napie
Geplaatst: 06-10-10 17:10
Het wegtrajekt is toch redelijk wat over het asfalt maar ook wat stukjes 'bos' Er is een waterhindernis. Eeen mooie kuil tussen de bomen. Paarden moeten er wel in, Eruit moeten ze wel tegen een goed heuveltje op. Er zijn twee hindernissen die best pittig zijn. Verken ze goed. Bij eentje zit een afsprong in van de cross, als je daar per ongeluk rechtdoor rij dan donder je van de afsprong af. De andere is een heuvel met een behoorlijke stijle wand waar vaak ook een wending op zit. Pak je die verkeerd dan glij je naar beneden.
Trouwens heerlijk gereden vanmiddag. Worden de meeste pony's sloom met een vacht, die van mij worden alleen maar heet. Het feit dat er veel sulky's in het bos waren om te trainen hielp ook niet mee. Ik werd nog wel gebruikt als haas voor eentje. Die vond mijn tempo zo lekker om achter te hangen
Ik heb Egypte niet vaker gereden, wordt mijn eerste keer daar en tevens mijn derde marathon ooit. Heb flink wat verhalen gehoord, maar ik ga gewoon lekker genieten en knallen. Dan zien we 't wel. Kom je wel kijken Tallechie?
IvysToeter
Geplaatst: 06-10-10 18:50
Goedenavond!
heet het paard egypte?
Laatst bijgewerkt door IvysToeter op 06-10-10 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Evelinee_
Geplaatst: 06-10-10 18:50
Goedenavond iedereen!
Waar is de wedstrijd van Egypte? lijkte me sterk dat het in egypte ligt! haha,
@ maisie Wij hebben een humbaur trailer met koetsenframe, tis een erg grote trailer maar echt ideaal! Het is echt heel makkelijk om je karretje op die manier mee te nemen!
Nou de datum is nu vast, we gaan 11 oktober met Mick naar de kliniek. Ik heb voor mezelf een aantal dingen besloten maar ik hoop natuurlijk 100% dat het Mick weer helemaal beter wordt.
Heb mn vader ook eindelijk zover dat we rustig gaan rondkijken voor een trailer met koetsenframe
een 200 grams deken van amigo? ik hoop ook dat hij past. de sluiting zit aan de voorkant net als de bucas. en dan vallen ze volgens mij al snel wat groter.
Die sluitingen kun je idd niet stellen, dat is wel jammer vind ik ook! Ik hoop dattie past, wel een foto maken he!!
IvysToeter
Geplaatst: 06-10-10 19:20
dat die sluitingen niet te stellen zijn is niet zo erg. maar de borststukken gaan niet OVER elkaar net als bij bijvoorbeeld BR. niet zo heel erg ver over elkaar in ieder geval.
Susanne
Geplaatst: 06-10-10 19:29
Ow bedoel je dat.. bij mijn bucas zit er wel een flapje tussen, is heel fijn!
jij hebt een andere bucas dan ik he? de beide kanten gaan wel ietsjes over elkaar, maar niet zover als bijv. BR.
wat een gave foto!
Ik kwam thuis... wacht er een minder prettige verrassing op me. Ik had dinsdag prison break gekeken. seizoen 2. had per ongeluk het hele seizoen (kartonnen box + doosjes met DVD's) op de salontafel laten staan. vandaag heeft onze pup die dus van de tafel gepakt (wat ze dus nog nooit gedaan heeft) en de complete kartonnen box gesloopt en versnipperd. mijn vader had het al opgeruimd, maar ik zag de ravage in de prullenbak. en ook het doosje van dvd 6 is goed aangegeten. Ik baal hier echt van! ik kan het seizoen nog gewoon kijken, dat is het probleem niet. maar het is gewoon een 'verzameling' die naar de klote is!