Van bitten heb ik bij mennen echt nog geen verstand. In Simba's hoofdstelletje hing al een liverpool, die zit er nu gewoon aan. HEb hem wel omgedraaid want het is een met ribbels op een kant. Omgedraaid is hij er veel relaxter op. Voor Alwyn heb ik nog een simpel gebroken bitje maar dat is voor het lange lijnen gedoe, weet nog niet of ik hem daarop hou voor voor de sulky. Even kijken hoe hij zich ontwikkelt. Tot nu toe is hij zeer bescheiden en erg slim, dus denk dat er niet te veel in hoeft, hoop ik dan maar.
Citaat:
Als ik jullie schema's hier zie passeren, hebben jullie echt veel tijd. Ik moet al moeite doen om men pony 1 keer per week beweging te geven. K ga er dagelijks 2* naar toe voor het voeren: smorgens voor het werk en s'avonds na het werk. Op beide momenten is het dan al donker.
Op vrijdag avond kan ik meestal vroeger gaan, maar dan moet eerst de weide onderhouden worden. Tegen dat ik hier mee klaar ben is het ook al terug donker. In het weekend zijn we op onze bouwwerf bezig.
Denk dat je minder tijd hebt dan veel anderen omdat je alles zelf doet. Zit ik ook zo af en toe mee hoor, zeker met dit rotweer. Ik spreek dan met mezelf af dat ik bijv 3x per week alleen mest uit de stal haal en voor de rest niets aan het terrein doe, alleen voeren en water, en dan voor de rest lekker met de pony's in de weer. Nu hebben we er ook nog een stuk volkstuin bij, dat moet nu eigenlijk omgespit
maar het is steeds zulk nat weer dat ik me eerst maar met de pony's bezighoud. De plantjes gaan er toch van het voorjaar pas weer in
Wat weer een hondenweer vandaag zeg. Wilde heel graag flink eind gaan fietsen met het spul maar het regende echt zo erg dat ik ze maar los heb gelaten in de paddock en dat was het dan. Stallen lekker open laten staan, kunnen ze zichzelf vermaken. Nu vonden ze dat niet zo'n succes metde regen, staat ze een beetje te mutsen bij de rand vande paddock, echt zulke mietjes zijn het dan.