Evelli schreef:Ja, die zijn ook los te krijgen geloof ik.
Er zijn ook bitbanken waar je bitten kunt uitproberen zonder dat je ze aan hoeft te schaffen
Oeh, dat klinkt goed, ik ga eens op zoek via google.
Ze doet het ook wel eens tijden niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evelli schreef:Ja, die zijn ook los te krijgen geloof ik.
Er zijn ook bitbanken waar je bitten kunt uitproberen zonder dat je ze aan hoeft te schaffen
L_Rivaldo schreef:Ik heb nog een tonglepel liggen ,mag je zo van me hebben, een keer gepast maar moest gewoon het bit strakker vast zetten.
Ja het verschil weet ik, alleen wat is de verschillende werking?
Vandaag de 3 pony's (2 van vriendin van mij) lekker los gelaten in de bak, rivaldo was echt knettergek bezig, wat als gevolg had dat ze met zn 3jen vol aan de ren gingen en bokken, springen, was wel een leuk gezicht![]()
palousa_boy schreef:Evelli schreef:Palousa_boy: Hoe bevallen jullie nieuwe paardjes? Ben je al aan het wassen gezet?
haha ja gaat goed hoor, staat filmpje op internet, op rabosport.tv kan je ze zien, nu met thalita, vos merrie
Citaat:Als ik jullie schema's hier zie passeren, hebben jullie echt veel tijd. Ik moet al moeite doen om men pony 1 keer per week beweging te geven. K ga er dagelijks 2* naar toe voor het voeren: smorgens voor het werk en s'avonds na het werk. Op beide momenten is het dan al donker.
Op vrijdag avond kan ik meestal vroeger gaan, maar dan moet eerst de weide onderhouden worden. Tegen dat ik hier mee klaar ben is het ook al terug donker. In het weekend zijn we op onze bouwwerf bezig.