Koop je een Nederlands kwaliteitsproduct nou de volgende keer wordt het gewoon namaak-chinese-zooi, dat werkt tenminste

Goed. Adem in - adem uit.
Dacht kom ff langs om te kijken hoe het me de jaarling gaat. Schiet nog niet op zo te horen...

Veel plezier vanavond Tine

En HT, Maisie en Ollie1 geloof ik ook, naar marathon training, super leuk

Hier fris buitenritje gehad, Ollie was zeer

Lijkt wel of er haver op de wei staat

Met Ber beziggeweest met targeten a la vrijheidsdressuur. Bij haar, bij wije van zeer grote uitzondering, met brokjes (ben ook niet van de snoepjes e.d. maar bij haar krijg ik anders echt geen aandacht door haar stress, gelukkig is ze enorm op eten

Ze begint al normaler naast me te lopen (ipv allemaal gedribbel, gespring en van die enorme stappen) en netjes stil te staan en te wachten (ipv snuiven, stampen, gillen en hard weg willen als je maar een beetje lijn geeft) nu ook buiten de wei dus, eerst ging dat alleen in de wei en helemaal eerst zelfs niet eens in de wei.
Wel leuk hoor zo met haar bezig zijn.
Had nog wat brokjes over, die had ik in mijn hand, Hero rook ze of zoiets en nam een enorme hap mijn halve hand in zijn mond, gelukkig schrok hij er zelf van en beet niet door. Hij stond er echt als zo'n klein jongetje bij van sorry, maar het rook zo lekker