Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar... hij heeft er wel zijn handen vol aan zeg
dus tja. Maar ik heb het idee dat het mij vertrouwen geeft in ieder geval, als ze zowel met rijden als aan de hand als zoals het nu lijkt voor de tweewieler hetzelfde reageert. En ik vertrouw haar gewoon, da's natuurlijk eigenlijk alles....

)
Heb er in ieder geval veel zin in. Meeste is nu ingepakt, zometeen lekker Grieks eten en op tijd naar bed.
.
.
)

, Vaele in het vierspan 'stoer hoor' . Je kunt wel zien dat het nog een eenheid moet worden en dat ze nog maar net een span zijn
. Hier lopen de liters snot nog mijn neus uit... maar de ergste vermoeidheid en hoofdpijn ben ik een beetje kwijt.
) waardoor hij dus los over het strand heen crosste en ik er met mijn tong op mijn schoenen achter aan kon rennen... Gelukkig kon hij niet zelf de auto starten dus bij de parkeerplaats is hij gevangen.... Toch nog wel leuke foto's gemaakt en 1 wil ik jullie niet onthouden (excuses voor de mensen die hem al op FB gezien hebben
)

gekleurde smiley bij gebrek aan paassmiley..
geeft jou ook vertrouwen voor volgend seizoen, top!
zag er erg gezellig uit. Ik blij dat toen ik daar gisteren langsging dit niet was
Ollie vond het bijzonder interessant (was met haar aan het wandelen, Wiske mee, genieten van het zonnetje) .... een poosje maar later was het al meer zo van waar is het gras
Was dus mooie oefening met spannende zaken
gaaf paard hoor.
zijn daar foto's van
was je niet enorm geschrokken? Zo'n mooie foto van Thom met Bruut echt
prachtig.
HIj deed zo zijn best en vond het zo ontzettend leuk. Het was echt genieten, en we hadden er nog lekker zonnetje bij ook. We moeten de bochten nog wat korter nemen, maar we gingen al weer veel beter dan vorig jaar door de hindernissen heen. Had gehoopt dat ik nog puf zou hebben om Thabor te mennen, maar dat gaat natuurlijk niet lukken. Ga zo wat eten opwarmen en vroeg naar bed. Moet morgen erg vroeg op, want voor ik zoon naar school breng moet ik het kraantje dat we voor het zand scheppen hebben gebruikt nog terugbrengen. 

Lekker gemend met ollebol. Lekker gewandeld met ollebol!
Lekker! Fijn dat karretje goed bevalt!

ivm erdoorheen zitten 
Super! 
Jeetje wat schrikken
Gelukkig kan ie niet autorijden 

Hij is apetrots op z'n nieuwe auto, ik apetrots op m'n mooie wagen
!
? En lekker weer gekoetst, dus de lente is begonnen.
. Nieuwe planning is dat we maandag gaan beginnen met beleren.
!
? En lekker weer gekoetst, dus de lente is begonnen.
. Nieuwe planning is dat we maandag gaan beginnen met beleren.