Gisteren heel moe na dag training geven.....vanochtend nog heel moe opgestaan....en besloten dat de endurance de 17e nog net een week of twee te vroeg komt. Het gaat best goed met mijn rug, elke week weer wat beter, maar het is gewoon nog niet goed genoeg om 30 km op tempo te gaan rijden en dan ook nog de reis heen en weer in de auto. Dan ben ik de week erop een krant en dat kan voor gezin en werk niet.
Duszzz.
Maar goed, niet een en al treurnis natuurlijk want het is a. mooi weer en b. Bicci organiseert vandaag de benefiet, meid, dat mooie weer is er voor jullie! en c. ze organiseert volgende week nog een benefiet en daar kunnen we ons nog voor opgeven, gaan we dressuren. Gezien Bente's gedrag bij juryhokjes is elke oefening handig

Zoonlief heeft Wiske net uitgelaten en voor het eerst los met hem gespeeld op het veldje, balletjes gooien enz. Ze luistert prima en voor zo'n joch is het natuurlijk superleuk.
Tja auto's, ik vind een Golf GTI helemaal

Wat leuk Janouk jullie uitstapje, was PrinsjeH daarnu ook of was dat in Den Haag? Ik vind die klassieke rijtuigen en optomingen ook altijd prachtig om te zien. Een mooie aanspanning met mooie koets, en iedereen helemaal in passende kledij, echt schitterend.