hoop wel dat het iets oplevert voor je.. want vind het niet normaal hoor... ik zou ook uit mn vel springen...kom op zeg...
IvysToeter
Geplaatst: 19-10-11 19:09
Tallechie, leuke daan spam! en wat een mooie nieuwe aanwinst?
nouvel, wat een leuke foto's! lijkt me heerlijk zo met man, paard en hond in het bos te wandelen
biancoo, arm zoontje maar wat een bikkel dat hij geen pijn toont. mooi dat jullie genoten hebben in de dierentuin, was het wel droog?
naaltje, waarom hebben stalgenoten dan in vredesnaam met je zadel gefrisbeet? zoiets doe je toch niet.. kan me voorstellen dat het een principe kwestie is.
@ Naaltje wat aso! Ik ben altijd heel voorzichtig op mijn spullen dus ruim alles op. Sommigen zijn totaal niet voorzichtig met andermans spullen. Kan dat niet hebben...
Ik ben moe! Druk dagje gehad. Net lekker in bad geweest en nu voor de tv, vanavond vroeg slapen.
En ik ben verdrietig: Gompie gaat weer iets minder........die spuit zou 3-4 weken werken hmmmmm
Ollie1
Geplaatst: 19-10-11 22:20
@IngridM, arme Gompie, wat jammer dat de spuit niet wat langer werkt voor Gompie.... @Tallechie, ik ben helemaal te vergeten te reageren op jullie nieuwe aanwinst , helemaal leuk zo´n verzorgknuffelpony voor Daan
Zo het waait hier nu wel heel erg hard en ook begint het te regenen Oh ja hopelijk gaan wij ´s zondag´s richting Paard en Koets
Lees 2uur geleden dat de 'boyband' waar ik fan van ben/was na 14jaar oud elkaar gaat. Dat is toch wel even schrikken. Ik ben er niet hysterisch om ofzo, maar is wel even heel raar.
happytime
Geplaatst: 19-10-11 23:23
ik kom rhine even feliciteren met haar verjaardag en ga weer braaf meelezen jullie gaan zoooo snel
wij heel mischien ook zondag paard en koets.. heb intussen al 2 caps....men-handschoenen...mis alleen nog onderleggers... ff kijken tegen die tijd wat we doen.
IngridM
Geplaatst: 20-10-11 06:47
IvysToeter, welke band is dat ?
Tis best vroeg vandaag hihi. Ben ik niet meer gewend. Zo eerst naar stal om met mijn lieve Ulla te stappen en daarna door naar Ollie; Simba moet aan de bak
Gompie is weer als vanouds ziekjes, verdomme !!! Zo sneu voor het beestje.......
cyclo86
Geplaatst: 20-10-11 07:25
even uitmeeleeshoek om een dagje te laat Rhine te feliciteren en @IngridM:Zo balen van Gompi had echt zo gehoopt dat hij langer goed zou blijven.
voor de rest even geen tijd te vermelden sorry: voor iedereen die het nodg heeft
Goedemorgen,... vroeg me nog af hoe zou het met Tine's stuitje zijn na een ijslanderrit ??? zou dat goed gaan...lijkt me echt pijnlijk om dan op een paard te zitten.. Ingrid wat sneu voor Gompie.... Simba vandaag aan de bak hij is zoooo gaaf !! Tallechie wat een superfoto's van Daan !!! en een nieuwe aanwinst, daar ga je echt in no time vette winst mee rijden hoor in de marathons !! hihihi, komt helemaal goed ! IT baalt van een boyband die uit elkaar gaat... Paard en koets,....vond ik altijd superleuk om naartoe te gaan,..maar ga dit jaar niet....heb even een menstop....dus heeft geen nut, bovendien heb ik alles wel.. en niks nodig.. Diddle helemaal happy in de weide....leuke foto's ! Lanouska kwam even voorbij maar is weer druk !! hoe is het met het paardje gegaan wat operatief gecastreerd was, geen complicatie's verder gekregen na thuiskomst ?? en hoe is het met die supergave bonte van je moeder ?? zo'n stoer dier is dat !! Naaltje..je zadel door de gang geslingerd...was niet een paard ??? heb ik eens gehad. was echt pissed off en toen bleek het een paard te zijn geweest die daar in de stal stond en d'r NET bij had gekunt....rotknol..... maar daar zul je vast zelf ook al aan gedacht hebben denk ik...balen als iemand zoiets uberhaupt durft te doen, zou niet in mijn kop op komen.....idioot gewoon !!
nou vandaag met pup laatste enting halen.. kadotje brengen bij een vriendin, die is aan teen geopereerd, en niet mobiel....sneu....valt vies tegen allemaal....dus even opbeuren !!
Mooie samenvatting boven mij van Biancacoo! Ga er helemaal in mee
Ik heb vandaag een eerste inwerkdag van mijn nieuwe werk. Moet er om 9 uur zijn. Heb er zin in!! Vanavond nog lekker in de les rijden als ik genoeg puf heb.
Ik ga niet naar Paard&Koets. Kan eigenlijk wel een schootkleed gebruiken, maar hou niet zo van hallen met heel veel mensen erin...
Fijne dag allemaal!
Ollie1
Geplaatst: 20-10-11 08:35
Mogge, @Biancoo, super samenvatting @Frensie, veel plezier tijdens je 1e inwerkdag @IngridM, jij moest vroeg uit de veren en nu sta je in de file
Even mijn koffie opdrinken en dan Simba laden om even te gaan oefenen... hopelijk gedraagt hij zich een beetje
janouk
Geplaatst: 20-10-11 08:55
Ik lees mee hoor.
Een knuffel voor diegene die het hard kunnen gebruiken. En een fijn liedje voor wat extra zelfvertrouwen: Vandaag is het mijn dag
- Mijn hart heeft altijd bij de Fjorden gelegen . Sinds ik een haflingers, ook bij de haffies .
Naalt: Leuke foto's .
Gister heerlijk met Aiden bezig geweest . Lekker gepoets, gekroeld, voetje gedaan en een stukje heen en weer gelopen . Hij was heerlijk relax, dus komt wel goed met ons .
lekker tass aiden is wat ''heet'' toch? Ik kan me voorstellen dat dat lastiger is om mee om te gaan. Maar ook heel leerzaam Ik vind de pony van een stalgenootje ook ontzettend interessant. Vooral voor grondwerk dingen hoor! Dier is nogal explosief en onzeker etc.. Dingen waar dids absoluut geen last van heeft Dus dat is een heel andere manier van omgaan-met. Wel heel boeiend. Maar kost me wel meer energie dan iets met dids doen
net afgewassen... auw rug damn
Bel ik net m'n baas om even aan te geven dat ik een beetje verrot ben.. Ik dacht ik houd het neutraal met ''ik heb door een ongelukje mijn rug flink gekneusd''.. vraagt ie hoe ik daar nou bij kom. ''ja van m'n paard gevallen'' en toen begon ie te lachen wat een sport he, haha, haha.. grrrr dat wordt wat zaterdag.. Ik neem maar koeken mee ('t was niet l*llig bedoeld van 'm overigens hoor, ach hebben ze wat om lol over te maken )
Klopt ... Aiden is heel gevoelig, hij spiegelt heel erg hoe jij bent .
Als ik nerveus bent is hij dat ook, als ik rustig ben is hij dat ook, als ik sjago ben is hij dat ook . Hij heeft nog net niet de zelfde maandelijkse periode ...
Hij laat dingen ook wat minder makkelijk over zich heen komen, raakt sneller in 'paniek' enzo. Maar ik kan er al 2,5 jaar mee overweg, maar kost inderdaad veel tijd en eniegie... Soms echt bloed, zweet en veel tranen. Ik heb echt vaak in tranen gestaan om wat voor iets hij nu weer deed .
Maar ik ga nu lessen bij iemand met volbloed paarden, daar hoop in dan wat beter om te kunnen gaan met wat hetere en gevoeligere paarden . Hij gaat wel voor je door het vuur als hij je 100% vertrouwt . Hij gaat echt voor je en doet het ook echt samen met je .