He wat goed thanks alvast. Gaat dus echt om die rode (heb al een gele / zwarte
).
Lyda zou inderdaad dan mooi kloppen. Lekker spaghetti.... moet nog even iets bedenken voor vanavond. Heb wel van alles in de koelkast, maar nog geen vlees (of laat ik het zo zeggen, dat vlees wat er nog in ligt, vrees dat dat wat over datum is
).
Citaat:
VHU Rizanta die groot word ????? DIE IS AL GROOOOOT !!! hoe kan die nu nog groter worden ??
Lijkt me echt helemaal niks als die een beetje druk word, ik ben een grote sch....terd
Ik had het idee dat ik het allemaal goed onder controle kon houden, mijn instructeur had dat idee gelukkig ook
als ik dat idee niet zou hebben zou ik echt peentjes zweten hoor, dat lijkt me ook helemaal niets
Maar ze mag van mij best wel (onder controle) laten zien dat ze er is ... als ze maar niet gaat bokken, slaan of racen da's echt verboden

Maar als ze iets ziet wat ze spannend vindt lijkt het wel alsof ze in draf opstijgt, helemaal als ik haar rond kan houden, dan komt die achterhand eronder, stuwt ze zich helemaal op. Eigenlijk erg mooi (weet alleen nog niet zogoed wat ik ermee kan hahaha).