Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, kreeg vanochtend te horen dat we waarschijnlijk volgende week een show met 4 span hebben in tolbert

(ideen, konikveulen naam beginnen met een L en eindigen op een A ??)
Heb je een nieuw paardje gekocht? Zag zoiets staan pagina terug? 

vind ik toch altijd wel sneu voor die 'natuurpaardjes' (ook voor de moeder) gelukkig is het niet zo koud en kunnen ze de beschutting wat opzoeken.
't komt wel weer goed, rustig an.
Rizanta zag die ring en
die werd grooooot
helemaal swingen en showen, wow, wat een peerd. Kon het allemaal niet 100% in de hand houden hier en daar wat sprongen opzij en een keer wel erg veel drafswung
maar mevrouw hield zich uiteindelijk in en wat ik fijn vond was dat ik haar er goed tegenaan durfde te rijden. Proef was wel mega ingewikkeld
we zijn vooral bezig geweest dat ik vooruit kijk naar de letters en verder en dan op gevoel moet rijden en niet steeds naar het paard kijken. Dat ging best wel goed
druk zo met je wereldreizen elke keer 

hij ging lekker dartelen, waardoor ik van mams een berispende blik kreeg
kind kwam mijn kant op 
Biancacoo schreef:Naaltje; Knap veulen !! naam,... tja lastig hoor..
L....A...L...A....Laaa
laaaaaaaaaaahlaaaaaah (denkt aan die aanstellerige teletubbie)
Lalala da's echt een goed idee
).
).Citaat:VHU Rizanta die groot word ????? DIE IS AL GROOOOOT !!! hoe kan die nu nog groter worden ??
Lijkt me echt helemaal niks als die een beetje druk word, ik ben een grote sch....terd
als ik dat idee niet zou hebben zou ik echt peentjes zweten hoor, dat lijkt me ook helemaal niets
Maar ze mag van mij best wel (onder controle) laten zien dat ze er is ... als ze maar niet gaat bokken, slaan of racen da's echt verboden

) Ierse en IJslandse namen opgezocht.