Had tweespantuig van Clever op marktplaats zien staan, maat shet/welshA. Leek dus prima. Kom ik daar, is het maat pony. Ik had al zoiets, dat is gewoon veel te groot. Toch maar meegenomen om te passen maar inderdaad ze verzopen er zo'n beetje in

Kom ik thuis, bouwvakkers zouden dak afmaken, geen bouwvakker te zien

Krijg even heftig de stress van mijn tweespan examen, we hebben morgen pas de echte examentraining vwb theorie en ik heb de rest van de tijd tot en met vrijdagmiddag (dan is het examen) eigenlijk gewoon helemaal geen tijd om er even rustig voor te gaan zitten. Wist vanacht ook opeens niet meer hoe ik nu uit moest spannen

En het is dus prachtig weer, pony's maar in de wei gezet, want de weg is bij ons afgesloten, kan eigenlijk geen kant op. Was door het gedoe met het tuig toch te laat om nog iets met Snuit te kunnen gaan doen (bij Snuit heeft even mennen geen zin, doe je hem geen plezier mee, hij is van de langere ritten). Want met Snuit durf ik dan wel langs een rottig stuk weg. Maar met Alwyn durf ik dat nog niet aan, vind het te druk daar voor zo'n jonge pony. Dus ondanks het prachtige weer niets kunnen doen en dat is wel erg frustrerend

En dan moet ik eigenlijk nog twee trainingen voorbereiden die ik donderdag en zaterdag geef...en het huis is een grote puinzooi...
Nou ik hou maar op met klagen, zal aan het werk gaan