[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bicci

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 09:36

die gezichten ook ej, :+ :+

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 09:37

Echt leuk Bicci!!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 09:43

hier nog altijd Ruim 39 gr koorts. Blijf nog wat onder mijn steen zeg Maar

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 09:47

Goedemorgen

Blije Dids, Vhu blij met nieuwe kar, nog steeds allerlei zieken, maar ook feest.

Hier ook weer helemaal gaar. Afgelopen nacht heeft zoonlief hele nacht liggen huilen/gillen van de oorpijn. Oftewel, ik heb haast niet geslapen.

Manlief is nu knikmops aan het ophalen om al het zand van het erf af te halen en terug te zetten in de bak.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 10:46

@Tine ... nog afzien dus.... wat een rotdagen voor je (ook voor kind en zoon maar vind het voor jou gewoon ook heel vervelend allemaal :(:) )
@Baudyh sterkte .... en Aks ook met je migraine.... Was gezellig he gisteren.

@Frensie zet 'm op *\o/* geweldig je schrijft dat je op je vrije dag vroeg bent opgestaan anders past het niet in de planning, vrije dag dus compleet vol hahaha.
@Bicci vind het zo'n geweldige actie :+: wat leuk zeg.

Hier eerst lekker ontbeten met z'n drietjes, nu is manlief naar vergadering van zijn grote hobby (modelvliegen) ik ga zo even naar Ollebol, zoonlief ergens spelen en dan gaan we nog naar een verjaardag dus genoeg te doen.

Groot nieuws ook: we gaan ons huis proberen te verkopen. Maakt niet uit of het een jaar of drie jaar duurt (of langer) 'in principe'. En dan op termijn verhuizen naar ergens tussen Den Haag en bovenin Zuid-Holland....liefst beetje bij het strand.... benedenhuis met tuin / beetje land .... is/was hier eigenlijk nooit betaalbaar maar daar er momenteel veel mogelijk is van mensen die hun huis uit moeten en wij dus niets moeten plus ons huis hebben gekocht voordat de prijzen giga omhoog gingen denken we dat er wel mogelijkheden zijn. Tegen de tijd dat we het rond hebben met makelaar / presentatie klaar e.d. zal ik link wel even delen. We hebben heerlijk huis, heerlijke plek, middenin Rotterdam. Maar dus wel bovenhuis en met mijn benen gaat dat over een paar jaar echt te zwaar worden.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 11:14

@vhu stoere plannen. Ik ben benieuwd.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 11:29

Van alles gelezen leuke foto's gezien van dids met kar. Nieuwe kar voor VHU. Stuiterende lammetjes en
ouders die verbaasd kijken :+

Frensie succes op wedstrijd.
Tallechie succes met daan zijn verjaardag en hopelijk is hij een beetje opgeknapt.
Baudyh nog steeds ziek :(:)

Ik ben een beetje aan de stuiter. Heb een heel plan gemaakt en ik wil een nieuwe wagen gaan kopen *\%/* *\%/*
Maar dan moeten we eerst een keer naar kraay en dat lukt maar niet. En dan wil ik ook nog een nieuw tuig en
miss mijn laatste leren tuig ook verkopen en een eurotech erbij kopen. Heb er zo'n zin in *\o/*

Verder heb ik gisteren jeroen op marktplaats gezet. Tot nu toe nog niet veel reactie maar we wachten af.

Dan ga ik nu eerst maar naar de pony's even stallen mesten en dan vanmiddag nog rijden. Zo jammer
dat het zo koud is.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 11:59

Maisie: mooie samenvatting en allerlei wilde plannen
VHU: ook al wilde plannen en mooie samenvatting

Nou, ik hou even pauze. Had zo'n vreselijke hoofdpijn en kotsmisselijk dat ik even moest rusten. We zijn druk bezig om zand weer in de bak te krijgen. Wat een KKKKKKKKKK klus. Manlief op de knikmops en ik op de traktor. Maar omdat ik heel veel achteruit moet rijden, krijg ik nog meer last van mijn nek, die toch al voor vreselijke hoofdpijn zorgt. Dus nu even pauze. We zijn vrees ik hele dag wel met zand aan het spelen. -O-

Eigenlijk moet ik R nog trainen en nog steeds die kur filmen zodat ik met de muziek aan de slag kan (11 mei komt nu heel snel dichterbij). En eigenlijk moet Thabor ook dringend weer voor de wagen, wil ik hem volgend weekend enigszins fatsoenlijk door de ring kunnen sturen.

Oftewel, retedruk.

Tall: van harte!!
Aks: wat geniet ik toch altijd van jouw Dids. <3 <3 <3

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 15:42

vhu..grootse plannen, geweldig !! ik duim voor jullie !
Bicci, geweldige foto's leuke verassing voor ouders !
Tine, ik hoop dat jullie het zand zo weer terug in de bak hebben.
Tallechie, van harte met Daan.

Vanmorgen heb ik de caravan opgehaald, hij was naar de hokkenbouwer, de hondenhokken zijn echt supergaaf geworden en door de honden goedgekeurd.
de deurtjes passen precies in de luiken, op maat gemaakt.
Afbeelding

en van binnen, de hokken extra hoog onder het bed, zodat ze ook goed kunnen staan als ze dat willen.
Afbeelding

Ben er zo blij mee !! *\o/*

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 16:07

Wat super, biancao!

Gefeliciteerd met daan, tallechie.

Aks weer lekker aangespannen op pad met didds!

Beterschap voor de zieken!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 16:45

Biancacoo heel gaaf die hokken in de caravan!
Baudyh en Tine beterschap!
Maisie leuke plannen! Nog weinig reactie op Jeroen.
VHU verhuisplannen! Hopelijk krijgen jullie je huis makkelijk en snel verkocht!

Wedstrijd ging redelijk. Inrijden ging heerlijk, maar in de proef moet je toch wat meer rijden omdat alles snel achter elkaar komt en dan is Bieb nog wat onrustig in zijn aanleuning. Niet geheel verdiend, maar had 184 en 180 punten.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 16:53

@Frensie jullie gaan als een speer, wat goed zeg! We gaan zelf uit van lange periode voordat huis verkocht is hoor, Han gaat volgend jaar naar groep 8 en we hebben zoiets als tegen de tijd dat hij naar het VO gaat (dus nieuwe schooljaar 2014-2015) we kunnen gaan verhuizen zou mooi zijn. Dus het is lange termijn planning. Ik weet ook niet hoe standvastig we zijn want we houden echt van deze wijk en dit huis... maar denken aan iets nieuws is ook wel erg leuk :j
@Biancocoo echt zo gaaf 8-)
@Maisie ook allerlei plannen, leuk! Jeroen op marktplaats, zal hem even delen op facebook, je weet maar nooit.
@Tine en Baudyh sterkte :(:)

Zo vandaag in de bak voor het eerst in galop aangesprongen 3x en stukje doorgegaloppeerd (zeg maar halve tot 3/4 bak). Bak was erg zwaar en ik weet nog niet zo goed hoe ik in dat western zadel moet zitten dus we waren allebei beetje onhandig, maar ze ging niet bokken en we bleven overeind :') ook nog lekker rondje buiten gereden en daarna was ik weer bevroren :brr:

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 20:52

Goedeavond

Vandaag druk dagje gehad. Maar wel geslaagd. Eerste geworden met uzma met 194 punten. Harry met Arjan 200 punten. Met Arjan en uzma 198 en met 4 span 200 punten.. met de 4 span marathon show ook eerste geworden.. waterbak was wel verrekte KOUD.. wel weer leuke foto's..

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 22:13

Lanouska goed gedaan zeg, wat een punten en prijzen
Aks is een oxer rijker en masie heeft plannen voor wagen maar wel jeroen te koop gezet
Vhu zoekt een huis zonder trappen maar wel met weiland voor ollie in zuid holland
En eenhussensleurhut gezien
Ik ben weer fanathiek met sun en tara en tiamo aan het longeren geslagen,wat is het toch heerlijk genieten met de dinky-toys :j
Ojeetje onze daan vergeten,van harte jongen hoop dat je een leuke verjaardag heb gehad en dat opgeknapt bent

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 22:21

*hoest, kuch, blaf*

Ziek geweest, flinke griep, nu weer aan de betere hand. Heb alleen nog maar weinig stem, lekker rustig voor familie en stalgenoten :+ .
Maar onkruid vergaat niet... dus ik ben er weer. Lees helaas vooralsnog niet bij, heb ook modtaken in te halen Y;( .

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 22:22

Jeroen is voor 100% van remko hij heeft ook de beslissing genomen alleen is ie niet
zo handig met de computer vandaar dat ik de advertentie er op heb gezet.

Lanouska druk dagje maar wel veel punten !!

VHU wel spannend je huis te koop. En fijn dat het zo goed gaat met ollie (en ook met blondie
zag ik op facebook).

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 01:03

Hier even een jank momentje... zit er even door heen

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 01:09

Sterkte tallechie :(:)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 08:08

goedemorgen..allemaal de tijd verzet ???
het sneeuwt flink hier..we kunnen er toch niets aan doen..dus ik geniet er nog maar even van..
veel plezier en succes vandaag..

tallechie..supergaaf zo vaele in 4-span, zo te zien doet ie dat heel erg goed, knappe foto's !!!
sterkte voor jezelf... :(:) soms is het gewoon even te veel...pas goed op jezelf.
Gem..beterschap ook met je gekuch..ik ben erg benieuwd hoe het met je nieuwe paard is.
Frensie wedstrijd gereden met Bieb, goed gedaan !!! erg leuk dat je die mogelijkheid hebt met Bieb.
lanouska, hoge punten gehaald, knap !!gefeliciteerd.
Vhu. gegaloppeerd..goed bezig !! en bevroren na buitenrit.. :brr: nu weer lekker ontdooit ??

bedankt voor de complimenten over de hondenboxen, wij zijn er enorm blij mee..we kunnen ze er ook altijd uithalen om in een bus oid te gebruiken, helemaal super dus.

het sneeuwt hier flink door..en het blijft ook liggen, er loopt een fazant door de wei..mooi gezicht hoor !
straks even de paardjes buiten zetten, en de honden lekker buiten laten uitrazen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 09:42

Goedemorgen,

Hier dag zoveel met flinke koppijn. -O-
Alles is weer bedekt onder ca 2 cm sneeuw.

Bianca: wat een superoplossing zo met de caravan.
Tallechie: mooi 4 span en sterkte voor jezelf
Gem en Baudy: beterschap
Vhu: goed bezig met Ollie
HT: weer fanatiek aan het werk met ponyspul.
Lanouska: weer met mooie resultaten naar huis.
Frensie: weer met wp naar huis. Super hoor.

Volgens mij ben ik weer bij.
We zijn gister van 9 uur tot half 6 bezig geweest met het zand terug zetten in de bak. Echt waardeloos. Daarna toch nog Rembrand gemend en kur gefilmd. Maar het moet over. Rembrand liep niet goed genoeg voor ZZ proef (kun je ook niet verwachten natuurlijk na zo'n bagger training), dus ik ga komende week eerst weer trainen, dan zondag proberen te filmen.
Zometeen Thabor weer eens inspannen, is alweer 3 weken geleden.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 12:24

Vrolijk Pasen allemaal :D

Tallechie dikke :(:) voor jou, soms het allemaal inderdaad gewoon te veel en ingewikkeld. Komt goed.... wat mooi de foto's van Veale, dat zul je erg leuk vinden maar het kan natuurlijk ook nog zeer doen dus :(:)
Tine sterkte met mennen in de sneeuw :oo
En heerlijk wat tussensamenvattingen +:)+

Hier vanochtend errrrug vroeg op ivm die klok die vooruit ging en ik had voerbeurt :O
Dus heel vroeg op stap voor eerste buitenritje met Ollie met nieuwe wagen en wat was ze weer braaf. Niet eerst gesleept of in de bak want die is heel zwaar maar inspannen en wegrijden :D Heerlijk vlot stappen, draven, netjes halthouden, ook keurig op de brug waar we eerst dijkje opmoeten, dan op brug goed stilstaan want kan erg druk punt zijn (nu niet natuurlijk maar goed, ze moet daar van mij altijd gewoon wachten) en keurig weer naar huis. Tweewieler is perfect in balans, past 100% erachter. Het was zo mooi rustig buiten, hier piept de zon er zo nu en dan door maar wel weer ongelovelijk koud dus ja, ik was ontdooid maar moet nu nog bijkomen van het ritje.
Zal zo nog wat foto's plaatsen maar krijg ze momenteel niet ge-up-load van mijn telefoon.

Ondertussen wel heerlijk Paasontbijt op met de nodige lekkere broodjes en koffie :9k

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 12:46

VHU: wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat met Ollie.

Hier net de paaslunch verorberd en zometeen op pad om te verkennen voor morgen.
En vanmorgen Thabor weer gemend. Ik was gelukkig niet heel zenuwachtig van te voren. Wel even bij het opstappen, omdat hij niet stil bleef staan en manlief dus even erbij moest komen. Hij liep erg fijn, dus na 10 minuten mocht manlief gaan klussen ipv bij mij in de kou blijven staan. Heb een krap half uur gemend en ging echt heel fijn. Was goed voor het vertrouwen. Helaas bij het terug gaan naar de stal nog wel even in paniek geweest (ik, Thabor snapte niet zo goed wat ik wilde en deed wel even paar passen opzij, maar draaide gelukkig niet om), maar ik durf het nu denk ik toch wel aan om hem volgende week te starten. Donderdag nog mee naar menles. Dat is verder de enige keer dat hij voor de kar komt, tenzij ik morgen na afloop nog puf heb, maar dat zal haast niet.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 13:06

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 13:21

Heerlijk Janouk <3
Goed gedaan Tine, petje af.

Wat ik vandaag heb gedaan zomaar rondje naar buiten en dat er dan niet raars gebeurt, heb ik met Bente nog nooit gedaan en (ook met longeren vooraf e.d.) nog nooit gehad in de ruim 1.5 jaar tijd dat ik met haar heb gemend. Kun je nagaan. Dit was de 5e keer dat Ollie ervoor stond. Dus mijn zelfvertrouwen is eindelijk weer aan het groeien (was ook wel tot minimum gedaald dus hard nodig).