de mijne is 1,49...maar dies zo voorwaarst en rap...
miste op onze eerste wedstrijd mn zweep niet eens...
(die was in alle haast vergeten, heb m altijd bij en gebruik m nooit)
nee hoor..geen last van moeten aanduwen bij stippie...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nouvel plaatst weer moooooie foto's !!! super genieten daar !!
nog zere rug...
....volgens arts behoorlijk pijnlijk, en arts vind het onbegrijpelijk dat hij geen last heeft van pijn en alleen maar half doof is, maar zoontje klaagt nooit over zere oren,..nu heeft hij medicijnen gekregen die hij keurig genomen heeft, is vast vies spul...hoeft hij maar 3 dagen dat scheelt dan weer !
, maar hij was snel moe, en zijn we naar huis gegaan, erg jammer de leeuwen zaten nog in hun verblijven, dus liepen nog niet rond op hun kleine savanne....we konden net door de bosjes hun vacht zien, maar daar bleef het dan ook bij, helaas...

(ja heb 't toch geprobeerd
stappen was nog te verbijten, draven was een ramp)
Arme meid, moest daarna ook avn 't paard getild worden, die is natuurlijk ook stuk
stalgenootje had een kei fijne les gereden. Helemaal fijn
Evelli schreef:Waarom hebben ze dat gedaan dan naaltje?

maar is míjn, moet iedereen afblijven... Ben er 3 kwartier bij weg geweest. (paard naar de wei brengen, een draad repareren, gras bij geven, en even een rondje in de nieuwe wei lopen..) 

maar 't is gewoon een principekwestie nu 
Staat Lacuna wel he, zo'n fjord
voor je stoere bink die geen pijn laat blijken... jammer dat hij snel moe was, misschien komt dat ook wel door die oorontsteking
uitgegeven hé in de stad
, maar niet elke pony is hetzelfde en gelukkig vallen we allemaal op een ander type diertje

En meestal verzorg ik eerst m'n paard voordat ik m'n spullen opruim.. Blijkbaar kan dat niet.. en moet ik meteen spullen opruimen, en daarna mezelf bekommeren om dids..