Indoor marathon is pionnen en marathon hindernissen. En je hebt het gewone parcours (1 tm de finish) en speel uw spel.
Wat foto's van gister
.[AR-ITP] Trendy tijdens haar Indoor marathon debuut!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.. super leuk om te zien
In aalsmeer is er echt altijd spektakel. Vooral met die grote brug, altijd leuk verzorgd parcours, muziek en speaker. En 's avonds natuurlijk de finale, dat is het allerleukste
.. was super leuk, was toen nog niet aan het mennen, maar het prikkelde al wel of ik hem weer voor de kar moest zetten, paar mensen gesproken daar en zeiden allemaal gewoon doen! Toen kreeg ik hulp van iemand en nu men ik erg met plezier 

hij was beetje blij
hopelijk gauw weer eens uitrazen in het bos

jouke_h schreef:Heb mijn dubbel gebroken bitje toch maar weer omgewisseld voor mijn bokkebitje. Ze kreeg steeds een velletje tussen de ringen en de rubberen bitringen vond ze vreselijk. Heb zitten denken aan een vierringentrens maar ben bang dat ik het probleem met velletjes dan nog hou. Rijden jullie hier mee???

.. denk dat hij het oo kniet erg vind! Ik zal het wel moeilijk vinden hor als ik lang niets met me pony kan doen, of hem niet kan zien
..
fijn dat rivaldo zo in de smaak valt! heb jij je pessoa al?