Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ze moet gewoon mee naar de menles vanavond. Gelukkig indoor en het viertal traint morgen ook fijn indoor.

en gefeliciteerd met de haf 
Dag van Dids zijn carriereswitch!
Meer dan wat gymnastiek trainen was er niet bij. Laatste wedstrijd was september 2012 en vorige maand de Bixie AA dressuur.
Kortom aan het dromen van beter weer.
En natuurlijk van harte met HRB!!
Heb nog steeds heel erg zere handen.
Wat een straf he
en Janouk maakt ons vrolijk met de lammetjes met de geweldige namen ook
Frensie heeft echt hele gave bijrijdpaarden
ik 'ken' ze nog van way back when voordat mijn benen niet meer deden wat ze moeten doen, ben Velysia en Bieb toen paar keer op wedstrijd tegengekomen. Velysia bleef me bij, dat heb je soms met paarden, vond haar prachtig en soort van 'zelfbewust'. Tallechie morgen verjaardag van Daan of vandaag? Hoe dan ook gefeliciteerd en wat sneu dat het manneke ziek is..... Tine van ons gedroomd, hoop geen nachtmerrie! Fijn dat je weer met Amerigo kon mennen.

genoten. Was wel steen en steen kou echt niet normaal
toen wilde ik nog bij Bicci langs maar ben doorgereden want was zoooooo verkleumd en we krijgen zo eters.
beterschap voor daan!!

Trots op Didsje, die zich met een trots koppie liet inspannen en zich super blij gedroeg 
Zal zo eens wat fotootjes neerzetten.

(VHU haar 'favoriete rondje' naar eigen zeggen
)

Ben heel blij met mijn wagentje
Blijft raar om te zeggen 

Benieuwd wat de smid zegt als ie komt volgende week
en natuurlijk Bieb invlechten. Nog een keertje koffie drinken denk ik
En dan inladen en naar de wedstrijd. Daarna Bieb weer terugbrengen en eigenaresse weer thuis brengen en dan zijn we alweer halverwege de middag en weet ik niet wat er allemaal nog meer gaat gebeuren.