Stap zo achter Rattan, knutselen met een brommende pony
ben benieuwd of ik hem nu eindelijk eens goed in de linker stelling ga krijgen. En dan daarna wil ik dressuren met Bente, onder het zadel dan. Gisteren heeft ze voor de wagen gelopen, in een zware bak, dus ze zal wel lekker rustig zijn
Wiske had niets in huis gedaan en met uitlaten keurig op de poepplek voor de honden
we komen er wel.Mies haart nog steeds als een gek, net weer een hele berg eruit geplukt. Haar hele nek en 'bilpartij' moet nog plus haar staart ....
En vanochtend nog scriptie gelezen, stageverslag plus twee portfolio's van 1e jaars dus wat mij betreft mag nu echt mijn weekend wel beginnen
Ollie en Maisie heel veel plezier in Vrouwenpolder, maken jullie foto's
Frensie & PrinsjeH take care en iedereen een fijne dag
Bente is de tuigpony toch 

Heb geen pijnstillers gepakt, lijkt me niet slim
heb een fototje maar is hij al 100 meter verder zie je alleen een bruin stipje..haha.
Nu (weer) koffie (mag van mezelf eigenlijk maar 1x per dag koffie, maar echt even nodig nu) en straks met Zhazha weer eens speurles! Daarna paarden binnen zetten. Hopelijk blijft het dus nog even droog.
Hoop dat alles bij S_L thuis overeind is gebleven...
/ kar! Alleen moet je echt wel durven loslaten zeg, hoe staat zoiets stil op een gegeven moment, stem en anker of zoiets??

dus toen maar opgehouden.
, en je moet goede remmen hebben en een grondrem is erg fijn, maar kun je niet overal gebruiken, er is een noodlijn aan de kar aanwezig, dan kun je de kar in geval van nood aan een boom vastknopen.
weet ik het niet meer...

wat een dreutels daar zeg....nou gaan jullie maar lekker met je volledig ongeschikte oostenrijkpownie verder waar jullie gebleven waren, want volgens mij..hebben jullie het al bewezen dat het wel kan..lekker relaxen !! ze heeft het verdient !!