Allereerst Tine

Jenkins dappere radio-uitzending gedaan, knap hoor, doe het je niet na!
Poezen of honden, ben meer hond, maar sommige poezen zijn net honden, onze Tommy loopt altijd mee als ik onze hond uitlaat, hij komt naar je toerennen als je thuiskomt (ook als hij buiten is) en gaat heel brutaal naar mensen staren als ze hier binnenkomen, zo van 'wat doe jij hier', dan is een poes ook leuk. En Streepje kwam altijd eindeloos op schoot zitten, vond ik ook wel heel lief (opnieuw tuinen doorzocht vandaag, geen resultaat

Paarden/pony's voor het leven ... of niet.... is al heel wat over gezegd.
Prachtige buik van Tallechie gezien

Lanouska natte rit met vierspan, wat leuk toch dat jullie dat zo vaak doen (regen is natuurlijk minder).
Askazita en Jenkins stellen vragen bij de bitten bij internationale jumping, ik heb het niet gezien, weet het dus niet, vind wel dat sommige ruiters op dat niveau soms toch echt beroerd rijden (voor het oog) maar ze doen het toch maar wel ff

Olie of vet, ik maak altijd schoon / werk het een beetje bij met zadelzeep en zo af en toe vet ik het met NAF spul.
S_L kletst weer gezellig mee, leuk hoor! Heftig altijd vind ik ook hoor als ik van iemand anders lees dat hij/zij iets niet meer met de paarden kan door lichamelijke zaken. Ik bedoel: daar vraag je niet om en het overkomt je... En je hebt een schoonzus met soep-etende kat, dat heb ik nog nooit gezien.
Rivaldo gaat weer een pony beleren voor de wagen. Vind het dapper van je, ik ben een beetje een scheiterd met pony's en paarden die ik niet ken, als ik ze een paar weken heb meegemaakt gaat het wel maar zo na een paar dagen iets ermee gaan doen, dat zit er bij mij niet zo in

Ollie1 zegt nog een cryptische zin....
vertel, vertel ....Citaat:@Naaltje, ik val ook onder de jeugd van vroeger... maar heb me toch wel een beetje afgevraagd waar het mis is gegaan

Vandaag niets met poowns/peerd gedaan, Rizanta is gelongeerd, pony's hebben buiten gestaan, ik heb gewerkt