Nou, wagen staat in de trailer, 2 tuigen nog even gepoetst (trainingstuig gaat als reserve mee) Hon staat gewassen (en heeft weer liggen rollen in t vlas....) En ik ben stik zenuwachtig.. Heb daar zo'n hekel aan he, vanaf dat ik op het paard (of in dit geval op de wagen) zit is het over, maar daarvoor... ga dus vrees ik een slapeloze nacht tegemoet
aaah wat een schattig veulentje heeft LADPR ik vind het zo leuk overal lees en zie je foto's van pasgeboren veulens en berichtjes van blije eigenaars enzow
IK ga zo even rondneuzen op die dressuurproeven site mischien zit er wat simpels bij dat ik met Dikkie aan de lange lijnen kan oefenen.
Voor mij gaat het Men avontuur nu echt van start vandaag hebben we tuig en sulky opgehaalt, tuigje gepast en pas gelukkig bij allebij de pony's. Sulky gaan we vande week in elkaar knutselen
en succes voor de mensen die wedstrijd hebben (btw, dit toppic gaat idd best snel hahah)
Ik ga zeer zeker voor de lol! Ik heb dit gewoon altijd, zelfs voor de onderlinge wedstrijd op de manege, zelfs voor een hengstenkeuring waar ik niet eens met een eigen hengst loop. Ach, Valeriaan doet wonderen
Kom net thuis van 2 daagjes Achterhoek (schoonouders + Achterhoekse Paardendagen), dus even vluchtig bijgelezen...
Stef heel veel succes! Spannend hoor!
Vandaag de hele dag zo ong. in Zelhem geweest, wat dressuur gekeken van de tweespannen en de enkelspannen en wat marathon van de vierspannen. Was wel weer even leuk om te zien! We gaan bijna elk jaar, maar eigenlijk nooit de dagen van de dressuur, dus dit jaar maar eens op zaterdag. Ontzettend knap hoe goed sommige mensen hun paarden dressuurmatig voor elkaar hebben! We hebben o.a. naar Saskia van Heesch staan kijken (tweespan Lippizaners), echt prachtig!
Wat leuk wat jullie alemaal gedaan hebben en gaan doen. Iedereen heeft lekker zijn weekend vol gepland met paarden dingen zo te lezen.
Ik heb eergisteren sinds heel lang Eli weer eens voor de kar gehad en hij deed het nog super. Nu eerst de tandarts laten komen want er moet nog steeds een wolfskiesje uit voordat ik de training weer ga oppakken.
En gisteren heb ik mijn wagen verkocht. Nu kan ik op zoek naar een nieuwe. Ik wil graag dezelfde als 'vickelientje' en 'dennis' hebben, maar ben nog even aan het verder kijken naar andere opties.
ik heb heel veel schade Gelukkig niet veel ernstigs maar van top tot teen in de schaafwonden. me scooter weet ik niet ik heb hem nog niet weer terug gezien...
Had nog ff een vraagje. Ik rijd dus met een tweewielige wagen. Als mijn paard nou omhoog komt gaat de kar dan ook overeind?
Ik heb het een keer gehad, mijn pony zag iets en kwam toen omhoog en maakte daarbij een sprong. Ik heb zo'n shetlandsulky en die ging wel iets mee maar niet echt erg.