[AR] dressuur en vaardigheid 2016

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

its_laraa

Re: dressuur en vaardigheid 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 20:15

Bij mij is alleen van 3 april bij de dressuur bijgewerkt (geen wp) maar die van de vaardigheid van die dag en van die in Poortugaal zijn nog niet bijgewerkt...

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 20:17

Ik mis nog punten van begin april. Maar latere punten staan er wel bij. Het wisselt best wel hoe snel het verwerkt word.

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 20:20

Bij mij is de wedstrijd van 3 april ook pas net bij gewerkt. Had hiervoor een mailtje gestuurd omdat het nog steeds niet was geregistreerd, toen werd mij gezegd dat KNHS achterstand heeft met het bijwerken, wellicht is dat het probleem?

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:06

Sardis schreef:
Heel gaaf span janouk!

Ik rij komende zaterdag ook mee met de dressuur bij de dag van het aangespannen paard.

Wij doen mee aan de oefen marathon :D

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 22:16

er is bij de knhs een nieuw computerprogramma gekomen en daardoor hadden ze een achterstand,kreeg ik te horen toen ik vroeg waar mijn punten gebleven waren

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 21:54

cleej schreef:
Ik zat te kijken bij mijn winstpunten op mijn KNHS, en zag dat de winstpunten sinds februari niet meer zijn bijgewerkt en bij me nichtje ohz sinds begint maart niet meer.
Zijn ze bij jullie wel bijgewerkt??

Mijne zijn sinds jan niet meer bijgewerkt en knhs roept dat ze achterstand hebben

xxpetraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 10:54

leuke mail van de KNHS ontvangen gisteravond om 22.51 uur(heb persoonlijke gegevens veranderd in ......):

Beste mevrouw Hoeksema,

Volgens onze gegevens heb je op 2 april 2016 deelgenomen aan de wedstrijd in ................. in de rubriek Paard 2-sp klasse L puntenproef met je paard of pony Boris v.d. Hoge Wegen (configuratie .........).

Tijdens de verwerking van de wedstrijdresultaten gaf ons sportadministratiesysteem aan dat je deelname aan deze wedstrijd mogelijk niet aan de regels heeft voldaan. Uit de controle is/zijn de volgende melding(en) gekomen:

Foutcode Omschrijving

307 Configuratie .......... heeft geen geldige startpas

Het is mogelijk dat deze melding(en) is/zijn gebaseerd op een misverstand. We vragen je dan ook binnen tien werkdagen na dagtekening, schriftelijk te reageren op de inhoud van deze brief. Is er sprake van een verwerkingsfout, dan kunnen we deze corrigeren en zo voorkomen we problemen bij toekomstige starts.

Heb je vragen, neem dan contact met ons op. Houd daarbij deze brief bij de hand. Ontvangen wij geen reactie van je, dan gaan wij ervan uit dat de informatie van deze brief juist is. Dan moeten wij volgens de regels een administratieve maatregel nemen.

Wij zien je reactie graag zo spoedig mogelijk tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Ledenservice

Medewerker Wedstrijdregistratie

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 11:04

Foutje, dat je enkelspan pony in de uitslagen bij 2span paard terecht gekomen is?

Ik ben ook een tijdje Z vaardigheid bij de paarden geklasseerd met een shet :+. Ook een registratie foutje, maar zonder brief van de KNHS.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 11:23

Ziet er grappig uit. Eentje maakt dus overuren met niet correcte gegevens...

xxpetraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 11:28

Dennis schreef:
Foutje, dat je enkelspan pony in de uitslagen bij 2span paard terecht gekomen is?

Ik ben ook een tijdje Z vaardigheid bij de paarden geklasseerd met een shet :+. Ook een registratie foutje, maar zonder brief van de KNHS.

zojuist de knhs gebeld en is gelukkig opgelost..
foutje in hun systeem...... -O-

xxpetraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 11:30

Anke schreef:
Ziet er grappig uit. Eentje maakt dus overuren met niet correcte gegevens...

schrok er van lag al te slapen ging ineens mijn telefoon aan en dan met dit bericht wakker gemaakt te worden is slecht voor je nachtrust....

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 11:32

De KNHS roep wel vaker wat. Ik heb al met enige regelmaat dit soort brieven gehad (nu al even niet meer, dus ik kreeg ze nog op papier ipv per mail).

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 14:08

KNHS roept inderdaad wel vaker wat, doorgaans foutje van hun kant.
Wordt doorgaans weer netjes recht gestreken.

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 14:33

Daar schrikken wij hier niet meer van, het is nu al een tijdje rustig, maar inderdaad ook met enige regelmaat papieren brieven ontvangen, ze verzinnen dan ook de raarste dingen, wij kijken nergens meer van op :).
Hebben ook nog een 2 startkaarten waarop zowel punten voor ponyenkelspan als paardenkelspan op staan, daar maken ze zich dan weer niet druk om, alleen bij het promoveren zal het wel weer een brief kosten :).
Onze ene shet is ondertussen ook L springen, omdat een vaardigheidsuitslag door de KNHS bij het springen genoteerd is, ook een klein foutje :).

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-16 19:08

Ik had in februari een brief van de KNHS met een officiele aantekening voor een jaar achter mijn naam omdat ik met Duvel hobbyklasse had gestart en de KNHS dacht dat ik offcieel B had gereden. Was nog heel gedoe om de aantekening achter mijn naam weg te krijgen...

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 00:16

Het is trouwens niet altijd de schuld van de KNHS, als een vereniging de uitslagen opstuurt en je bent door de organisatie ingedeeld in een verkeerde klasse/rubriek, dan kunnen zij er natuurlijk ook niets aan doen.
De uitslagen van een hobbyklasse horen niet opgestuurd te worden naar de KNHS, als ze ook in de hobbyklasse (h-po of h-pa) staan ingedeeld in het concoursprogramma kun je ze zelfs niet opsturen, want dan krijg je foutmeldingen en zul je eerst deze rubrieken eruit moeten halen, dan kun je de uitslagen namelijk wel versturen.
Bovenstaande vereniging heeft je dus ingedeeld in de officiele B (dus in de cat. 1-po of 1-pa) en het ook zo opgestuurd, dus de desbetreffende organisatie heeft de fout gemaakt, niet de KNHS.
Als een organisatie in het concoursprogramma een pony indeelt in de cat. 1-pa, of andersom, dan krijg je een foutbrief van de KNHS, want dan geeft hun computer aan dat er iets niet klopt.
Bij de dubbelspannen natuurlijk net zo, 2-po of 2-pa.
De meeste organisaties hebben er geen idee van dat het invullen van de verkeerde cat.( A,B,C,D, enz.) in het concoursprogramma gevolgen (foutbrieven en gedoe) kan hebben.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 10:18

Met dank aan Co Pater heeft Meneer Anton nu een kopstuk op maat, mooi ver naar achteren gesneden zonder dat de rest van het hoofdstel van plek veranderen.

Er is in de handel geen passend kopstuk verkrijgbaar voor het menhoofdstel, dat niet tegen de oren drukt bij Meneer Anton en wat verder op het achterhoofd ligt.

Het ziet er prachtig uit en zit comfortabel. Morgen testen voor de koets hoe het in gebruik zit en inwerkt.

Afbeelding

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 13:12

Dit soort mooie werkjes kan je wel aan Co over laten!

cleej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 18:57

Zondag bij de ronde gestart!
Marja is nu L dressuur met het achterwaarts overgeslagen, wel beetje gevraagd maar ze ging met d'r hoofd zwaaien, gelijk gaan draven voor ze op 2 benen zou staan !
Helaas 1e proef verkeerd gereden, anders hadden we 2 winst.
Vaardigheid ging weer top! 4 winst erbij!
Nog 2 en dan moeten we over naar het M! Spannend

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:08

cleej schreef:
Zondag bij de ronde gestart!
Marja is nu L dressuur met het achterwaarts overgeslagen, wel beetje gevraagd maar ze ging met d'r hoofd zwaaien, gelijk gaan draven voor ze op 2 benen zou staan !
Helaas 1e proef verkeerd gereden, anders hadden we 2 winst.
Vaardigheid ging weer top! 4 winst erbij!
Nog 2 en dan moeten we over naar het M! Spannend

Gaaf hoor gefeliciteerd, knap gedaan

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:11

Sjors en in starten zaterdag voor het eerst in de M bij de vaardigheid en 2x B dressuur, hopelijk zit het weer een beetje mee. Ik zoek nog wel een voorlezer..

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:13

Ayla schreef:
Sjors en in starten zaterdag voor het eerst in de M bij de vaardigheid en 2x B dressuur, hopelijk zit het weer een beetje mee. Ik zoek nog wel een voorlezer..

Hoe paat moet je rijden

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 20:25

Ik heb gister in de Middenbeemster gereden, 2e wedstrijd van de competitie.
Met het 2span was ik in de dressuur 2x 1e met 191 en 203 punten en 1e in de vaardigheid! Was pas mn 2e vaardigheid met het span, vorige keer buiten de tijd, nu binnen de tijd en in de barrage het gas open getrokken om te kijken wat er dan zou gebeuren. Dat ging prima, eerst ff slingerig wat resulteerde in een bal op poort 1 en daarna een super fijn parcours.

Roos mocht nog een rondje enkelspan, 1 dom balletje omdat Roos net te veel mee dacht. Toch 2e plaats.
Dus weer dik tevreden!

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 21:11

Gefeliciteerd met de plaatsingen en winstpunten!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 22:06

Netjes hoor Ciska!

Flurk: 15:20 en 15:30