[AR] KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

eefielover

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 06:47

Andere tip.. Geen fiets mee en lopen met die handel.. Dat weegt misschien wat op tegen alle vreeterijen.. :+

Als ik t op tijd geregeld krijg gaat er ook voor mij een fiets mee dit jaar.. ;)

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 07:36

Ik heb gelukkig een grotere bus nu. Waarschijnlijk heb ik wel 2 paarden bij me, maar dan kan mijn fiets achterin de bus.

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 10:22

Kun je ook in een tent slapen? Ik zie die slaapzalen niet zo zitten...
Weet iemand dat ??

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 10:57

eefielover schreef:
Andere tip.. Geen fiets mee en lopen met die handel.. Dat weegt misschien wat op tegen alle vreeterijen.. :+

Als ik t op tijd geregeld krijg gaat er ook voor mij een fiets mee dit jaar.. ;)

_O- Ook echt haha. Zulk lekker eten altijd daar, dus eet altijd meer dan genoeg.. :))

Ik neem dit jaar wel een fiets mee.

En zou eventueel in de vrachtwagen kunnen slapen als de slaapzalen t niet worden voor ons maar dat moet wel goedkomen. Vorige jaren ook prima geslapen.

Koetsslot heb ik niet, mede omdat bijv eerste jaar dat ik er was menwagens in de binnenbak stonden, en 1 ochtend (met mij meerdere :o ) me verslapen had en anderen 'm eruit hadden gerold. Als ik dan slot had gehad hadden ze een moeilijkheidsgraadje :))

Vorig jaar stonden de wagens buiten, weet niet hoe t dit jaar is?

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 11:30

Volgens mij mogen ze in een hal gewoon weer staan hoor.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 13:23

KarinL schreef:
Kun je ook in een tent slapen? Ik zie die slaapzalen niet zo zitten...
Weet iemand dat ??

je kunt ook in je trailer gaan liggen of bij mij komen liggen mijn gesnurk ken je al

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 13:32

Als het goed is is er nog gewoon een camping gedeelte op het terrein. met een eigen gebouwtje met sanitair. Voorgaande jaren stonden er ook caravans. Lijkt me dus geen probleem. Als je het zeker wilt weten moet je even bellen met de knhs.

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 18:14

De trailer vind ik niet zo'n lekker idee voor de hele week, dan is die slaapzaal toch nog niet zo erg...

Maar je bent welkom hoor!
Groot genoeg!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 18:21

Trailers slapen heel fijn hoor.
Mits je luchtbed/stretcher meeneemt en dekzeil voor de hele bodem en wanden.
Zeg maar luxe tent die je niet hoeft op te zetten en waar het water niet in boven komt,
of caravan zonder meubilair.

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 20:35

Hoi was al een tijdje jaloers naar jullie topic aan het kijken, maar nu is het zover ik heb te horen gekregen dat ik ook mee mag doen! Zo leuk heb er super veel zin in!
Ik zal wel de minste menervaring hebben, maar hoop veel te leren! Ik ga zondag al de koets brengen en ben heel benieuwd hoe het maandag word!

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 22:01

eefielover schreef:
Als het goed is is er nog gewoon een camping gedeelte op het terrein. met een eigen gebouwtje met sanitair. Voorgaande jaren stonden er ook caravans. Lijkt me dus geen probleem. Als je het zeker wilt weten moet je even bellen met de knhs.

De camping was toch helemaal afgebroken? Vorig jaar was dat tijdens de Hippiade deels parkeerterrein en was er niets meer van de toiletgebouw over. Al ken ik het terrein dan ook echt nog met de uitgebreide camping, dus misschien bedoelde je een ander gebouwtje?

Leuk om al die voorpret te lezen! :D Mijn fiets gaat in ieder geval mee, lange leven ons vrachtwagentje en mijn kleine pony ;)

Over de vreetpartijen: hebben jullie het over snacks die je zelf meeneemt of gewoon het buffet? :P

Owja nog een serieuze vraag: over dat drinken zelf kopen (als je eens iets anders wilt dan thee ;)). Wat is de betaalmethode: chip, pin of cash?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 22:13

Pinnen heb ik afgelopen 2 keer gedaan, durf niet te zeggen of cash ook mogelijk is.
Ze schrijven je aankopen op je persoonlijke lijst en eind vd week op de vrijdag reken je het af :j

Wbt de vreetpartijen; het eten zelf daar is super. :j
Zelf niet eens echt veel mee, je krijgt 3 topmaaltijden en daar teer ik heel prima op :))

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 22:30

Fijn dat pinnen ook kan. Ik ben zo iemand die van mijn plastic pasje leeft en nooit cash in de portemonnee heeft op wat kleingeld na. O:) Dus altijd handig om het betaalsysteem te weten.

Fijn dat ze lekker koken! Ik dacht ooit iets gelezen te hebben over chips en snoep wat op tafel kwam. Dus daarom de snack opmerking ;)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 22:47

ieris schreef:
Hoi was al een tijdje jaloers naar jullie topic aan het kijken, maar nu is het zover ik heb te horen gekregen dat ik ook mee mag doen! Zo leuk heb er super veel zin in!
Ik zal wel de minste menervaring hebben, maar hoop veel te leren! Ik ga zondag al de koets brengen en ben heel benieuwd hoe het maandag word!

Leuk dat je ook meegaat!
1e x dat ik ging met Sjol had die denk ik 10 x voor de wagen gelopen.
En vorig jaar met Toobs had hij ook nog niet zo veel ervaring.
Zo'n week is dan zo super, je leert zo gruwelijk veel in een week, mits conditievan je paard uiteraard wel goed is.

Eten is er prima, ook ruim voldoende, kom er dikker vandaan dan ik erheen ga. :+
Snacks zoals chips neemt iedereen van huis mee.
En ik heb zelf altijd drinken mee in de auto, volgens mij wel meer mensen.

En voor een meer dan zalig ijsje zit er vlak bij een heerlijk tentje! (contant)

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 22:49

Er komen hele kasten met vreten meestal op tafel ja, lekker gezellig.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 22:51

Afbeelding
zoiets dus... *\o/*

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 22:52

Ziet er gezellig uit. Ik ben benieuwd. Hopelijk is de vrachtwagen voor maandag weer gemaakt. Die had vrijdag in 1x geen zin meer. Anders moet ik nog ff snel ander vervoer zien te regelen...

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 23:23

@ieris leuk dat je op de valreep mag meedoen!
@Sjolvir Fingers crossed dat er geen ruiterfitheid onderdeel is. ;) Daar zou ik genadeloos door de mand vallen :P
@Ips gezellig! :D Ik zal vrijdag (hoef nog maar 2 dagen te werken) op zoek gaan naar wat lekkere snoep om mee te nemen ;)
@janneke hopelijk vallen de problemen aan de vrachtwagen mee.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 23:26

Marjola, als er ruiterfitheid is val ik ook zwaar door de mand en ik heb geen enkel excusse, ik rijd ook onder het zadel :') _O- .

Mezelf al wel beloofd dat ik dit jaar meer dan 1 ijsje van de ijskraam mag :D :+ :P O:)

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 07:18

Oh ja die ijsjes! Mmm.. S avonds zijn er dus hele vreetpartijen met allerlei lekkers, drinken en drank. Altijd gezellige late avondjes.. :D

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 07:39

Het word wel erger/later als de afgelopen jaren aan de deelnemerslijst te zien haha.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 13:27

_Marjola schreef:
eefielover schreef:

De camping was toch helemaal afgebroken? Vorig jaar was dat tijdens de Hippiade deels parkeerterrein en was er niets meer van de toiletgebouw over. Al ken ik het terrein dan ook echt nog met de uitgebreide camping, dus misschien bedoelde je een ander gebouwtje?

Leuk om al die voorpret te lezen! :D Mijn fiets gaat in ieder geval mee, lange leven ons vrachtwagentje en mijn kleine pony ;)

Over de vreetpartijen: hebben jullie het over snacks die je zelf meeneemt of gewoon het buffet? :P

Owja nog een serieuze vraag: over dat drinken zelf kopen (als je eens iets anders wilt dan thee ;)). Wat is de betaalmethode: chip, pin of cash?

Toiletgebouw is inderdaad afgebroken en tijdens evenementen staan er extra wagens
Er gaan geregeld mensen met de auto even naar het dorp om te shoppen dus pinnen of boodschappen mag geen problemen opleveren.

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 17:38

Dus eigenlijk is er geen camping meer? Das ook wat..

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:35

Toiletgebouw is al 2 jaar weg hoor.

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 19:08

Sjolvir schreef:
Mezelf al wel beloofd dat ik dit jaar meer dan 1 ijsje van de ijskraam mag :D :+ :P O:)

Daarom is een fiets meenemen wel zo handig. ;) Desnoods kan je een strafrondje extra door het bos fietsen. Zijn we weer in balans :P

@Ips + Flurk had ik toch het juiste in mijn hoofd. Voor mijn gevoel de grote camping trouwens al langer dan 2 jaar gesloten.