Als ik t op tijd geregeld krijg gaat er ook voor mij een fiets mee dit jaar..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
eefielover schreef:Andere tip.. Geen fiets mee en lopen met die handel.. Dat weegt misschien wat op tegen alle vreeterijen..![]()
Als ik t op tijd geregeld krijg gaat er ook voor mij een fiets mee dit jaar..
eefielover schreef:Als het goed is is er nog gewoon een camping gedeelte op het terrein. met een eigen gebouwtje met sanitair. Voorgaande jaren stonden er ook caravans. Lijkt me dus geen probleem. Als je het zeker wilt weten moet je even bellen met de knhs.
ieris schreef:Hoi was al een tijdje jaloers naar jullie topic aan het kijken, maar nu is het zover ik heb te horen gekregen dat ik ook mee mag doen! Zo leuk heb er super veel zin in!
Ik zal wel de minste menervaring hebben, maar hoop veel te leren! Ik ga zondag al de koets brengen en ben heel benieuwd hoe het maandag word!
_Marjola schreef:eefielover schreef:Als het goed is is er nog gewoon een camping gedeelte op het terrein. met een eigen gebouwtje met sanitair. Voorgaande jaren stonden er ook caravans. Lijkt me dus geen probleem. Als je het zeker wilt weten moet je even bellen met de knhs.
De camping was toch helemaal afgebroken? Vorig jaar was dat tijdens de Hippiade deels parkeerterrein en was er niets meer van de toiletgebouw over. Al ken ik het terrein dan ook echt nog met de uitgebreide camping, dus misschien bedoelde je een ander gebouwtje?
Leuk om al die voorpret te lezen!Mijn fiets gaat in ieder geval mee, lange leven ons vrachtwagentje en mijn kleine pony
![]()
Over de vreetpartijen: hebben jullie het over snacks die je zelf meeneemt of gewoon het buffet?
Owja nog een serieuze vraag: over dat drinken zelf kopen (als je eens iets anders wilt dan thee). Wat is de betaalmethode: chip, pin of cash?
Sjolvir schreef:Mezelf al wel beloofd dat ik dit jaar meer dan 1 ijsje van de ijskraam mag![]()
![]()
![]()