Leuk FemkeRoosje! Ziet er goed uit
Dorike, ik had ook een licht menwagentje op 4 wielen zonder vering. Die beviel uitstekend hoor, ik reed er ook dressuur en vaardigheidswedstrijden mee. Doordat de regelgeving voor wagentjes is aangepast qua spoorbreedte moest ik hem verkopen en heb ik nu een andere, maar ik heb er reuze veel plezier aan beleefd! Dus vering is natuurlijk wel fijn, maar niet perse noodzakelijk als je in de bak en over de weg en gras rijdt. Dat wil best. Als je wil kan ik je wel foto's sturen, dan weet je welke ik had. Moet je me je email even PB-en.
Vandaag met Première in het tuig langs de weg, hoofdstel met oogkleppen, etc. (zonder wagen nog natuurlijk). Bij ons loopt een kanaal door het dorp met daar langs een drukke weg en een fietspad. Dus met haar aan de hand over het fietspad zodat ze kan wennen aan het verkeer. Schrikt ze ineens zo erg, dat ze voor me langs springt en zich razendsnel om draait, glijdt ze weg en ligt op haar buik op het fietspad!

Het was net Bambi op het ijs

Heel snel stond ze weer natuurlijk en keek ze me beduusd aan. Ohoh, wat een guppie is het toch ook. Hoe doen jullie dat met verkeersmak maken?