Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb hier net m'n cadeaubon van een albelli fotoboek gevonden!!
Dacht dat ik die kwijt was geraakt in de verhuizing (dat die niet mee terug was gekomen) maar was blijkbaar slim genoeg geweest 'm mee te graaien!
werkelijk tot op onderbroek doorweekt toen ik Wiske uitliet tijdens hockey van zoonlief, zoonlief zelf staat nu onder de douche bij te komen
en kon zelfs op het waterveld niet meer gehockeyd worden zoveel water stond erop
ga je nu nog verder met haar trouwens?
erg he. Zou wel fijn zijn als ze echt zo netjes is. Ik denk het wel want het is echt een trutje
, even klaar met natregenen (moest nog boodschappen doen eigenlijk...).
Toen ik aan het losrijden was, ging mijn telefoon. Daar reageerde hij ook helemaal niet op. Was Tallechie
Dacht dat het misschien mijn oppas was ofzo. Ik word maar heel zelden gebeld op mijn mobiel (zoveel mensen hebben het nummer ook niet), dus was toch wel benieuwd wie het was.
(en de keurders stiekem ook
) ), of bij het oproepen beginnen rennen als een sprinkhaan (meer omhoog springen dan vooruit) en dan helemaal blij langs me door lopen in plaats van voor mij te komen zitten. Hierdoor hebben we wel wat puntjes verloren, maar het belangrijkste is dat we ruimschoots geslaagd zijn.
tallechie schreef:Haha gelijk telefoon training .. Moest toch wat, drie uur in de auto zitten.... Fijn dat je me even op weg wilt hebben met het gedoe in wedstrijd te organiseren.
net aangekomen in hotel ,,had koffie pauze bij zus halverwege maar duurde wat langer

benieuwd naar de revalidatie.. En stiekem een beetje vrees..

T'is best een stukkie rijden en we hebben nog geen vakantie oid gehad. Is ook lastig met alle paarden en gelukkig konden we precies voor dat weekend een oppas regelen voor 3 dagen 
Heeft ie een keer in een opwelling gekocht en doet er niks mee. Is een marathonwagen zei hij. Ben benieuwd
Nu alleen een tuig dus nog. Misschien komen we op paard en koets wel wat tegen