@ happytime: inderdaad een heleboel stress. Ik ben al ziek, dus dit is alles behalve leuk! Tijdens de sterilisatie ben ik zelf nog bijna flauwgevallen. Ik ben nogal zwak van het ziek zijn, en ik stond al een half uur recht, dat was me niet echt goed bekomen. Maar het is toch goed gekomen
Gelukkig kan ik tegen bloed, anders was ik vandaag meer dan eens van mijn stokje gegaan
De uitslag van mijn examens krijg ik morgen, als ik er ten minste aan denk om te kijken
(de punten worden op internet gepost)
Wat betreft het weer, hier is het ook een lekker zootje. Je kunt niet zonder laarzen naar buiten hier!
@ gem: inderdaad, ik had me er ook aardig van verschrokken. Ik dacht: mailtje hier, betalinkje daar, en opgelost. Maar niets was minder waar
En ook al heb je alles in orde, dan zit je inderdaad nog met dat vervoer! Ik hoop in ieder geval met je mee dat alles in orde komt! 
@ tine: het is inderdaad zoals je zegt, als je er geen ervaring mee hebt, geloof je wat die persoon je zegt. Zhora was wel wakker toen we vertrokken, maar ze had lang nog niet de kracht om recht te staan.
Laatst bijgewerkt door sander_lotte op 14-02-12 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt