Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
carola schreef:Tja, het is nou eenmaal een dure sport. Of ik dan 50, 70 of 90 euro moet betalen kan mij eigenlijk niet zoveel uitmaken. Ik ben blij dat mensen wedstrijden willen organiseren en dat landeigenaren een vergoeding krijgen vind ik niet meer dan logisch. Vaak rijdt je een terrein ook behoorlijk kapot en kan het zo een snede gras schelen.
Afgelopen weekend heb ik fijn gereden in Zweeloo. We hebben gewonnen bij de enkelspan paarden klasse I, met 114 strafpunten. Ik was dus dik tevreden. Paard liep fijn en hij snapt het spelletje steeds beter. Alleen die stomme klasse I dressuurproef wil niet hoor, ik blijf altijd maar rond de 62 - 64% rijden. In die proef zitten amper onderdelen om te 'scoren', en ik heb nou eenmaal geen heel bijzonder bewegend paard.
Het was ook het noordelijk districtskampioenschap, maar de organisatie had er alleen niet op gerekend dat iemand zou winnen die niet uit district Noord kwam, dus nu heb ik een plakaat thuis met 'Kampioen district Noord' erop.Wij vonden het wel humor!
Nu ga ik eerst even trainen voor de hippiade (klasse M dressuur en ZZ vaardigheid), en daarna ga ik in Hengelo voor het eerst klasse II starten.
Ik men nog maar 2,5 jaar en heb het daarvoor nooit gedaan (paard ook niet), dus ik vind dat we best hard gaan eigenlijk!
Gem schreef:hafjelinger: weet jij toevallig wie er foto's heeft gemaakt in Ysselsteyn?
ykja schreef:Gem schreef:hafjelinger: weet jij toevallig wie er foto's heeft gemaakt in Ysselsteyn?
er was ook overal aangeplakt dat photowerken er stond....
stond gisteren nog niet online maar waarschijnlijk komt dat snel.
http://www.photowerken.com/Paarden/Ysselsteyn/
MelanieB schreef:Succes allemaal alvast! Ik ga naar bussloo dit weekend zondag. Oefenmarathon wel met dressuur en vaardigheid erbij. Ga voor het eerst enkelspan eens, ben erg benieuwd.
sumic schreef:gefeliciteerd shelltje met je 3de plek! wij waren in geldrop ook 3de maar dan van de 3dressuur is zoiezo niet ons sterkste punt, reed ik er ook nog 2 ballen af en vandaag liep het voor geen meter tijdens de marathon. Maar wel een heel leuk weekend gehad! was het bij jullie ook zo'n slecht weer vandaag?!