Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anke98 schreef:hoi AnkeHeb je een menbewijs?
Nee
Hoeveel jaar groom-ervaring?
6 jaar voorlezen “aftercare” geen toiletteer ervaring wel bereid om te leren
Wedstrijd ervaring of 'slechts' recreatief?
Nooit een startkaart gehad wegens vroeg overleiden merrie wel onderling wat proefjes gereden
Hoeveel jaar/ heb je men-ervaring?
6 jaar
Enkelspan, tweespan of 4-span?
Enkelspan
Wil je zelf ook mennen?
Zou het zeker leuk vinden maar is geen must
Op welke dagen ben je sowieso beschikbaar?
Buiten mijn werk om is alles te regelen en plannen
In welke plaats woon je?
Den haag
Hoever/hoelang wil je reizen om naar de plaats te komen waar de rit plaatsvindt (hoeft niet stal van paard te zijn nl.)
15 km enkele reis ( in het bezit van auto+ rijbewijs)
Wil je PB worden als iemand je nodig kan hebben? Graag!
karuna schreef:Omgeving achterhoek/veluwezoom rond de ijssel. (Driehoek apeldoorn/Rheden/Doetinchem) Zou af en toe weer eens mennen/groom zijn, niet op vaste basis, vaste dagen. ben niet de snelste in grote afstanden lopen alleen, heb krukken voor langere stukken maar red me ook zonder igv nood
Mendiploma ja
Groom ervaring ja
Men al sinds 1995 af en aan met eigen pony. Nu paardloos alweer een tijd en ivm gezondheidsproblemen van oude tinker ook daarmee laatste jaren niet gemend. Laatste keer mennen is 4 jaar geleden of iets langer.
NailB schreef:Erik34 schreef:Gezocht een groom voor training, wedstrijden en tochten met een enkelspan New Forest pony. De locatie is omgeving Nijmegen-Noord. Men ervaring is niet noodzakelijk, wel ervaring met paarden.
Hoi! Ben je nog steeds op zoek? Ik woon in Nijmegen en heb misschien wel interesse.