Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Romeo staat in mijn tuin 's nachts, overdag op 100 meter van mijn thuis, dus dat is heerlijk! Nicht van me had haar paard op zo'n 5 kilometer staan, in het begin kwam ze er dagelijks om hem in de stal en op de wei te zetten en eten te geven, maar toen stond ie 24/7 op de wei en kreeg hij niets anders meer dan gras. Nicht kwam er nog maar 1 keer per week ofzo (soms nog minder) en dat heeft geleid tot de verkoop van het paard. Hoe gaat dat bij jou? Nog altijd even veel zin om steeds er naartoe te gaan?
De weerman was ontzettend enthousiast over vandaag en morgen, vandaag 26 graden, morgen 27 of zelfs meer. Ja daar heeft ie gelijk in, maar wel geen straaltje zon te zien
Dikke stapelwolken, dus echt mooi is het nog niet, gewoon een aangenaam temperatuurtje.. 
. Ga je nog wat leuks doen?
.
dan moeten we alles klaar hebben liggen.
)
word je er soms van!
.en reed er in mijn endurance tijd heel veel mee....had wel meerdere vachtjes, ook voor onder het zadel trouwens en dan wisselde ik het dus af. Kon het goed drogen tussendoor. In de winter goed inwijven met sneeuw, wordt het ook goed schoon van.
'. Dan zijn de all in stallen hier in de omgeving niet te betalen (en er staan over het algemeen niet het type mensen waar ik me bij thuisvoel) en heel druk (enorm grote stallen met heel veel paarden en dus ook heel veel mensen
, dus mestte je zelf ook nog uit en moet je paard zelf binnen/buiten zetten. Dat kostte giga veel tijd. De stal waar ik nu sta ik niet in de file (niet met mijn auto, rij tegen verkeer in, maar ook niet in de paddock/bak enz
), ben er dus in maximaal 3 kwartier en kan me gewoon alleen met mijn paard bezighouden (ipv opruimen, stallen doen, paard binnen/buiten zetten etc). Dus ik ben zo'n type die haar paard ver weg heeft staan maar moet zeggen: ik geniet er des te meer van.
)
Geniet van de vakantie!
hier in ieder geval wel.
niet standaard met een echo e.d.
en ooit nog eens op vakantie