Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tine10 schreef:@ Buckje: nee, we gaan, als we haar kopen, niet inscharen. Eigenlijk is inscharen helemaal niet zo goed voor de opvoeding van het jonge spul. Veulens leren veel meer in een kudde die bestaat uit diverse leeftijden en vooral ook volwassen paarden, die het jonge spul zo nu en dan terecht wijst. Alleen jong spul is vaak voor opvoeding niet zo goed. De brutaalste is de baas en kan alles ongestraft doen. Oke, nu heb ik niet veel kudde met een 17 en 13-jarige, maar ik hoop wel dat Rembrand zijn rol als opa serieus neemtMaar er is nog niets zeker hoor, eerst eens kijken of er een klik is. Bovendien betekent het weer veel extra kosten. Dekens zullen wsl gaan sneuvelen met speels jong ding, ik zal voor zomerwei wsl wel stroomaparaat moeten kopen. Is nu niet nodig (heb nu ook nooit stroom op lint staan), maar met veulen denk ik wel.
Zit nog steeds op antwoord te wachten van wagenverkopers Schiet echt niet op.
tine10 schreef:Nou, die Kraay heeft op foto voor mij een interessante wagen, dus gevraagd om details en prijs. En prijs voor huidige wagen. Hoor dagen niets, dus mailtje erachteraan gestuurd.
Krijg ik nu doodleuk een mail, helaas is de wagen op bijgaande foto verkocht. Tja,..... die vond ik helemaal niet interessant. Ik moest als ik langskwam maar een foto meenemen van huidige wagen, dan zouden ze nadenken over een prijs. Neeeeee, ik heb alle gegevens en meerdere foto's gemaild en gevraagd om vooraf een prijs te noemen. Ik ga niet helemaal daarheen rijden om er dan achter te komen dat ze er maar 700 euro voor willen geven. Tuurlijk snap ik dat ze pas een definitieve prijs kunnen geven als ze hem zien, maar daarom wil ik hem volgende week op mijn wagenuitprobeerdag ook meenemen, dan is daar duidelijk over. Maar ik wil vooraf gewoon een indicatie en van de nieuw te kopen wagen gegevens en een prijs. Als die boven mijn budget is, ga ik ook niet de moeite nemen om er heen te rijden.
Ze roepen allemaal doodleuk, kom maar langs, dan hoor je het wel. Tja, dan zou ik heeeeel veel km voor niets rijden, want van een aantal heb ik als antw gehad dat ze niets voor me hadden. Is dan toch wel leuk om van te voren te weten.
Sorry hoor, ben even zwaar gefrustreerd.
Wil volgend weekend bij Van Schie en Kraay langs, maar zoals het er nu naar uit ziet, hou ik maar 1 bedrijf over.
IvysToeter schreef:melanie, hoelang staat damon al voor de wagen?