Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sumic schreef:In Varsseveld was het goed geregeld; in zomertenue de dressuur rijden (in blouse en zonder schootskleed, je mocht zelfs met korte mouwen rijden) Het A traject was ingekort, en de tijd in het E traject ruimer geworden. Bij de finish kregen we een koud flesje water en er stond genoeg water om de paarden wat te laten drinken of af te koelen. dikke pluim voor de organisatie! Ik vond het een mooie wedstrijd. Het ging ook wel heel goed, dressuur moeten we aan blijven werken, vaardigheid foutloos en binnen de tijd en de marathon gewonnen; 1 ste plaats!
Helaas op de terug weg naar huis even pech met het vrachtwagentje. Toen de ANWB ons weer op weg had geholpen kwamen we nog wat menners tegen die op de vluchtstrook stonden met een klapband.. ik hoop dat ook zij snel geholpen zijn.
regine jullie ook gefeliciteerd met de 1ste plek!
Emeraldo schreef:Hey Marcel, jij ook op bokt
Ik was ook in Heijenrath. Mooie omgeving daar! Mijn vriend groomt bij de marathon bij tweespan paarden klasse 1. Het was echt heet. Gelukkig konden de paarden het goed af. Vooral bij enkelspan veel uitvallers zag ik vandaag op de lijst.