Ach, volgend jaar wat meer wedstrijden, maar we doen ook zoveel andere leuke dingen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
liberty schreef:Dat is toch ook het belangrijkste van alles! 1 x per maand is voor mijn pony en mij ook genoeg... Nu heb ik hier wel de mazzel dat ik een aantal goede wedstrijden in de buurt heb. Overnachten is altijd toch iets meer organisatie hoewel het ook wel lekker is...maar we doen ook zoveel andere leuke dingen
En anders hopen dat ik mee mag doen. In totaal zijn er 17 geselecteerd.. KNHS schreef:Standen Samengestelde Wedstrijden Mennen
Op deze pagina vind je de standenoverzichten per 1 augustus van de klassen 1 t/m 4.
Voor het KNHS kampioenschap samengesteld mennen zijn de volgende overzichten beschikbaar:
Klasse 2 en 3, waarbij de lijst is samengesteld van de rijders die voldoen aan de selectievoorwaarden.
Je kunt hier ook de voorlopige plaatsing zien.
Het is mogelijk dat hierop nog correcties worden doorgevoerd, en ook de uitslagen van de districtskampioenschappen kunnen nog kleine wijzigingen met zich meebrengen. Correcties kun je doorgeven op mennen@knhs.nl , onder vermelding van naam, wagennummer, klasse en spansoort.
Per rubriek zal ca. 50% van de rijders die voldoen aan de selectievoorwaarden daadwerkelijk worden uitgenodigd voor het kampioenschap.
Lijkt me erg leuk! Rij dit jaar voor het eerst klasse 2 en het gaat echt super goed

lanouska schreef:Vorig jaar bleken er 5 extra deelnemers te komen uit de districtskampioenschappen die zich op de reguliere weg niet geplaatst zouden hebben. Dit valt dus nog mee.ik zou er nog niet zo zeker van zijn
want de kampioen van de districtkampioenschappen mag ook al heeft ie zich niet geselecteerd,
maar hoe ze dan de rest van de rubriek gaan vullen en hoeveel er dan heen mogen (ik weet het niet)
GaitMonster schreef:Ik wacht maar gewoon af.. Je moet toch bericht thuis krijgen van de KNHS toch?
Sjonniej schreef:Vorig jaar moest je je volgens mij zelf aanmelden idd, maar daarvoor kreeg je wel een brief thuis. Als ik op de site van de KNHS kijk zie ik dat je uitgenodigd wordt dus daar ga ik maar van uit.Daar zou ik niet te hard op rekenen. Volgens mij moet je zelf de website in de gaten houden. Er komt straks nog een verbeterde versie, met de geselceteerden en dan moet je je volgens mij gewoon zelf opgeven. Daar zou ik iig maar vanuit gaan.
BD; Districtskampioenschappen etc. mogen gewoon op zondag verreden worden. Alleen nationale en KNHS kampioenschappen niet.
Sjonniej schreef:Of allebei rijdenJa en afmelden voor de normale wedstrijd in Hengelo.

We zijn er ook nog nooit geweest (in Haaksbergen). Of in elk geval ik niet