[AR] [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marga1

Re: [AR] [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:16

Achenbach willen ze graag zien met het koetsiers bewijs en na het examen kan je het weer vergeten, ik rij net zo als onder het zadel, ivm met gelijke druk op beide leidsels. Ik gebruik alleen bij het opstappen nog een stukje achenbach en af en toe met een hand, maar doe dit vaak op zijn westerns.
Maar rij wel altijd met handschoenen, en dressuur met menschort.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:06

Voor de dressuur onderdelen met één hand gebruikte ik wel een Achenbach-achtige manier, maar meer omdat ik geen alternatief kon bedenken :')

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:29

Ik vond het ook altijd een dingetje met 1 hand,volte ging nog wel maar volte halve baan links gevolgt door volte halve baan rechts was het altijd maar afwachten waar ik belandde :j
Hoe heeft iedereen de storm doorstaan?
Ik zou met pony vanmorgen naar kliniek gaan voor rontgefoto,nou die heb ik verplaatst naar maandag,hoop dan minder wind

Ilsiie

Re: [AR] [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:34

Dank voor jullie reacties en ervaringen, klopt, Achenbach moet ik vooral leren vanwege het koetsiersbewijs hier!
Ik rijd eigenlijk sowieso midden op de weg hier omdat het zo smal is, maargoed ook als ik in een bak wil rijden moet ik eerst een kilometer over de weg. Ik heb gewoon echt geen andere optie, het is of (ook) over de weg, of niet. Maar daarmee doe ik de ponies en mezelf ook tekort! Maar ben super dankbaar dat ze zo cool is, het kleine smurfje <3

Hier ook behoorlijk stormachtig maar goed doorstaan!
Happytime, begrijpelijk dat je het verplaatst hebt, als het kan is het wel zo verstandig!

Spaikey, klinkt wel echt als een fijn dier!! Voor mij is mennen echt wel nieuw maar vind het super interessant hoe alles zo samenkomt, opvoeding, training enz. Echt leuk!