Gisteren zat ik wat te klooien met Cathey voor 't eerst er weer op na mijn stuiterpartij
het was ook nog erg fris weer, was misschien ook niet zo handig om er dan op te gaan... maar vandaag was het weer OK. Fijn gereden met fijn peerd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
het was ook nog erg fris weer, was misschien ook niet zo handig om er dan op te gaan... maar vandaag was het weer OK. Fijn gereden met fijn peerd
en leuke naam
. Later hoorde ik van andere juf dat ze het super van me vonden dat ik dat liet doorgaan, dus weer goede beurt gemaakt
Ipsilonka schreef:Tine petje af voor jouw leven. Ik moet er niet aan denken al dat geren en gevlieg.

begon al met en kat die op het dekbed had gepiest en zo gaat het de hele dag al door, van je knie hard stoten tot en met een stinkende baggerhond uit de sloot vissen
liet Cathey per ongeluk los in de bak en die stuiterde er vrolijk van tussen
kon alle gaten natuurlijk weer dichttrekken (en dat waren er nogal wat) naja is ze wel ff haar ei kwijt... ben nu wel totall loss maar moet ook nog boodschappen doen etc ook af en toe erg verdrietig dat de stal ophoudt te bestaan, zo ontzettend zonde
was wel koud maar goed ze ging ook in die sloot... Gelukkig hebben herders van die vachten die feitelijk als ze even rondlopen zo weer droog zijn. Maar 't is allemaal weer zo'n gedoe
) alle poortjes in galop genomen.
Mensport Nienoord schreef:16 February at 15:32 ·
Beste donateurs:
Vanwege de gesteldheid en het behoud van onze terreinen, zijn wij genoodzaakt de terreinen tot nadere berichtgeving te sluiten.
Dat betekent dat er vanaf heden niet gereden mag worden op ons menveld en in de hindernissen.
. Daar vind je vast snel een nieuw baasje.
.
whoeps ik heb dat bericht helaas niet meegekregen Ik heb net op de website gekeken ook daar kon ik niets vinden. Als ik het wist dan waren we nooit gegaan. Mijn excuses....