@Tine balen..... het is echt een rotgriep, ben er sinds vandaag denk ik pas echt vanaf, heb nu ook geen zeehond rochel meer / zere keel. Heeft bij mij dus twee weken geduurd al met al.
@Aks arm Diddletje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Vanochtend stond ik op het toen had ik voor het eerst zo iets van mmmm volgens mij voel ik me iets beter... echter na het douchen moet ik al weer even uitrusten want ik wist niet dat dat zoveel energie koste
. Gelukkig heb ik een rustig weekend voor de boeg (zonder wedstrijden etc. zodat ik alles op mijn gemakje kan doen). VanHuisUit schreef:@Bicci altijd welkom, wil je hem niet houden voor een volgende keer?
@Tine balen..... het is echt een rotgriep, ben er sinds vandaag denk ik pas echt vanaf, heb nu ook geen zeehond rochel meer / zere keel. Heeft bij mij dus twee weken geduurd al met al.
@Aks arm Diddletje

voor tine en ollie

Wat een ellende. Moest net B12 injectie halen. Is al niet fijn, maar als je aldoor moet hoesten, wordt het lastig om de naald te zetten.

Ollie heeft vandaag lekker buiten gestaan, haar grote vriend (een prachtige Fries) was onder het zadel in de bak bezig en ze bleef maar heen en weer wandelen en af en toe laten zien hoe geweldig hengstig ze was, tuttebel. Maar goed, is ze ook wat in beweging geweest
) De dam van het vloed systeem is vandaag onder handen genomen, dus hoooooooop dat de ellende nu klaar is en we kunnen gaan rijden ergens deze week.
dus griep is nog niet helemaal weg ....