Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Je blijft er nog wel relaxed bij zo te lezen, maar toch 
en met koorts bed in... Rond avondeten weer iets opgeknapt en net nog ff langs paardmans geweest, maar thuisgekomen weer 

Dus das nóg een stapje verder. Maar die zooi mag je niet langer dan 10 dagen achter elkaar gebruiken ook.. Als dit zo door gaat heb ik het nog wel een aantal weekjes nodig 
@ anastasia
Naampje is Nevia! (sorry voor de slechte foto
black&tan is de kleur!)

wil morgen toch echt sporten
wat een ellende allemaal... maar je doet het toch maar weer
. De foto is net genomen van mijn polo en met flits dus excuses voor de kwaliteit maar wilde hem toch nog even op de valreep delen. Ik heb hier ook petjes van
Wij hebben het nu ook koud, dat is waar, maar we hebben al veel koudere temperaturen meegemaakt in ons Belgenlandje!
Hadden ze toch even mogen vermelden bij het aanschaffen van de Visakaart vind ik! Maar goed... we zijn bij de buren geld moeten gaan vragen want we hadden geen eten... Erg genant! Maar we hadden geen keuze, we konden niet aan het loon van vriend zijn werk, want de bank was dicht. (hebben hier geen bankkaart van omdat het slechts een tijdelijke rekening is) Gelukkig hebben we zulke lieve buren die ons steeds helpen!
en lief veullie
altijd zo mooi om te zien dat jonge spul.
en ze spelen dan zo leuk
Dat was vroeger mijn droom, dat de school zou sluiten door sneeuw, maar bij ons moet daar 50 centimeter voor vallen ofzo
is ook weer niks.. 
)
Citaat:@Tine, diep respect dat je dat allemaal zo zelf regelt met je auto wat een ellende allemaal... maar je doet het toch maar weer
Beetje moe hier, al die stress om auto vreet energie. Ga nu snel paarden voeren. (kost zoveel tijd nu ze in de zomerwei staan... zeker 20 minuten)
kort nachtje....knap dat je die nachtdiensten volhoud !!
beterschap..hoop dat je vandaag al weer wat opgeknapt bent..