word er gek van!Net mn menhoofdstel weer in elkaar gezet, ff plaatje opgezocht op internet hoe die in elkaar moest haha!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
word er gek van!
marylot bloemhack..
altijd leuk om te kijken... weet alleen nooit wanneer t er is
kom paardensport altijd per toeval tegen hihi.
)
ga nog maar ff kopje thee maken.
maar dat zal vast persoonlijk zijn haha, Heb er dan ook geen verstand van
, geen idee of me dat gaat lukken)
(blaasgruis, was ook einde verhaal, totdat meneer opeens weer kon plassen
)
was om kwart voor 4 vrij daarna doorgereden naar coevorden heerlijk gegeten en daarna paarden ingeladen en richting erica gegaan onderweg begon het al wat te sputteren maar wij gewoon doorgegaan met optuigen toen toch maar de ergste bui afgewacht hup paarden ingespannen (uzma was braaf voor de verandering) heerlijk buitengereden ja buiten in de stromende regen alleen H.S wat sjompes nat
want die zat op de kar zonder regen schort en de 3 grooms stonden en dan wordt natuurlijk alleen je jas nat haha al met al een druk dagje met weer 200 km meer op de teller
Vet slecht.... maarja haha.
poes heeft nog jaren bij me mam gewoond en ook 2 nestjes gehad die ik helaas niet mocht zien.
Komen uit dezelfde moeder, op dezelfde dag, maar zijn totaal verschillend!
(mannetje)
Ik ga lekker mn bedje in. Tot morgen maar weer.. eefielover schreef:Katten zijn leuk maar vind het idee dat ze vaak weglopen of aangereden worden maar eng. Mn hond heb ik wat dat betreft voor mn gevoel meer controle op.

daarom komen onze katten alleen maar in een ren buiten. Hebben een tunneltje met een luikje en lopen naar hartelust in en uit