[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bicci

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 14:39

heel heel veel sterkte ips....

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 14:41

heel veel sterkte IPS.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 14:52

Ips,.....geen woorden voor... !!
heel veel sterkte.........

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 16:26

Oh |( . heel, heel veel sterkte, Ips :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:40

Pablo ging nog zo goed. :(:)
Hele dikke knuffel :(:)

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 20:07

Bedankt dames, ik heb zoveel emoties nu die door me heen gaan. Ik ken alle cliches maar het blijft gewoon k.u.t.

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 20:32

Nogmaals sterkte! Een nare beslissing..
En kan inderdaad zeggen dat het het beste is, blabla, maar dat helpt op het moment toch niets..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:15

Het is gewoon vreselijk als je afscheid moet nemen -O- je had hem nog zoveel mooie pensioenjaartjes gegund bij je dames :(:) hoe oud is hij eigenlijk geworden?

Hier vanmiddag weer even gewandeld met Ber, onze zeer gestresste dame die langzamerhand een beetje tot zichzelf komt. Ging al veel en veel beter.

Nu staat WK voetgal aan :O

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:33

Pablo is op 1 juni 19 geworden. Mijn man heeft niks met voetbal gelukkig.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 23:58

@Ips: :(:) :(:) , bah |( |( , nogmaals; heel veel sterkte :(:)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 12:00

Goedemorgen

Hier weer een heel erg trotse moeder. Vanmorgen onder het zadel een kort buitenritje gemaakt, ik op Rembrand en Patrick op Amerigo. Ik over het asfalt (Wildeplaats) en Patrick door de berm, slalom om de bomen. Op de terugweg rijdt hij gewoon in draf en later galop van me weg, over de maaipaden, om pas bij huis weer samen uit te komen.

Maar dat was nog niet alles. Thuis gekomen wilde hij ook nog even springen. Ik vind het toch wel erg knap.

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 7972_o.jpg

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 9727_o.jpg

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 4621_o.jpg

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 5333_o.jpg

Filmpje ga ik ook proberen: www.facebook.com/photo.php?v=2529356715 ... tif_t=like

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 12:05

*\o/* *\o/* Die Samoerai doet Patrick goed: ik zie hem ook groeien met Amerigo nu.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 12:08

Hoop dat je wat hebt kunnen slapen Ips -O-

Hier besloten dat Ollie met 5 wedstrijden op rij prima te hebben gepresteerd de ontspanning op te zoeken. We schakelen even terug en pakken het de 17e augustus weer op met endurance Kootwijkerbroek. Ben altijd erg bang voor overbelasting in endurance sluipt dat er soms heel langzaam in, hersteltijd voor met name pezen is zo belangrijk. En hersteltijd voor mij in mijn hoofd }:0

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 12:13

janouk schreef:
*\o/* *\o/* Die Samoerai doet Patrick goed: ik zie hem ook groeien met Amerigo nu.

Klopt, hij heeft in beide pony's zo ontzettend veel vertrouwen. Vanmorgen op Samoerai zonder zadel (op de deken) naar huis gereden. Hij zou vandaag voor het eerst in de bak zonder zadel gaan rijden met Samoerai, nadat hij eerst met zadel had gereden. Echter, ze had een dikke plek (waarschijnlijk een beet van Rembrand) precies onder het zadel, dus dat ging helaas niet door. De longeersingel paste er gelukkig wel net voor, dus ze heeft wel lekker gewerkt. Maar balkjes draven snapt ze nog steeds niet. Bij het uitstappen er weer achter gaan lopen. Dit doet ze super. Alleen halthouden is echt nog wel een probleem, ook ohz. Maar met een kar erachter wordt dit wel link, dus dat eerst maar eens heel goed gaan oefenen de komende tijd.

Het was zo'n stoer gezicht trouwens dat hij op Amerigo gewoon van me weg reed. In de verte zag ik een witte vlek in galop door het veld gaan, terwijl ik gewoon op de weg aan het stappen was. Gewoon het feit dat hij dat durft <3 <3

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 12:29

We postten tegelijk Tine, heerlijk jouw zoon met zijn pony. Zo hoort het te zijn met kinderen en hun pony, lekker samen door het veld <3

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 13:05

Goedemorgen,
Ips,....ik hoop dat je toch wat hebt kunnen slapen....
mij gaf het afscheid van Vamor gek genoeg..ineens best rust in mijn hoofd, met alles wat met hem te maken had..zijn pijn...zijn kreupelheid....maar missen doe ik hem nog steeds.. |(
Pablo zal altijd in je hart zijn !! :(:) :(:) :(:) :(:) ik hoop dat je het een plekje kunt geven ! :(:)

Ik vind het altijd heftig om dan weer over te gaan op de orde van de dag na zo'n indrukwekkende post...

Tine, superleuke foto's, heerlijk dat je dat samen kunt doen met je zoon.

Vhu, goed bezig, hersteltijd en herstelritjes zijn nog belangrijker dan de endurance ritten zelf !! ik denk dat dat zwaar onderschat word....ook in de zware marathon's..en ook bij ons in de sledehondensport word weinig aan hersteltrainingen en tijd gedaan zie ik om me heen..ik doe dat dus maar eigenwijs op mijn eigen manier..
je bent goed bezig met je paarden !!
en dat geld ook voor het werken aan jezelf !! _/-\o_

baudyh, ik zag een grappig hondenfototje voorbij komen van je nieuwe russeltje op fb..haha.. 8-)

manlief weer ziek hier....nachtdiensten gehad....bovenop zijn al dagelijkse taken..dat breekt natuurlijk op..niet vol te houden..ik moet straks nog op pad voor een speciaal vervoersmiddel voor de honden...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 14:41

Net terug van de open dag bij het asiel. Tja.... ik kon het natuurlijk weer niet laten. We hebben 2 katten gereserveerd, Timon en Fiona. Timon is heel mooi, wit met rood en blauwe ogen. En Fiona was zichzelf zooooo aan het verkopen. Kroop bij zoonlief op schoot. Terwijl dat op de beschrijving stond dat ze niet met kinderen kon. Ze is de langstzittende kat op het moment. Nu de logeerkamer maar flink gaan opruimen, zodat die straks voor een maand als kattenverblijf kan dienen, zodat ze kunnen wennen waar ze horen. En op de terugweg zei manlief: die Rex was ook wel leuk. Heb ik niet gezien, dus even op de site gekeken, Duitse Herder van 1,5 jaar. Dus nog even gebeld met het asiel (heb daar vaste connecties inmiddels haha). Als hij vandaag niet wordt besproken, gaan we komende week met onze honden en zoon heen, om te kijken hoe het klikt.

Fiona
Afbeelding

Timon
Afbeelding

Rex
Afbeelding

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 15:05

Wat een mooie beeste Tine!
Hier enorm goed geslapen. Alleen tussen 3 & 4 wakker geweest. Vandaag over tot de orde van de dag. Jumbo!!!! Ik geloof dat mijn tranen op zijn voor vandaag.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 17:04

Ips aan de gang in een hopenlijk lekkere drukke winkel. Je gaat volgende week toch op trainingskamp Ermelo?

Wat mooi voor de poezen Tine! En ja herders, dat zijn wereldhonden.

Ollie en Hero gefreestyled. Zo wat een energie zat erin :')
Dank je Biancocoo, Ollie is dan wel 7 jaar, maar natuurlijk eigenlijk nog maar een jaar onder het zadel, dat vergeet men snel. Ze houdt zich wat vast rechtsom, wil eerst alles weer zacht en soepeltjes in dat lijf.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 19:08

Aan de ene kant goed dat je over moet gaan tot de orde van de dag ips. Maar ja je moet het ook verwerken en niet weg"werken"
Maar volgende week lekker op kamp.

Ja het gaat goed met ons Jack russeltje. Hij kan al binnen los met onze andere hond. Ze accepteren elkaar. Nog geen dikke maten maar ze vreten elkaar ook niet op. Maar Billy woont inprinciepe op stal. Alleen zijn vind hij niks. Dan gaat hij blaffen. Daarom hebben zijn vorige eigenaren hem ook weggedaan.
Hij is nu met Gerrit mee voer wegbrengen.
Katten mogen al iets dichterbij. Maar nog geen dikke vrienden.
Maar een droppie van een hondje.

Zelko was vandaag naar grolloo klasse 2 rijden. Ben niet mee geweest. Maar hij had een te hoge hartslag op de finish.
Ze zijn niet allemaal zo zorgvuldig als jij VHU. Zucht. Openbaar forum dus ik hou mijn mond maar.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:34

Baudyh, jammer van Zelko's te hoge hartslag..
Billy moet nog wennen..haha..

ik was vanmiddag op pad om een winter transportbox met 5 vakken te bekijken..voor alle hondjes, is superding ! ik heb hem meteen meegenomen..superblij mee..nu nog een aanhangertje scoren...dan is het helemaal top !! _/-\o_

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 09:42

Goedemorgen,
vier lekker allemaal fijne vaderdag vandaag...

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 11:15

Oh ja vaderdag. Heb geen vader en ook geen vaders in de buurt. Dus dan vergeet je dat een beetje.

cha_biske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 11:32

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 11:45

Hoi, ik heb het idee dat messen met een kartelrand minder geschikt zijn voor leer, maar ik kan me sterk vergissen. In de FAQ kun je hier veel topics nalezen over messen. Wie weet kun je daar meer info vinden wat wel en wat niet geschikt is.
Ik weet wel dat ik mijn strengen (oerdegelijke, dikke "Winners") nooit ga doorkrijgen met een mes.