[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 18:42

bicci schreef:
knufs voor all that need it.. :(:) :(:)

hier de plannen met kikkerkar oppad te gaan wegens eraf waai-gevaar laten vallen en nu
met de trailer aan het prutsen,
zeiltje op achterkant monteren (vorige week regen en sneeuw, gevolg, beide geen zin erin)
nu alsnog dus
en mijn cammetje voor in de trailer monteren, heb voor verjaardag gehad :D
big smile!!

strakjes als alles klaar is, trailer trg naat stal brengen, tracteren , appeltje aan pownei geven,
en vanaaf lekker eten met onze papsen en mamsen :D

zeiltje erop, tjeck!!
cam erin, tjeck!!

werkt alles?
tjeck!!!

:):) *blij* :):)

edit;

AfbeeldingAfbeelding

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 19:46

tine,nu heb je wel een enorme bak....maar wel onwijs balen,ik zou in tranen zijn
bicci: van harte gefeliciteerd zie dat je goed en nuttig bent verwent *\o/*
alle zieken beterschap en buiten heb je nu toch niets te zoeken O:) dus terug jullie bed in %)
ik heb mijn thermolegging/skibroek/skikousen aan,tijd om zo naar menles te gaan(zie er wel tegenop en met een beetje mazzel gaan we naar binnen)

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 20:08

netjes bicci!

:oo tine :oo
wat the :oo
:(:)

Hier naar stal geweest. Dacht wel even dat ik erin zou blijven. Maar het ging wel goed buiten. Ben lekker een rondje wezen stappen met 't beestje :+: Hij is lief! :) *blij*. Al een week niks gedaan, touwhalster erom, barebackpad erop en t bos in met storm :) Ook nog een stukje gedraafd, en dan gewoon op een ''hooo'' terug in stap :+:

Nu met data stoeien voor school. Heb m'n databases gehad (patientgegevens) dus daar moet ik nu op een of andere manier structuur in gaan aanbrengen

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 08:38

Goedemorgen.... nou ja.... goed -O- Nog steeds ziek. Ben het zoooo zat.

Aks:dapper gereden in het bos
Ht: ben ook in tranen, dikke ellende hier. Menles overleefd qua kou? Moet haast wel ;)
Bicci: goed bezig geweest.
Bianca: wil ook beter worden
Ips: ook privestrand

Ollie: beterschap

Zit hier alweer te tollen achter het scherm Zo zoonlief naar school en maar weer naar bed. Waardeloos. Had zo graag springles gehad vanmiddag.

Fijne dag iedereen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 10:49

goedemorgen..
Tine nog steeds ziek..bah..beterschap.
hier nog heel erg verkouden en echt niet fit....
Ollie ook nog griep..beterschap..ik hoop dat jullie snel opknappen.

verder moet ik alles nog maar eens terug bijlezen...weet niets meer..warhoofd.. :roll:

bicci, dat is een mooi zeiltje, en een camera in de trailer ! super.

Ik heb paas versier dingetjes gehaald bij de action..lekker goedkoop..vanmiddag met zoonlief maar in elkaar knutselen, hij is ook niet fit, dus spelen met vriendje doen we maar even niet vandaag..morgen heeft hij paasfeest op school.

hondjes zijn druk,..en ik wil vandaag eigenlijk nog met 2 wandelen in het bos...hoop dat ik dat volhoud.

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 11:52

Rustig hier.
Net weer wakker na 2,5 uur slapen. Zit moet te verzamelen om te gaan uitmesten en hooinetten te vullen. Vanmiddag heeft zoon springles. Ik zou ook zooooo graag willen, maar is niet reeel -O-
En er waait nog steeds zand weg |(

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 11:55

Ik probeerde net een cake te bakken. Om mee te nemen vanavond..
Maar hij is mislukt :\ Hij brak bij uit de vorm halen :'(

Kan niet nog een bakken.. Dus dan niks om mee te nemen...

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 11:56

En als je hem vast al in stukken snijdt, dan valt die breuk ook niet op. (hij moet natuurlijk wel lekker zijn, maar dat kan ik hiervandaan natuurlijk niet beoordelen)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 11:59

tine10 schreef:
En als je hem vast al in stukken snijdt, dan valt die breuk ook niet op. (hij moet natuurlijk wel lekker zijn, maar dat kan ik hiervandaan natuurlijk niet beoordelen)

Zelfs dan valt het op.. Stomme ding is namelijk over het loopvlak gebroken zegmaar.
|-----------------|
|____________|

Tussen de 2 horizontale strepen zegmaar.. En dan het onderste stuk ook nog in meerdere stukjes :\

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 12:02

Akshay schreef:
Ik probeerde net een cake te bakken. Om mee te nemen vanavond..
Maar hij is mislukt :\ Hij brak bij uit de vorm halen :'(

Kan niet nog een bakken.. Dus dan niks om mee te nemen...

ik knip altyd stukje bakpapier uit,
die "plak" ik dan met wat boter vast aan de bodem,
ze zijn hier nog nooit gebroken .

misschien ook eens proberen?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 12:05

deed ik vorige keer ook. Maar bakpapier was op :\

en nog 's proberen gaat nu helaas niet meer..

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 12:41

Presenteren als iets nieuws? kruimelcake?

Net even hooinet gevuld en uitgemest, maar zweet loopt hier weer vrolijk overal rond. BAH

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 12:43

tine10 schreef:
Presenteren als iets nieuws? kruimelcake?

Net even hooinet gevuld en uitgemest, maar zweet loopt hier weer vrolijk overal rond. BAH

Heb ik over gedacht :P
Hij smaakt prima namelijk
*gromt*

Net toch maar naar de supermarkt geweest voor nieuwe cakemix en eieren.. En bakpapier..

Met lege handen aankomen voelt toch niet oke.

Oh btw tine, ik hoop dat dit griepversiegeval jou gauw met rust laat..
Hier ook nogsteeds niet vanaf :\
Inspanning staat garant voor hoestbuien waarbij je zowat in je broek piest :')

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 12:45

Als ie goed smaakt, zou ik er gewoon allemaal brokstukken van maken en leuk op een schaal neerleggen. Zonde om weg te gooien.
Kan toch niet in zijn geheel naar binnen :+

Edit: laat dat zowat maar weg :o Had allerlei leuke dingen op de planning. Vanmiddag springles, morgen menles, maandag oefenmarathon en volgend weekend mijn eigen finale wedstrijd. Maar paarden hebben al 1,5 week vakantie. Gaat weer heel goed zo.

Nu heb ik Rembrand en Amerigo weer zo opgepakt, maar voor Thabor (met mennen) heb ik wat meer lef nodig. Heb me met hem wel afgemeld bij de mencompetitie voor jonge paarden. Het is heel raar georganiseerd, niet veilig, dus ik had meerdere mails gestuurd met allerlei tips. Die leggen ze helaas totaal naast zich neer. Dus besloten niet mee te doen. Moet voor mijn onervaren paard wel een veilige, leuke ervaring zijn. Ze willen nu oa deze competitie houden tijdens de districtskampioenschappen. Naast het feit dat er in het programma helemaal geen tijd en ruimte is voor iets extra's, heb je gelijk de allerdrukste wedstrijd van het hele jaar te pakken (dus waar ga je met je veilige, rustige omgeving). En je mag een paard maar 4x starten per dag. Bij kampioenschap heb je al 3 starts (2x dr 1x vh) dus de 3 starts bij de competitie (1x soort van dressuur, 1x vh en 1 marathonhindernis) gaat al niet eens meer mogen volgens knhs reglement. Ik kan er nog veel meer over zeggen, maar dat zal ik maar niet doen.

Ga nu moed verzamelen om zoon van school te halen.
Laatst bijgewerkt door tine10 op 27-03-13 12:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 12:46

tine10 schreef:
Als ie goed smaakt, zou ik er gewoon allemaal brokstukken van maken en leuk op een schaal neerleggen. Zonde om weg te gooien.
Kan toch niet in zijn geheel naar binnen :+

Mijn moeder is dat vast roerend met je eens :)) Hij ligt nu in een schaal :j

Maar wilde cake mee nemen naar verjaardag.. En dan is een schaal kruimels toch een beetje uhhh :))

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:02

Aks..geef maar toe....die cake gewoon uit de vorm gerukt..om lekker zelf rotscake thuis te eten.. :9 :9 :9 smullen maar..komt vast goed met je 2e cake ! :j

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:22

Biancacoo schreef:
Aks..geef maar toe....die cake gewoon uit de vorm gerukt..om lekker zelf rotscake thuis te eten.. :9 :9 :9 smullen maar..komt vast goed met je 2e cake ! :j

:')
Nee, geeft aks niet toe :')
En of die 2e lukt :\ pffft :')

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 18:47

:+ :+ Nomnomnomnom.......eet pannekoek... :9

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 18:55

Biancacoo schreef:
:+ :+ Nomnomnomnom.......eet pannekoek... :9

:~ :~

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 20:21

Lekker pannenkoeken! Heb ik voor zaterdag op het menu staan.
Tine beterschap! Niks waard zo lang ziek zijn, en dan ook nog al dat weg waaiende zand...
Aks is de 2e cake wel gelukt?

Ik heb vanochtend weer lekker gereden, ben maar veilig met de trailer naar de binnenbak gegaan, eigenaresse vond me een watje ;)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 09:18

de 2e cake was gelukt :P En ze waren er blij mee. Had er nog wat marsepein bloemen in gestoken etc :)

Haha, ik vind het slim frensie, met de trailer naar de binnenbak. Die eenden zijn vast nog altijd hitsig :P

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 10:09

Nou gelukkig was het gisteren rustig dus niet veel bij te lezen, behalve over Frensie die hitsige eenden ontloopt, Tine met een bak om te huilen, wat een drama zeg... -O- , en Aks krijgt veel tips over een nieuw soort cake. Ik ben totaal geen bakker maar scoor altijd enorm met de cakes en cupcakes van de Euroshopper die zijn namelijk heerlijk :P en zo goed te vermommen met wat slagroom, chocolade of wat dan ook :o

Zo even langs stal, dacht vandaag vrij te zijn maar moet werken. Op zich niet erg want erg interessant project met een super collega, dus dat wordt heel mooi :D Heerlijk ik heb de laatste periode van het jaar geen lessen om te geven, lesgeven vind ik meestal geweldig om te doen maar het is bij mij altijd zo'n stress omdat ik zo'n laatste moment werker ben dus ff periode dat niet geeft veel rust in 't hoofd :+

Wilde vandaag gaan mennen maar de bak is erg zwaar omdat het zolang al droog is in combi met die vorst, hoop het van het weekend dus weer te doen. Gisteren heel fijn met Ollebol gereden, in de bak, dressuurwerk a la western, wat is dat toch leuk om te doen, geeft ons weer hele nieuwe inspiratie.

Ons weekje Camping Boszicht kan manlief gelukkig ook paar dagen mee, zit altijd met zijn werk natuurlijk maar gaat lukken, superfijn voor ons allemaal want na de laatste maanden met overlijden van schoonpa zijn we erg toe aan een momentje voor onszelf :) We gaan dus met de honden en de poown ook mee, dus de hele familie op pad. Alleen de poezen ontbreken :')

Morgen ga ik naar Aks *\o/* ff kijken hoe haar pluizebol erbij staat.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 10:11

VanHuisUit schreef:
Nou gelukkig was het gisteren rustig dus niet veel bij te lezen, behalve over Frensie die hitsige eenden ontloopt, Tine met een bak om te huilen, wat een drama zeg... -O- , en Aks krijgt veel tips over een nieuw soort cake. Ik ben totaal geen bakker maar scoor altijd enorm met de cakes en cupcakes van de Euroshopper die zijn namelijk heerlijk :P en zo goed te vermommen met wat slagroom, chocolade of wat dan ook :o

Zo even langs stal, dacht vandaag vrij te zijn maar moet werken. Op zich niet erg want erg interessant project met een super collega, dus dat wordt heel mooi :D Heerlijk ik heb de laatste periode van het jaar geen lessen om te geven, lesgeven vind ik meestal geweldig om te doen maar het is bij mij altijd zo'n stress omdat ik zo'n laatste moment werker ben dus ff periode dat niet geeft veel rust in 't hoofd :+

Wilde vandaag gaan mennen maar de bak is erg zwaar omdat het zolang al droog is in combi met die vorst, hoop het van het weekend dus weer te doen. Gisteren heel fijn met Ollebol gereden, in de bak, dressuurwerk a la western, wat is dat toch leuk om te doen, geeft ons weer hele nieuwe inspiratie.

Ons weekje Camping Boszicht kan manlief gelukkig ook paar dagen mee, zit altijd met zijn werk natuurlijk maar gaat lukken, superfijn voor ons allemaal want na de laatste maanden met overlijden van schoonpa zijn we erg toe aan een momentje voor onszelf :) We gaan dus met de honden en de poown ook mee, dus de hele familie op pad. Alleen de poezen ontbreken :')

Morgen ga ik naar Aks *\o/* ff kijken hoe haar pluizebol erbij staat.

ik heb volgens mij de route kaart nog van de omgeving daar,
intresse?
scheelt je kopen daar.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 10:12

jaaaaaaaaaaaaaaaaaah :):)

En hij ziet er niet uit, die pluis van mij ^)
Hij is z'n lange haar kwijt, maar koestert wat ie nog heeft omdat 't koud is _O- Het lijkt wel een ontplofte stekelegel :P

tine10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 10:13

Moggeh.

Net boodschappen gehaald, nooit geweten dat dat zo';n zware klus was. -O-
Dus zo maar weer plat. Ik ben het zo gruwelijk zat. |(