Nou gelukkig was het gisteren rustig dus niet veel bij te lezen, behalve over Frensie die hitsige eenden ontloopt, Tine met een bak om te huilen, wat een drama zeg...

, en Aks krijgt veel tips over een nieuw soort cake. Ik ben totaal geen bakker maar scoor altijd enorm met de cakes en cupcakes van de Euroshopper die zijn namelijk heerlijk

en zo goed te vermommen met wat slagroom, chocolade of wat dan ook
Zo even langs stal, dacht vandaag vrij te zijn maar moet werken. Op zich niet erg want erg interessant project met een super collega, dus dat wordt heel mooi

Heerlijk ik heb de laatste periode van het jaar geen lessen om te geven, lesgeven vind ik meestal geweldig om te doen maar het is bij mij altijd zo'n stress omdat ik zo'n laatste moment werker ben dus ff periode dat niet geeft veel rust in 't hoofd
Wilde vandaag gaan mennen maar de bak is erg zwaar omdat het zolang al droog is in combi met die vorst, hoop het van het weekend dus weer te doen. Gisteren heel fijn met Ollebol gereden, in de bak, dressuurwerk a la western, wat is dat toch leuk om te doen, geeft ons weer hele nieuwe inspiratie.
Ons weekje Camping Boszicht kan manlief gelukkig ook paar dagen mee, zit altijd met zijn werk natuurlijk maar gaat lukken, superfijn voor ons allemaal want na de laatste maanden met overlijden van schoonpa zijn we erg toe aan een momentje voor onszelf

We gaan dus met de honden en de poown ook mee, dus de hele familie op pad. Alleen de poezen ontbreken
Morgen ga ik naar Aks

ff kijken hoe haar pluizebol erbij staat.