Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
kan het me goed voorstellen !!
, ook ik ga reageren.... ik heb niet zo veel problemen met rammelen, Tine ik begrijp je opmerking...maar als ik zie wat die hussen hier met elkaar doen.....
en wat sommige mensen met hun paard of hond doen tijdens training ongeacht discipline
.......dan is dit een keer door elkaar schudden helemaal niet erg !
. Hier zo weer thuis. Wasje draaien,afwassen, opruimen en avondeten voorbereiden.
maar die man was dus echt wel heel erg ziek...zwaar hoor..

Ik zou dat doen gok ik namelijk

hoe het ook zij ze poept / plast nu in ieder geval met uitlaten elke keer weer wel, was zo dat ze dacht dat dat wel gewoon steeds tussendoor overal kon en dan met uitlaten wat ik echt wel 5x per dag doe als het geen 6x is niets doen. Terwijl ze tot plm 2 weken terug vrijwel zindelijk was....
Dat is zo frustrerend
en ze is inderdaad aan het puberen want wilde haar balletje net ook al niet geven om weg te gooien. Maar ze is wel slim he, komt ze naar me toe en gooit het zonder commando van mij zo voor mijn voeten....dan duw ik het weg maar gooi niet. Had ze na paar x feilloos door dus toen gaf ze hem toch toen ik er om vroeg.
als er iemand is die zich niet schuldig hoeft te voelen ben jij het hoor, je geeft al zoveel
voor jou. Is natuurlijk heel logisch dat dat soort gedachten boven komen drijven. Is toch ook je grootste angst. Hopelijk kun je toch ook genieten van de voorbereidingen. En zo te lezen, heeft het goed geholpen bij Wiske. Pubertijd is gewoon lastige periode. Even een paar maanden doorbijten en dan heb je volgens mij een fantastische hond.
VHU je hebt gelijk over de paarden die afgelopen tijd idd hier in het topic gestorven zijn...is niets aan, en ik denk er ook nog veel over, mijn oude arabier die zal ook een keer gaan...21 jaar en zere benen..
en dacht van de week dat ik melody hoorde hinniken..maar ja.....t'was maar een droom
heb nog wel eens dat ik opeens denk dat Rizanta op de stal staat, zo in een vlaag / schim zo'n moment. Zelfs nu nog. Dus dat je Mel hoorde het is nog maar zo kort geleden.