It: Deze laarzen zijn volgens mij exact dezelfde laarzen alleen allemaal met een ander merkje erop.. succes.. Ik wil ook nog graag eens een goed paar maar heb niet echt de centjes ervoor nu.. Deze variant was maat 36 alsnog te groot voor mij... baaaaaall...
Ik heb die van mondini. Maar volgens mij zit er niet heel veel verschil tussen de 3.
eefielover
Geplaatst: 18-10-11 12:37
ik heb dat ook met alle schoenen/laarzen hoor.. dus is niet specifiek door deze laarzen.. Hoop dat ze je lekker zitten.. zijn verder mooie laarzen voor die prijs. daarom zit ik zelf nog te twijfelen om de middenmaat versie van divoza nog eens te proberen..
Tass
Geplaatst: 18-10-11 12:49
Naalt: Dan wachten we daar gewoon mee, kunnen altijd een andere keer afspreken .
Sonjim: Wat een leukerds samen .
VHU: Leuke foto .
Thnx iedereen voor de leuke reacties op mijn foto .
Frensie: Gefeliciteerd > Knap zeg van die tasje maken .
Bic: Outdoor laarzen van Lipica zijn nu €205 euro . Ik heb ze in bestelling staan .
@ bianca gebruik je ook hidrocortison tegen de zwemmers exceem? ik heb namelijk ook zwemmers exceem en moest van de HA de hidrocortison 1 maal voor de nacht doen en overdags creme gebruiken en zei rade mij aan : vaseline intensive rescue herstellende en beschermende lotion ongeparfumeerd. en ik moet zeggen na 3 weken gaat het echt al een stuk beter
Ollie1
Geplaatst: 18-10-11 16:21
Goedenmiddag,
We zijn weer thuis van 2 leuke dagen..., na de dierentuin bezoek gisteren hebben we overheerlijk gegeten in het hotel en na lang gekletst (engelse en duitse zinnetjes geoefend met heel veel lol ) zijn we voldaan gaan slapen. Vanochtend een overheerlijk ontbijtbuffet en ondanks de regen zijn we richting 's-Hertogenbosch gereden om te gaan winkelen. Helaas had zoonlief vanochtend al wat hoofdpijn maar wilde NIET naar huis en na het eea ingeslagen te hebben ligt hij nu toch écht met een dekentje op de bank met koorts . Hij heeft van mij een leuk boek cadeau gehad en hij is net begonnen met lezen en is nu al op bladzijde 102 Zo de paardjes even mesten en knuffelen en dan zijn die morgen weer aan de beurt
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 18-10-11 16:26, in het totaal 3 keer bewerkt
lanouska
Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-11 16:25
@ ollie wat ziet je lost er lang uit kun je dit voor ons oplossen want je post is zo niet te lezen
EDIT het lag aan mijn computer
Ollie1
Geplaatst: 18-10-11 16:28
@Lanouska, dat lag niet aan jou hoor, ik zag ook dat het eea niet helemaal goed ging met mijn post Solly
lanouska
Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-11 16:42
het is opgelost
omdat mijn auto gister ochtend niet wou starten moest ik lopen naar het werk, opzich niet zo erg het is een kwartiertje lopen maar toch best vervelend natuurlijk dat je auto het niet doet. ik had al het vermoeden dat de accu kapot was want zaterdag wou mijn auto ook al niet starten. dus mijn moeder is me komen halen met startkabels en met startkabels wou de auto zo starten dus lag het aan de accu. van huis af meteen door gereden naar de garage dus en daar kwamen ze tot dezelfde conclusie gelukkig kon er nog dezelfde middag een nieuwe accu geleverd worden en kon ik s'avonds me auto weer ophalen
gisteravond/nacht ben ik met me zusje en 2 vriendinnen naar de zuidlaardernacht geweest, dat was erg gezellig en heul erg druk natuurlijk. we zijn eerst even over de kermis gelopen en daarna zijn we naar de feest tent gegaan omdat ik vandaag gewoon moest werken ben ik omstreeks kwart over 2 weg gegaan en was ik om 3 uur weer thuis en ging om half 8 de wekker weer ik hoef dus niet bang te zijn dat ik niet kan slapen vanavond en omdat het bij ons in het bedrijf stik druk is met bouwvakkers die je constant in de weg lopen is dat zeer vermoeiend werken
@IT ken die halstertjes niet zo & ben benieuwd welke laarzen je nu gaat nemen @Ollie lekker even eruit, sneu van zoonlief, maar hij kan dus wel snel lezen zeg....misschien daardoor wat hoofdpijn ? @Naaltje jullie presentatie gaat vast super @Lanouska wow sterkte dan maar bouwvakkers en slaperig plus werken is geen toffe combi ... en je auto heb je echt geen geluk mee
Nou taratara .... voor de liefhebbers eindelijk eens foto's van Bente met mij erop ipv erachter Even poseren rondje stappen (hier zie je haar lekker tuigtypische achterhand ligt ook wel net hoe haar achterbeen hier gesteld is trouwens ) en deze vind ik persoonlijk best wel ...
Vind het zelf toch nog wel meevallen mijn lengte en haar grootte. Bente is dus 1.55, ik ben 1.78.
Lesje ging lekker. Gelukkig gedroeg ze zich op bepaalde momenten net als hoe ze doet als ik haar zelf rij en ik heb kunnen laten zien hoe ik dat dan oplos (was dus goede manier) en we zijn erg bezig geweest met simpel stelling / volte / opzij voor been in stap en draf en overgangen stap/draf. Zowel ik als instructrice vonden dat we goed hadden gewerkt
IngridM
Geplaatst: 18-10-11 17:25
En Naaltje; hoe ging je presentatie ? Heeft je rug het gehouden ?
Wat sneu voor Thom, Ollie ! En een snelle lezerd Maar toch nog 2 leuke dagen gehad zo te lezen!
Lanouska, gelukkig was het alleen je accu....
Leuk, je rijfoto's VHU !
Ik ben vanochtend op stal zo ongelooflijk asociaal aangevallen (met woorden) door iemand (ene voormalige BN'er in de paardenwereld) en als ik eraan denk kook ik weer. Ik had echt 0,0 schuld maar mevrouw heeft me staan schelden tegen me, daar lusten de honden geen brood van. Gelukkig heeft ze zichzelf compleet voor gek gezet want er waren veel mensen bij en iedereen zag hoe het was behalve zij Toch, toch blijft dat door je hoofd spoken, ook al denk je 'stik erin'. Waarom kun je dat dan toch niet van je af laten glijden he.... Het bevordert de gezelligheid niet echt, aangezien zij er ook altijd is als ik er ben.
cool VHU jouw bente pony fijn dat je dus goed bezig bent met dr
@ingridM; altijd leuk zulke mensen die denken dat ze wijs zijn..
presentatie ging wel. Geen beoordeling gehad vandaag, dus we zullen zien rug is wel echt rot nu heb ook wat last van m'n ribben, niet gek natuurlijk na zo'n klapperd maar zit al te bedenken of ik morgen niet kan uitstappen
Ollie1
Geplaatst: 18-10-11 18:01
@VHU, wat fijn dat je de bevestiging hebt gehad tijdens je les... en staat niet verkeerd hoor jij op Bente @IngridM, laat waaien..... @Naaltje, fijn dat je presentatie goed ging en voor je ruggetje (en werkt de diclofinac al ?) @Lanouska, écht waardeloos van je tuut... en leuk zulke collega's
ja de diclo werkt als ik hem laat uitwerken (vanochtend gedaan, zodat ik een pilletje voor naar school en een voor naar huis had ) dan doet het nog veel meer pijn
zo lekker eten. aardappelkroketjes, speklapjes en sperzieboontjes
Biancacoo
Geplaatst: 18-10-11 18:36
Dank je lanouska voor de tip's, ik heb idd die hydrocortison zalf of hoe je het ook maar schrijft... ga die andere meteen opschrijven en morgen ophalen !!
vhu, supergave foto's van jou op Bente !! staat echt mooi !!
Naaltje..hoe ging het ?
ingrid...flauw zeg zulke mensen, ik hoop dat je het van je af kunt zetten !! ik kan zoiets namelijk niet...