Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
.
.
>
.
. Ik heb ze in bestelling staan
.
.
Ja we zouden eventueel op stal op de wei kunnen mennen, maar dat hobbelt nog harder
crap 
.
) zijn we voldaan gaan slapen. Vanochtend een overheerlijk ontbijtbuffet en ondanks de regen zijn we richting 's-Hertogenbosch gereden om te gaan winkelen. Helaas had zoonlief vanochtend al wat hoofdpijn maar wilde NIET naar huis en na het eea ingeslagen te hebben ligt hij nu toch écht met een dekentje op de bank met koorts
. Hij heeft van mij een leuk boek cadeau gehad en hij is net begonnen met lezen en is nu al op bladzijde 102

moest ik lopen naar het werk, opzich niet zo erg het is een kwartiertje lopen maar toch best vervelend natuurlijk dat je auto het niet doet. ik had al het vermoeden dat de accu kapot was want zaterdag wou mijn auto ook al niet starten. dus mijn moeder is me komen halen met startkabels en met startkabels wou de auto zo starten dus lag het aan de accu. van huis af meteen door gereden naar de garage dus en daar kwamen ze tot dezelfde conclusie
ik hoef dus niet bang te zijn dat ik niet kan slapen vanavond
en omdat het bij ons in het bedrijf stik druk is met bouwvakkers die je constant in de weg lopen is dat zeer vermoeiend werken
?

ligt ook wel net hoe haar achterbeen hier gesteld is trouwens
)

. 

heb ook wat last van m'n ribben, niet gek natuurlijk na zo'n klapperd 
als ik hem laat uitwerken (vanochtend gedaan, zodat ik een pilletje voor naar school en een voor naar huis had
) dan doet het nog veel meer pijn