Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jenkins schreef:ow trouwens, heb gister dus mijn nieuwe menhoofdstel in gesmeerd met olie, na aanraden van Van Schie. Moest het een dagje laten liggen, en dan vervolgens afnemen met een doek oid.
Nou lees ik op bokt dat je tuig er erg donker van wordt?
Hoe doen jullie t?

tine10 schreef:tallechie schreef:dribbel krijgt om half 7 30 gr eten en om half 6 60 gr eten.
gewoon brokken, niks extra's
dribbel is nu wel speels ja, in het begin niet. nu hij minder eten krijgt is hij speelser en heeft ook geen jeuk meer.
dbt 2011?
Fijn dat het lijkt te helpen!! Veel dikke of te dikke honden hebben last van jeuk.

Hele dag doorgebracht in de bibliotheek.. vanavond nog druk aan school, het regent hier toch flink
maar dat is mooi voor het gras, het land en de bak 
Jenkins schreef:Bedankt voor de antwoorden wbt t olien.
Droogt de olie op t tuig op? Of is dat de reden dat ik het met een doek moet afnemen om de olie er weer af te halen? Olie zit nu sinds gister avond op t tuig en tuig ziet er nu nog vettig uit

sander_lotte schreef:Volgens mij trekt de olie in het tuig en moet je het met een doek afnemen om de overschot eraf te halen zodat het niet meer zo vettig is.
. Thabor goed en super buitenrit. Gekke Rembrand vindt een hunebed niet eng, maar een enkele grote kei langs het pad was erg gevaarlijk. Een stapel gezaagde boomstammen moest hij even voor op de rem. Maar verder echt fantastisch. Ook nog pootje gebaad (Rembrand dan he) in een vennetje. We hadden heerlijk zonnig weer. En mijn man heeft vandaag te horen gekregen dat hij weer een vervolg opdracht heeft (is zelfstandig ondernemer en huidige opdracht loopt over 2 maanden af)
Voel me nu ook penny hihi
Heb 1x een paard verkocht, had ik 3x menongeluk mee gehad, vertrouwen was totaal weg en onder het zadel kon ik er niet op naar buiten. Kon dus alleen nog dressuren in de bak. Dressuur is leuk, maar niet 7 dagen in de week. Ik vond het heel erg moeilijk om hem weg te doen, maar uiteindelijk wel beter. En ik heb 1x een hond teruggebracht naar het asiel, nadat hij een van de katten had doodgebeten. Zo'n hond wil ik niet, mijn honden hebben meer rechten dan mijn katten (ben zwaar allergisch voor katten dus die mogen niet in huis), maar dit ging me te ver. Maar verder blijft hier alles tot de dood. Maar goed, als je het lichamelijk of financieel niet meer kunt opbrengen, is het beter er een goed thuis voor te vinden dan dat je ze laat verpieteren. Dan heb je gewoon geen keuze.
Heb er nu zelf 2! Wil ook echt heeeeeeeeeel graag een hond, kijk vaak naar honden programma's enz
Mja het is nu echt niet haalbaar, maar is het zo!
Maar ze heeft blijkbaar wel geluk gehad, zo een trap kan ernstige gevolgen hebben! Ik ken ook een paar mensen die gestorven zijn door een trap van een paard. 1 heel verre kennis van me is ook aan een gruwelijke dood gestorven, krijg er nog rillingen van als ik eraan denk: wou een paardenvrachtwagen open doen, maar de pomp van de laadklep was plots kapot, viel recht op de man en was op slag dood.
) Met een hond die je niet van puppy af hebt, is het natuurlijk moeilijk om zulke dingen aan te leren.
over een maandje wordt de ene 17 

kat numero 3 
Bonkie is een schatje
kan me de dag dat ik hem kreeg nog herinneren, ik werd 4 jaar toen 

vind 17 mooi, niet meer aan sleutelen 
. Gaan jullie hem komend weekend na de wedstrijd ophalen ?
Je hebt er écht aparte portretten bij en dan vinden ze het gek dat die kinderen geen normen en waarden hebben. Maar het zit er weer op...
. Wat een leuke stel katten heb jij bij je ouderlijk huis... en wat een mooie respectabele leeftijd heeft jouw kat.
allemaal wel brabant komen onveiligmaken maar geen hoi komen zeggen, da kennie hoor 
die jeugd van tegenwoordig he..
die is opgevoed door de jeugd van vroegâh
Op zulke momenten antwoordt ze ook op alles wat je zegt
Ik plaag haar vaak door gesprekken met haar te voeren: "Wat moet je?" "miauw" "maar ik versta je niet hoor" "miaaauw" "Benji, zeg het toch gewoon wat je wil, dan krijg je het" "miaaauw" (en zo lopen de gesprekken soms door
) Echt een heerlijke kat!