Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:VHU, mag ik vragen waarom je niet kon lopen in die tijd?
zo'n scheetje. 

eerst maantjes/voetjes gedaan

, toen ik onderuit gegaan ben. gevolg ik was hélemaal in paniek. maar alleen thuis. dus naar de badkamer gerent en geprobeerd het bloeden te stelpen, dat ging nogal moeizaam, ondertussen had ik een heel spoor van bloed achter gelaten
toen mij al hyperventilerend mijn moeder gebeld,die op derwerk was, die heeft me gelukkig weer een beetje rustig kunnen maken, en gefikst dat mijn vader wat vroeger naar huis kwam, maar het was echt behoorlijk schrikken dus.
, mijn vriendin en ik hebben echt de grootste lol gehad.

dan heb je zelf ok een klap stroom gehad sonjim of niet?
, Tallechie heeft goed gemend helaas minder punten, Yuri is weer back in town, Jelleee heeft Eveline en Laura gespot (foto's??), Naaltje kookt en sorteert en Sonjim's pink is ontveld
...er is weer veel gebeurd deze zondag, nog mensen vergeten
???
maar m'n knollie is dat wel
*is weer helemaal in love*
Dat heb ik gelezen. Wel jammer want daardoor wordt die instructeursopleiding wel minder toegankelijk. Maar goed, is al genoeg discussie over geweest op bokt...Citaat:Let er wel op dat het met een D pony of paard moet zijn. Ik rij ZZ en M (beide met winst) en mag het niet omdat ik met A'tjes rij.
Ben alleen altijd zo'n schijtlijster met durven vragen, doe het liefst altijd alles gewoon zelf met eigen spullen, pony's/paarden etc. Maar goed misschien moet ik me daar maar een keer overheen zetten