@Margaritha, lijkt me wel handig je moet of een rem hebben of paard/pony met broek rijden.
Citaat:
VHU, mag ik vragen waarom je niet kon lopen in die tijd?
Drie operaties aan mijn knieen gehad in een half jaar, waarvan heftigste was nieuwe kruisbanden (dat was de laatste operatie). Revalideren van een kruisbandoperatie duurt zowiezo 3 a 6 maanden. Daarbij heb ik / had ik artrose die toen ook heel heftig opspeelde. Allemaal gevolgen van aanleg plus een paar hele fikse vallen van paarden in de loop der jaren. Doordat alles nu weer helemaal recht is gezet (waardoor het proces van artrose blijkbaar is stilgezet en ik ook geen ontstekingen meer heb) en de operaties dus super goed geslaagd zijn, ben ik veel mobieler dan de afgelopen jaren en behoorlijk pijnvrij. Ik heb alleen af en toe nog wat last van mijn voeten, maar ik slik geen pijnstillers meer en voel me erg fit.
Wat een lekker weer is het zeg. Zag al hele volksstammen op de fiets dus besloten Snuit te gaan longeren( klein half uutje). Allerlei manieren van bijzetten geprobeerd en uiteindelijk liep hij het lekkerste op de gogue. Dus daar gaan we mee aan de slag. Daarna Alwyn even los in de bak gefreestyled (kwartiertje) is het nog zo'n baby, echt heeeeeel braaf en goed zijn best aan het doen
zo'n scheetje.