[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

b485

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 21:05

ik zit al te stuiteren :-)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 21:10

lotte en b485 heel veel plezier toegewenst :).. geniet er van :)
Ik wil ook graag lessen, maar de bak laat het echt niet meer toe, nu heb ik wel een pakeerterrein gevonden die savonds zowat leeg is, misschien dat dat iets is, maar dat is steen en heb nog geen ijzers.

Wie kan hier antwoordt op geven of heeft een vermoeden?
L_Rivaldo @ [SMP] welke kleurtjes zijn nou gewild onder de kleintjes?

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 21:20

Ik heb voorlopig les op een weide. We zijn wel nog op zoek naar een binnenbak zodat we binnenkort binnen kunnen trainen.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 21:30

bij ons mag het helaas niet in het land, wil dit ook niet meer, te glad

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 22:18

Avond :wave:

Wij rijden in de zomer ook thuis op het land, maar nu inde winter mag dat niet omdat we het anders helemaal zwartlopen. Het is ook veel te nat.
Dus als ik wil mennen gaan we een buitenritje maken, of naar de manege waar de kar staat. Daar kunnen we zo in de binnenbak rijden, das wel ideaal. Al moet ik zeggen dat ik dat nu weinig doe, buiten de wekelijkse verenigingsles dan.

Heb vandaag Charmer ff onder het zadel gereden maar ik lag er zowat naast, zo fris was ie. Mafkees! Later ging ie fijn :D Ff flink veel inbuigoefeningen gedaan, issie maandag een beetje soepel...

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 22:24

ja dat is inderdaad lekker zo;n binnenbak, hebben we helaas niet :P.. De vereniging waar ik wil rijden hebben goede bakken, maar er is nog niets bekend hoe en wat het nou precies gaat worden op de menavonden

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 22:33

Ja is wel lekker :j Maar vind et ook vaak wel een gedoe hoor.
Tis toch vaak een gezeur als je met je karretje in de bak wil rijden terwijl er ook anderen oh zadel in rijden. Het is een openbare vereniginsbak voor alle leden, dus moet kunnen. Maar er zijn blijkbaar veel paarden die dat niet kunnen, samen met een karretje in de baan. Is vaak gezeik over... :?
Blij dat mijn paard wel karretjes-proof is, rij regelmatig samen met een aanspanning dus dat is wel fijn!

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 22:50

toevallig heb ik vandaag een bak gereserveerd voor morgen,
mijn 1e dressuurles..van jac hop
was geen probleem dat ik met de kar er rij.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 22:54

hmm gelukkig kunnen wij thuis gewoon lekker in de bak rijden, en anders mag ik bij een kennis evetueel in de binnenbak rijden :)
@L_Rivaldo nou vandaag ook nieuws over mijn pessoa, haar naaimachine is stukgegaan aan mijn pessoa dus ik moet nog een week langer wachten, erg jammer maar niets aan te doen

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 23:00

ben bang dat, dat voor mij ook gaat gelden, want maandag zou hij afgestikt worden en verstuurd worden, he balen zeg! Maar inderdaad daar kan je niet heel veel aan doen als zulke dingen stuk gaan, het overkomt je!

Vandaag kreeg rivaldo complimentjes dat hij er goed uit zag, had zijn staart helemaal uitgeplozen, hij werd er helemaal ijdel van :P

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 23:20

complimentjes zijn altijd leuk!!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 23:34

Ja het maakt je echt een trotse eigenaar :) ben ook heel blij met hem, ook zo blij dat het mennen zo goed gaat! 2 jaar geleden dit niet durven dromen!

20 dec is er een kerstrit in drenthe, vrienden gaan daar heen, is voor onder het zadel of met de wagen. Misschien dat ik dan mee ga, kan dan altijd nog kijken of het met de wagen zal zijn.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 23:53

nou die van mij kregen geen complimentjes vandaag. Stelletje draken. Ferro mocht het gazon even maaien omdat de wei zo nat is. Maar toen ging ik robij ff op de wei zetten en toen liep ie mee. Nou prima ze gingen lekker eten.

Na ongeveer 10 minuten zetten ze het toch op een rennen met zn 2en. Dus ik er naar toe om er weer 1 uit de wei halen. Rent ferro op me af met oortjes naar voren en maakt vlak voor mn neus een schijnbeweging en raced verder (slikspetters vlogen in mn gezicht)

En zo gingen de heren dus nog een kwartier door. Daarna benen staart en deken afgespoten ze zagen er niet uit. 2 van die witte hoofden onder de spetters.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 23:57

wat een doerrakken :P

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 00:44

Het blijft een gedoe vervoeren. Ik moet eerst een aanhangwagen bij de verhuur halen 15 km verderop. Vandaag kwam ik daar, was mijn aanhangwagen weg. Had de medewerker het verkeerd genoteerd in de agenda. Ze hadden nog wel een huifaanhangwagen alleen is die te laag van binnen. Toch maar meegenomen (wel 50% korting gekregen) en de huif eraf gehaald. Wij gaan ook altijd met twee auto's op pad. Mijn man vind dat wel lekker rustig :D

Vandaag bij het sinterklaas rijden een minuut of 20 gedressuurt op de lege parkeerplaats bij mijn man op het werk. Helaas in de omgeving van de stal geen parkeerplaatsen.

lienepien610

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 01:10

Vervoer is inderdaad een gedoe. Wij gaan ook met 2 auto's op pad.
Hier geldt wel, hoe vaker je het doet, hoe geroutineerder het word. Mijn moeder en ik kunnen ons inmiddels prima redden (hoewel kerels het vaak wel l*llig vinden als wij geen hulp willen :P )
Gelukkig hoef ik geen aanhanger te huren, ik hoef alleen te vragen of niemand hem nodig heeft.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 07:20

Heb bijgelezen maar geen tijd om te antwoorden.

Ga nu op weg naar stal en wedstrijd.

Tine tot straks :-)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 10:19

succes :)..

Misschien vandaag een ritje maken buiten, de kinderlesjes gingen niet door.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 11:50

@b485: Ja dat is inderdaad best vervelend zo een hele verhuis. Ik heb het geluk dat ik gewoon thuis kan inspannen, de les is bij mijn thuis achter op een hele grote weide. Onze club(Limburgse HaflingerVrienden) organiseert jaarlijks een mencursus voor de leden. Romeo is wel geen haflinger, maar de club had me wel toegestaan om met Romeo de mencursus te volgen. :o

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 14:31

toch leuk dat je toch met romeo mee mocht doen.

Het is helaas geen ritje geworden, mn ma wilde niet mee in de regen , dus ik met regenpak en al wat gereden (erop) in de bak, zowat bijna alleen gestapt vond de bak zwaar genoeg ;)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 14:57

Wilde vandaag ook nog even mennen maar wát een balle weer zeg! laat het maar weer zomer worden..

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 15:10

ben het helemaal met je eens :D..

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 15:15

Hier is het droog. Prima menweer maar mijn kar staat nu thuis gezien de wedstrijd van aankomende donderdag (vaardigheid voor het clubkampioenschap)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 15:18

geluk napie, hier is het al de hele dag aan het regen, echt vies weer!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 15:19

Hier is het nu ook even droog, denk dat ik toch maar ff met Jelle ga mennen. Ga een klein rondje hopelijk blijft het lekker droog!