Mvermeulen wat fijn om te lezen dat Dev de goede kant op gaat! Gezellig zo samen op pad. Wat jammer dat je alles weer opnieuw moet aanschaffen voor Elvis. Leuk dier is dat!
Happytime wat fijn, het was ook nog even heerlijk weer. Reageert ze anders wat als er andere combinaties bij zijn?
Assie je gaat naar de blyckeheerd toch? En dan krijg je er daar begeleiding bij? Ik denk dat we daar volgend voorjaar ook maar eens naartoe moeten gaan.
Wat super dat je puppypaard het zo goed oppakt! Lijkt me erg leuk om dan te kijken terwijl je paard opeens voor de wagen kan lopen. Ik heb dat tot nu toe steeds thuis gedaan met begeleiding, dus alle stapjes meegemaakt. Maar het idee dat je je onbeleerde paard weg brengt en de volgende keer dat je hem weer ziet kan die het gewoon al, lijkt me een heel bijzonder moment.
Wij hadden dinsdag weer les. Mn instructeur was tevreden over de proeven die we geoefend hebben. Het gaat ook steeds een klein beetje beter. Mijn eigen wagen staat sinds vorige week bij Henk Veurink om het lamoen en de bokstoel aan te passen. Ik ben heel benieuwd wanneer hij klaar is.
Wat voor commando's geven jullie bij de middendraf en het halsstrekken als ik vragen mag?