[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 11:07

Ja de dazen zijn hier ook weer. Db en zelko staan weer ingepakt in de wei.

Lastig het karren probleem. Weet er helaas ook weer alles van. Mijn stoel is ook al 7 cm omhoog gegaan. En ik heb een constructie waardoor mijn bomen hoger op de kar vast zitten. Zodat er een groter paard voor kan. Mijn kar is op maatje ted van 1.50 gekocht. Maar db is 1.68m dus op deze manier kan hij ervoor.

Maar gem als hij er verder goed voor staat. En het alleen je stoel is is dat helemaal niet zo een gekke optie hoor.

Straks ff naar de dokter. Heb al ongeveer een maand een zere pink. Denk steeds gaat wel over. Maar het gaat eigenlijk steeds meer zeer doen. Me pink al aan mijn ringvinger getapt werkt ook niet.
Toch maar ff laten checken

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 11:35

Zoonlief is lekker op pad, wat een geweldig weer hebben ze erbij {:}

Ennuh... ik denk dat ik ook een karrenprobleem ga krijgen :+ Samoerai is te groot voor de kar van Amerigo en te klein voor de kar van Rembrand. Dusssssss, als er nog iemand een leuk wagentje heeft voor een pony van 1,37...................

Jaja, we gaan onze dame ook laten beleren.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 11:49

Baudy: zo zit ik al steeds een bezoekje HA uit te stellen voor mijn rechterpols. Volgens mij gewoon overbelasting, een RSI - pols. Naast het feit dat ik veel aan de pc werk, ben ik ook nog eens super-rechtshandig (kan zelfs nauwelijks fietsen met links), dus overbelasting is niet heel raar. Maar vrees het antwoord van de HA: "rust geven" .

Mijn wagen was gekocht voor Ster van 1.45 m en tzt haar dochter om daarnaast tweespan te kunnen rijden. Nu staat Moos er met zijn 1.63 m voor.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 13:22

:o allemaal karrenproblemen.

:D ik dacht wel dat Samoerai ook voor de wagen ging.

Gelukkig hebben wij het probleem niet. Janouk heeft haar eigen wagen en
Prins zijn baas spaart koetsen: wagens genoeg om uit te kiezen. Koets komt bij het paard dus. :D

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 15:26

Hier ook geen koetsenprobleem meer,hoewel ik met de tijd wel ga sparen voor een andere marathonwagen ipv recreatiewagen(zal ik wel de klep onder mijn kont missen want daar kan best heel veel in _/-\o_
maar voor degene die een wagen zoeken: cavalier gaat zijn showroom wat opruimen en ik zag gisterenavond heel veel leuke wagens staan......van shet-marathon,tot paardenmaatwagens,ik zou zeggen: bel hem op! :j

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 15:32

Is voor ons nog wat te vroeg. Ik wil eerst weten of ze wel echt geschikt is voor de wagen voor we een hoop geld gaan uitgeven. Eerst maar laten beleren, en dat zal in het najaar pas gaan gebeuren.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 15:39

Komt ook weer onder haar steen vandaan. Heb steeds wel meegelezen, maar studie vrat even tijd.

Ik heb ook wagen troubles, sort of.
Mijn wagen zou deze week klaar zijn.... helaas is hij er nog niet. Dus mijn geduld wordt nog even op de proef gesteld. Ben bang dat ik eerder op vakantie (7 weken met de pony's over Terschelling crossen) ga dan de wagen klaar is, dat zou ontzettend balen zijn.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 16:36

Heb ik een nieuwe telefoon, zit ik steeds met sms'jes die weer terugkomen of als ik bel dat er niets gebeurt ... }:)

Handen en vingers die niet meewerken, da's niet fijn. Gaat bij mij op en af maar momenteel werkt alles redelijk, behalve de telefoon dan :P

Rustig om je heen kijken Gem, en ondertussen beetje doorsparen en je stoel wat hoger zetten. Je kunt je geld maar een keer uitgeven. Balen Mooney dat je wagen niet voor je vakantie af is :\

Wat leuk dat Samoerai ook voor de wagen beleerd gaat worden, dus toch hahaha.

Hier vandaag wat gewandeld met Hero. Hij was erg braaf wat ik ontzettend knap van hem vindt want het is toch wat betreft dingen gezien hebben maar een beetje een boeren-peerd zeg maar (Twente-platteland naar Brabants platteland). Stukje wat hij bij ons nu naar de weg loopt komt hij meer tegen dan dat hij anders in een maand tijd zag bij wijze van maar hij bleef netjes opletten en bij me.
Ben heel blij dat het goed ging want ik had de afgelopen 2, 3 maanden geen goed contact met hem. Denk dat hij voelde dat het niet goed met me ging...
Nu was hij gewoon weer de Hero die ik een half jaar geleden ook had 8-) en <3 .
Ollie's wond zag er netjes uit en leek al wat te herstellen gelukkig.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 17:05

zwaai even snel..
fijn dat hero goed ging en dat het wondje sluit vhu..
tine, sammie die ook voor de kar gaat, leuk !
ht die toch wensen heeft voor volgende kar..haha..
Gem..tja....die wijkmans die je zag is super...maar wel iets zwaarder dan je zoekt denk ik..

hier druk geweest met klas van zoonlief..hij ging vandaag op bezoek bij een plaggenhut hier buiten het dorp, spelletjes doen, pannekoeken eten, knieperties bakken, voorlezen in het drents..en nog veel meer leuke dingen, groot plezier.

en dan had ik na lange tijd toch weer een paardenavontuur..ja..ook nog met de paardentram ernaartoe en weer terug...1 van de beide paardjes een schitterend mooi goed gebouwde haflinger ruin :~ , maar..ietwat dwars..haha..hij had wat opstartstuiter/steiger/spring/ problemen....jongigheid...t'was ook zwaar genoeg..gooide een paar keer zijn leidsel in een lus om de sleutels van paardenmaatje heen, gevolg niet te sturen.. >;) :roll: :x
en strenggesp knalde natuurlijk van het tuig...handig.. :7 maar goed op z'n boerenfluitjes zijn we weer rond gekomen..en veilig weer bij school.. +:)+
maar hij had wel wat hulp nodig....op de terug weg, vroeg hij maar even of ik op de bok bij hem wilde blijven....dat leek hem wel handig..haha..en dat was ook nodig..nog 2x afgestapt..en 1x zelf de leidsels overgenomen..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 17:21

Bianca: klinkt als een superleuk uitje!! En nog met paarden bezig geweest. Hoe voelde dat? Was je niet bang? (je was toch bang op het laatst of vergis ik me nu?)
VHU: ruzie met de telefoon. En Hero blijft een superpony. Fijn dat de wondjes van Ol goed herstellen.

Nou, ik ga hier heel slecht doen. Frietpan gaat zo aan. :x maar zooooo lekker :Y)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 17:57

Klopt tine, er was best angst, zeker toen die ruin zijn voeten niet op de grond hield, maar gevoel dat er 18 kinderen weer zonder problemen en veilig naar huis moesten nam de overhand, en die eigenaar van het span heeft tonnen ervaring, dus dat is fijn.
Maar in mijn eentje..had ik dat spul niet in handen willen hebben.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 19:41

Biancacoo, geweldig toch :D +:)+ ! Was je naar Orvelte geweest, of ligt dat niet in Drente? Daar ben ik vroeger wel eens geweest.

VHU: zou goed kunnen hoor, dat het lijntje ontbrak door je eigen problemen. Fijn dat het beter gaat!

Mooney's geduld wordt op de proef gesteld...

Tine, helaas geen wagen voor je. Samoerai beleren: tuurlijk!

Ik heb vandaag voor het eerst weer het gevoel gehad dat ik weer back to business ben met Moos :) . Volgens mij begint het kwartje dat steeds tijdens de les opgeworpen wordt, nu te vallen. Geen gehuppel meer, soepel op beide handen, geen gedram (mag nog ietsje lichter) en ook nog even de zweep in handen gehad.
Wagen: ik denk dat ik de beslissing nog maar even voor me uitschuif tot Paard en Koets. Bokstoel tussentijds ophogen en daarna alsnog verkopen is geen optie. Zonde van mijn geld.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 20:06

Gem, fijn dat het nu met Moos op zijn plek valt !! dat komt helemaal goed, mooie stijgende lijn zo !
we waren gewoon hier bij ons in het dorp..maar dat ligt wel heel dichtbij orvelte..haha. _O-

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 07:38

Goedemorgen
Hier een huilend kind en weet niet waarom. Hem maar naar bed teruggestuurd, hopelijk gaat hij nog wat slapen. Moet zo wel brigadieren en straks nog naar huisarts. Lastig en zo sneu.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 10:10

Ik loop inmiddels met een gespalkte pink ( mag hem niet meer buigen) in het verband. Maar hopelijk komt mijn pink dan meer tot rust.
Gisteren nog een foto laten maken maar er is niks gebroken. Moet met rust overgaan. Ja ja rust. Doe mijn best.

Nou onze nieuwe hond is er. Billy de shet is weg. Nieuwe hond heette chucky. Vind ik echt niks. Doet me aan die moordende pop denken. Dus die heet nu Billy. Ondanks dat het een teefje is.
Gaat met onze hond al steeds beter. Billy aan de lijn de onze los. Gaat goed.
Billy en poezen wil nog niet. En we hebben net 8 van de kleine mormels lopen.
Billy woont nog in de stal. Kijken hoe het gaat.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 10:43

;( Vanmiddag ga ik afscheid nemen van mijn grootste vriend. Ik ben er kapot van.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 11:20

Ips: heel veel sterkte!!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 11:22

Ips: heel veel sterkte meid,wat een verdriet maar je heb wel alles wat mogelijk is voor je grote vriend gedaan,dikke knuffel vanuit hier :(:)

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 11:48

van hier uit ook een dikke knuffel voor ips. :(:) :(:)

ik weet hoe moeilijk het is om je grote vriendje te laten gaan.. maar in je hart weet je dat je dit het beste is en dat je al het mogelijke gedaan hebt

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 11:54

Ipsilonka schreef:
;( Vanmiddag ga ik afscheid nemen van mijn grootste vriend. Ik ben er kapot van.

Oh heel veel sterkte. Het voelt misschien niet zo maar het is goed zo. Hij heeft een top leven bij je gehad. Denk aan je vandaag :(:)

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 12:29

Heel veel sterkte Ips! :(:)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 12:36

Sterkte Ips!

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 12:37

Heel veel sterkte Ips!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 13:22

Ach Ips wat vreselijk |( ... heel veel sterkte dit is zo hard...

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 13:55

Sterkte ips !
Heel veel sterkte...